autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Αξίζει τα λεφτά της η Toyota Corolla Hybrid;

Αξίζει τα λεφτά της η Toyota Corolla Hybrid;

Εξετάζουμε την Toyota Corolla Hybrid των 28.470 ευρώ

22/7/2025

Είναι το οικογενειακό μικρομεσαίο με το χαμηλότερο ετήσιο κόστος βενζίνης (1.589 ευρώ).
Στην πόλη καίει σαν σκούτερ (4,3 λτ./100 χλμ.).
Με τη μεγαλύτερη εγγύηση στην αγορά (11 χρόνια).
Έχει 140 άλογα και προσπερνάει γρήγορα (60-100 σε 5,2 δλ.).

Είναι το οικογενειακό μικρομεσαίο με το χαμηλότερο ετήσιο κόστος βενζίνης (1.589 ευρώ).

Στην ενότητα άρθρων «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους», μελετάμε μοντέλα που βρίσκονται στην επικαιρότητα (μοντέλα σε προσφορά, νέες αφίξεις ή best seller) και βλέπουμε αν τελικά συμφέρουν για τα χρήματα που προσφέρονται ή όχι. Αποκαλύπτουμε ποια μοντέλα έχουν δυνατά σημεία που ενισχύουν την τιμή τους ή έχουν αδύναμα σημεία τα οποία πιθανώς να μην τα κάνουν συμφέρουσες περιπτώσεις.

H Toyota Corolla βασισμένη στο τρίπτυχο ποιότητα-αντοχή-αξιοπιστία κατάφερε να γίνει ένα παγκόσμιο best seller από το 1967 μέχρι σήμερα, ενώ στα παραπάνω ήρθε να προστεθεί και η υβριδική τεχνολογία, που πλέον αποτελεί και το μόνο σύστημα κίνησής της. Στο πλαίσιο της ανανέωσης που υπέστη η τρέχουσα 12η  γενιά της Corolla, στο επίκεντρο βρέθηκε ακριβώς αυτό το  υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο η Toyota εξελίσσει για πάνω από 25 χρόνια. Σε κάθε περίπτωση, οι επεμβάσεις στην εμφάνιση έχουν κάνει ακόμα πιο δυναμικό το look της Corolla. Στο εσωτερικό έχουμε εξοπλιστική ενίσχυση και 5 επιβάτες θα φιλοξενηθούν, χωρίς κάποιο περιορισμό σε αέρα για το κεφάλι ή τα πόδια. Ο χώρος αποσκευών με τη σειρά του έχει όγκο 361 λίτρων, νούμερο που θα το θέλαμε μεγαλύτερο.

Η υβριδική Corolla συνδυάζει ένα 4κύλινδρο 1.800άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα με ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων, έχοντας συνδυαστική απόδοση 140 ίππων (από 122). Για να συμβεί αυτή η αναβάθμιση στην απόδοση έγιναν και ορισμένες τροποποιήσεις, όπως χρήση εξαρτημάτων μικρότερου βάρους, καλύτερη διαχείριση της ενέργειας από μια νέα μονάδα ελέγχου και υψηλότερη αποδοτικότητα καυσίμου. Στην πράξη η Corolla εμφανίζει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου με τη μέση τιμή που προέκυψε από τις μετρήσεις μας να είναι στα 5,5 λτ./100 χλμ. Υπολογίζοντας ετησίως 15.000 χλμ. στην πόλη, 2.500 χλμ. στην εθνική και 2.500 χλμ. σε επαρχιακό δρόμο, το κόστος καυσίμου είναι 1.589 ευρώ, το μικρότερο ανάμεσα σε όλα τα οικογενειακά μικρομεσαία.

Θα πρέπει εδώ να αναφέρουμε  η υβριδική Toyota Corolla είναι διαθέσιμη από 28.470 ευρώ στην έκδοση Active Plus, που έχει πλήρη εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: οθόνη αφής 10,5 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αυτόματους LED προβολείς, σύστημα πλοήγησης, adaptive cruise control, ηλεκτρικό χειρόφρενο, δερμάτινο τιμόνι, την πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφαλείας T-Mate σχετικά με την ενεργητική ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού κ.ά.

Επιπλέον, στο βασικό εξοπλισμό ενσωματώνονται συνδεδεμένες υπηρεσίες για τέσσερα χρόνια, παρέχοντας πρόσβαση σε «always on» πλοήγηση μέσω cloud και πληροφορίες κυκλοφορίας και ταξιδιού σε πραγματικό χρόνο. Εκτός από χαμηλό κόστος κίνησης, η Corolla έχει και ανάλογο κόστος κτήσης υπολογίζοντας και το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο eCVT.

Στην πόλη καίει σαν σκούτερ (4,3 λτ./100 χλμ.).

Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η κατανάλωση της υβριδική Toyota Corolla σε αστικές συνθήκες χρήσης, όπου άλλωστε γίνεται και το μεγαλύτερο ποσοστό των ετήσιων χλμ. που κάνει ο μέσος οδηγός.  Έτσι η κατανάλωση εντός πόλης,  που έδιεξαν οι μετρήσεις μας, είναι  στα 4,3 λτ./100 χλμ., χάρη στην καλή διαχείριση ενέργειας που επιτρέπει στο σύνολο να κινείται ηλεκτρικά για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Με τη μεγαλύτερη εγγύηση στην αγορά (11 χρόνια)

Xάρη στο πρωτοποριακό πρόγραμμα εγγύησης Toyota Relax, η Corolla, όπως και τα άλλα μοντέλα στη γκάμα της Toyota, προσφέρει μοναδική κάλυψη έως και 11 έτη ή 200.000 χλμ. Για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά παρέχεται τέτοιο επίπεδο μακροχρόνιας υποστήριξης, επαναπροσδιορίζοντας την εμπειρία after-sales και τη σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά κάνοντας κλικ εδώ.

Έχει 140 άλογα και προσπερνάει γρήγορα (60-100 σε 5,2 δλ.)

Η Corolla «φοράει» την 5ηγενιά υβριδικών συστημάτων Toyota, που στην περίπτωση που εξετάζουμε έχει κινητήρα 1,8 λτ. και αποδίδει 140 ίππους. Σχετικά με τις επιδόσεις τώρα, το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 9,6 δλ. και το προσπέρασμα (επιτάχυνση 60-100 χλμ/ώρα)  σε 5,2 δλ. Η επιτάχυνση 80-120 γίνεται σε 6,8 δλ. με όλα αυτά τα νούμερα να είναι άνω του μέσου όρου της κατηγορίας και δείχνουν το «νεύρο» του αυτοκινήτου, ακόμα και χωρίς να έχεις πατήσει τη λειτουργία Sport. Να σημειώσουμε εδώ την ευκολία στη χρήση που προσφέρει το αυτόματο κιβώτιο στην πόλη, που πάντως στην πλήρη επιτάχυνση δεν είναι τόσο πολιτισμένο και ήσυχο, όσο ένα διπλού συμπλέκτη. Οδηγικά προσφέρει μια εξαιρετική ισορροπία  φιλικότητας, άνεσης και κρατήματος, με τα γερά φρένα να βάζουν το κερασάκι.

Αξίζει λοιπόν η υβριδική Toyota Corolla των 140 ίππων τα χρήματά της; Εσείς τι λέτε;

NEA ENOTITA
VOLVO