autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Εξετάζουμε το Audi A1 allstreet των 27.680 ευρώ

Εξετάζουμε το Audi A1 allstreet των 27.680 ευρώ

Εξετάζουμε το Audi A1 allstreet των 27.680 ευρώ

10/6/2025

Είναι ακριβό, θες 27.680 ευρώ για τη βασική έκδοση των 116 ίππων.
Ελλείψεις σε εξοπλισμό: Δεν έχει camera όπισθεν, ούτε LED φανάρια, ούτε keyless σύστημα.
Έχει στενό πίσω κάθισμα και το μικρότερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω στην κατηγορία.
Το πορτ-μπαγκάζ είναι μικρό (335 λίτρα).

Είναι ακριβό, θες 27.680 ευρώ για τη βασική έκδοση των 116 ίππων

Στη νέα ενότητα άρθρων του Autoagora.gr, «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους», αναλύουμε μοντέλα που βρίσκονται στην επικαιρότητα, τα οποία είτε βρίσκονται σε προσφορά, είτε αφορούν σε νέες αφίξεις, είτε είναι απλώς best sellers, και βλέπουμε κατά πόσο συμφέρουν τελικά για αγορά, πάντα σε σχέση με την τιμή που πωλούνται. Αποκαλύπτουμε ποια μοντέλα έχουν «ατού» που ενισχύουν την τιμή τους, καθώς ποια έχουν αδυναμίες, οι οποίες μπορεί πιθανόν να τα κάνουν να μην συμφέρουν για απόκτηση.

Βάζουμε κάτω από το «μικροσκόπιό» μας το Audi A1 allstreet, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά την crossover εκδοχή του γνωστού μας A1. Το συγκεκριμένο μοντέλο θέλει να μπει στα «χωράφια» των μικρών SUV, στα οποία όμως βρίσκεται και το ομόσταυλο Audi Q2, το οποίο εξετάσαμε εδώ.

Τόσο το A1 allstreet, όσο και το Q2, είναι από τα πιο premium μοντέλα στην κατηγορία τους, με τους δοκιμαστές μας να τα έχουν αξιολογήσει με βαθμό 84 στα 100, που είναι από τους καλύτερους της κλάσης όσον αφορά την αίσθηση πολυτέλειας. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην καμπίνα του A1 allstreet είναι από το επάνω ράφι και έχουν υψηλή ποιότητα κατασκευής και προσεγμένο φινίρισμα.

Η βασική έκδοση του Audi A1 allstreet ονομάζεται 30 TFSI S tronic και εφοδιάζεται με τον χιλιάρη TFSI κινητήρα που αποδίδει 115 ίππους. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, με τις επιδόσεις σε προσπέρασμα σε αυτοκινητόδρομο αλλά και τα φρένα να είναι καλύτερες από τον μέσο όρο της κατηγορίας (80-120 χλμ/ώρα σε 7 δευτερόλεπτα, 100-0 χλμ/ώρα σε 37,1 μέτρα).

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κοστίζει 27.680 ευρώ, μια τιμή που μπορεί να θεωρηθεί ακριβή, ειδικά αν αναλογιστούμε πως το αυτοκίνητο δεν διαθέτει κάποιου είδους υβριδικό σύστημα, με το οποίο οι ιδιοκτήτες θα εξοικονομήσουν μακροπρόθεσμα χρήματα από τη χαμηλότερη κατανάλωση. Τα hybrid μοντέλα μπορούν επιπλέον να δικαιολογήσουν την ακριβότερη τιμή τους, μιας και πρέπει να κοστολογηθούν και τα επιπλέον εξαρτήματα (ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία) που αυξάνουν τα έξοδα παραγωγής.

Ελλείψεις σε εξοπλισμό: Δεν έχει camera όπισθεν, ούτε LED φανάρια, ούτε keyless σύστημα

Η εισαγωγική έκδοση εξοπλισμού του Audi A1 allstreet ονομάζεται Base, και όπως αναφέραμε κοστίζει 27.680 ευρώ στην περίπτωση του κινητήρα των 115 ίππων. Αν κάποιος θέλει πιο σβέλτο A1 allstreet, θα πρέπει να αποχωριστεί 30.980 ευρώ για να αποκτήσει την έκδοση 35 TFSI S tronic με τα 150 άλογα, στο ίδιο πακέτο εξοπλισμού.

Στην έκδοση Base, το A1 allstreet έχει μεταξύ άλλων αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες φωτός και βροχής, καθώς και έγχρωμη οθόνη infotainment 10,1 ιντσών. Παρόλα αυτά, έχει αισθητήρες παρκαρίσματος μόνο πίσω, δεν έχει camera οπισθοπορείας, ούτε σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, ενώ τα φανάρια του είναι αλογόνου και όχι τεχνολογίας LED. Παράλληλα, δεν έχει ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες.

Αυτά τα παραπάνω είναι μεν διαθέσιμα στον προαιρετικό εξοπλισμό με έξτρα κόστος, όμως σε αυτό το εύρος τιμών θα μπορούσαν να είναι διαθέσιμα ως standard.

Έχει στενό πίσω κάθισμα και το μικρότερο χώρο για τα κεφάλια των πίσω στην κατηγορία

Το Audi A1 allstreet ανήκει στην κατηγορία των μικρών SUV. Η συγκεκριμένη κλάση έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής, μιας και καταφέρνει να συνδυάζει αυξημένη ευρυχωρία σε συνδυασμό με σχετικά «μαζεμένες» διαστάσεις. Ως εκ τούτου, ο χώρος για τους επιβάτες παίζει το δικό του ρόλο για κάποιον που θέλει να αγοράσει ένα μοντέλο της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Το πίσω κάθισμα του Audi A1 allstreet έχει πλάτος 1,29 μέτρα και είναι από τα στενότερα της κατηγορίας. Αν λάβουμε υπόψη μας πως ο μέσος ενήλικας χρειάζεται 45 εκατοστά για να καθίσει άνετα και ένα παιδί 35 εκατοστά, τότε προκύπτει πως στο A1 allstreet δεν θα καταφέρουν να βολευτούν 5 ενήλικες επιβάτες, αλλά οριακά 4 ενήλικες και 1 παιδί.

Περνώντας στον «αέρα» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών, το γερμανικό μοντέλο είναι επίσης πιο στενόχωρο από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Πιο συγκεκριμένα, ο χώρος για τα γόνατα είναι 9,6 εκατοστά, ενώ αυτός για τα κεφάλια είναι 1,4 εκατοστά και είναι ο μικρότερος στην κατηγορία, ανεξαρτήτως κινητήρα.
Με βάση την τυποποιημένη διαδικασία μετρήσεων που κάνουμε σε κάθε αυτοκίνητο που δοκιμάζουμε, στο πίσω κάθισμα του A1 allstreet θα μπορέσουν να φιλοξενηθούν άτομα με μέγιστο ύψος τα 1,78 μέτρα.

Το πορτ-μπαγκάζ του Audi A1 allstreet είναι μικρό (335 λίτρα)

Υπάρχουν περιπτώσεις όπου ένα αυτοκίνητο έχει περιορισμένο χώρο για τους πίσω επιβάτες αλλά ισοσταθμίζει αυτή την αδυναμία με ένα ευρύχωρο πορτ-μπαγκάζ. Στην περίπτωση του Audi A1 allstreet, ο χώρος αποσκευών είναι επίσης μικρότερος από τον μέσο όρο της κατηγορίας, με τον ωφέλιμο όγκο να είναι 335 λίτρα.

Αν θεωρήσουμε πως μια μεγάλη βαλίτσα έχει όγκο γύρω στα 100 λίτρα, και μια χειραποσκευή καμπίνας αεροπλάνου μεταξύ 30 και 40 λίτρα, προκύπτει πως στο πορτ-μπαγκάζ του Audi A1 allstreet θα χωρέσουν οριακά 3 μεγάλες βαλίτσες και μία χειραποσκευή.

Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Audi A1 allstreet τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;

CITROEN
OMODA