autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Αξίζει ή δεν αξίζει το Citroen C3 Aircross τα λεφτά του;

Αξίζει ή δεν αξίζει το Citroen C3 Aircross τα λεφτά του;

Εξετάζουμε το Citroen C3 Aircross των 18.900 ευρώ

11/8/2025

Ως βενζινοκίνητο είναι το πιο προσιτό οικογενειακό SUV της αγοράς - κοστίζει όσο ένα μικρό πόλης.
Έχει εξαιρετικούς χώρους (πορτμπαγκάζ 460 λτ.), πίσω κάθονται και άτομα των 1,95 μ.
Κορυφαία άνεση στον δρόμο για το εύρος τιμής του, ο εξοπλισμός έχει τα απαραίτητα.
Υπάρχει και ήπια υβριδική έκδοση Hybrid με 145 ίππους, αλλά και ηλεκτρική βερσιόν σε εξίσου καλές τιμές.

autoagora Team

Ως βενζινοκίνητο είναι το πιο προσιτό οικογενειακό SUV της αγοράς - κοστίζει όσο ένα μικρό πόλης

Στην ενότητα άρθρων «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους», μελετάμε μοντέλα που βρίσκονται στην επικαιρότητα (μοντέλα σε προσφορά, νέες αφίξεις ή best seller) και βλέπουμε αν τελικά συμφέρουν για τα χρήματα που προσφέρονται ή όχι. Αποκαλύπτουμε ποια μοντέλα έχουν δυνατά σημεία που ενισχύουν την τιμή τους ή έχουν αδύναμα σημεία τα οποία πιθανώς να μην τα κάνουν συμφέρουσες περιπτώσεις.

Το μοντέλο που θα εξετάσουμε στο συγκεκριμένο άρθρο είναι το νέο Citroen C3 Aircross, το μικρομεσαίο οικογενειακό SUV της γαλλικής φίρμας. Στην εισαγωγική έκδοση με τον «απλό» βενζινοκινητήρα  απόδοσης 100 ίππων, προσφέρεται στην ελληνική αγορά από τα 18.900 ευρώ. Η συγκεκριμένη τιμή το καθιστά ως το πιο προσιτό μικρομεσαίο SUV της αγοράς, σε μια εποχή που τα περισσότερα μικρά SUV έχουν περάσει στη σφαίρα των 20.000+ ευρώ. Όχι μόνο, λοιπόν, είναι φθηνότερο ακόμα κι από τα περισσότερα SUV μικρότερης κατηγορίας, αλλά κοστίζει περίπου όσο ένα μικρό πόλης στην βασική του έκδοση. Εντυπωσιακό δεδομένων των διαστάσεών του και ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ευρυχωρία, την πρακτικότητα και την άνεση.

Έχει εξαιρετικούς χώρους (πορτμπαγκάζ 460 λτ.), πίσω κάθονται και άτομα των 1,95 μ.

Μιλώντας για ευρυχωρία, λοιπόν, αυτό φαίνεται να είναι και το δυνατότερο σημείο του μοντέλου. Η νέα γενιά του Citroen C3 Aircross έχειμεγαλώσει σημαντικά σε διαστάσεις, με βασικότερο στοιχείο το μακρύτερο μεταξόνιο, που πλέον φτάνει τα 2,67 μέτρα – δηλαδή κατά 16 εκ. περισσότερο σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Η συνολική του αύξηση στο μήκος (4,39 μ.) το φέρνει πλέον επίσημα στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Τα παραπάνω δε αποτελούν μόνο τεχνικά νούμερα στο φυλλάδιο του μοντέλου, αλλά μεταφράζονται άμεσα σε σαφώς μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους.  

Οδηγός και συνοδηγός θα βολευτούν εύκολα στα Citroen Advanced Comfort καθίσματα με μαλακή αίσθηση και εργονομική υποστήριξη. Ακόμα και οι πίσω, όμως, θα απολαύσουν άπλετο χώρο για τα γόνατα (20 εκ. απόσταση από τα μπροστινά καθίσματα) και για το κεφάλι (9,5 εκ. από την οροφή). Αυτό αποδεικνύει πως ακόμα και ψηλά άτομα δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα στο πίσω μέρος του C3 Aircross. Παρόλα αυτά, το πίσω κάθισμα μπορεί να θεωρηθεί κάπως στενό για την κατηγορία (1,36 μ.) και τρεις ενήλικες ενδέχεται να «στριμωχτούν» σε μακρινές αποστάσεις. Πάντως, τα 460 λτ. που προσφέρει το πορτμπαγκάζ βρίσκονται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας και θα χωρέσουν τις αποσκευές μίας μέσης οικογένειας.

Κορυφαία άνεση στον δρόμο για το εύρος τιμής του, ο εξοπλισμός έχει τα απαραίτητα

Το νέο Citroën C3 Aircross παραμένει πιστό στο DNA της μάρκας, προσφέροντας κορυφαία οδηγική άνεση για το εύρος τιμής των 18.900 ευρώ. Η ανάρτηση με την τυπικά «μαλακή» γαλλική ρύθμιση απορροφά εξαιρετικά τις κακοτεχνίες, προσφέροντας ξεκούραστες μετακινήσεις τόσο στην πόλη όσο και στον ανοιχτό δρόμο, ενώ η ποιότητα κύλισης είναι παραπάνω από ικανοποιητική για τα χρήματά του. Ο προσανατολισμός του είναι ξεκάθαρα ευθυγραμμισμένος με την άνεση, κάτι που αποτελεί ζητούμενο σε αυτήν την κατηγορία αυτοκινήτων.

Ο εξοπλισμός του στην βασική έκδοση είναι λιτός και περιλαμβάνει μόνο τα απαραίτητα. Αν και διαθέτει Air Condition, αυτόματους LED προβολείς, αισθητήρες παρκαρίσματος και Cruise Control, πολλούς μπορεί να «ξενίσει» η απουσία κεντρικής οθόνης αφής, την οποία οι Γάλλοι έχουν αποφασίσει να αντικαταστήσουν με μία βάση-υποδοχή για smartphone, ώστε αυτό να αναλάβει τον ρόλο του συστήματος  multimedia. Αν και αυτό αποτελεί σίγουρα μία έξυπνη λύση, πολλοί μπορεί να θεωρούν την κεντρική οθόνη βασικό στοιχείο ενός σύγχρονου αυτοκινήτου. Κανένα πρόβλημα, καθώς οι ανώτερες εκδόσεις προσθέτουν μία μεγέθους 10 ιντσών, μαζί με άλλα στοιχεία άνεσης, τεχνολογίας και ασφάλειας, με μικρή διαφορά σε κόστος.

Υπάρχει και ήπια υβριδική έκδοση Hybrid με 145 ίππους, αλλά και ηλεκτρική βερσιόν σε εξίσου καλές τιμές

Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση του Citroën C3 Aircross κινείται από τον γνωστό τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1.2 PureTech, με απόδοση 100 ίππων και 205 Nm ροπής. Συνδυάζεται αποκλειστικά με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και εξασφαλίζει επιδόσεις που επαρκούν για την καθημερινή χρήση. Για όσους επιθυμούν περισσότερο «νεύρο» και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, το νέο C3 Aircross διατίθεται και σε ήπια υβριδική έκδοση Hybrid, η οποία συνδυάζει τον 1.2 PureTech κινητήρα με ένα ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6. Με 145 ίππους, κάνει το 0-100 σε 9,5 δλ., ενώ καίει μόνο 5,7 λτ./100 χλμ. στην πόλη. Εντυπωσιακό για ένα mild hybrid SUV αυτών των διαστάσεων.

Τέλος, για όσους κοιτάζουν ήδη προς το πλήρως ηλεκτρικό μέλλον, το e-C3 Aircross έρχεται να προσφέρει μια καθαρή και αθόρυβη εναλλακτική. Η ηλεκτρική έκδοση έχει ισχύ 113 ίππων και αυτονομία περίπου 300 χλμ. στην πόλη, καλύπτοντας τις καθημερινές ανάγκες μιας οικογένειας. Η φόρτιση υποστηρίζει ταχυφόρτιση DC έως 100 kW, που σημαίνει 20–80% πληρότητα ενέργειας σε λιγότερο από 30 λεπτά. Το πιο εντυπωσιακό, όμως, είναι πως και οι δύο εναλλακτικές εκδόσεις προσφέρονται σε τιμές που παραμένουν ανταγωνιστικές. Η υβριδική ξεκινά από τα 25.000 ευρώ, ενώ η ηλεκτρική κοστίζει ακόμα λιγότερο, συγκεκριμένα 24.400 ευρώ (χωρίς επιδότηση).

Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Citroen C3 Aircross τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;

TOYOTA
OPEL