
Αξίζει το Citroen C4 Hybrid τα λεφτά του;
Εξετάζουμε το Citroen C4 Hybrid 145 PS των 24.900 ευρώ
Είναι από τα πιο προσιτά της κατηγορίας και καίει μόνο 6,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη.
Προσπερνάει γρήγορα (80-120 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ.) και έχει καλά φρένα.
Εστιάζει στην άνεση, καλοί χώροι για όλους τους επιβάτες (χωράνε άτομα ύψους 1,85 μ. πίσω).
Με 145 ίππους προσφέρεται από την έκδοση PLUS και πάνω, η οποία είναι πλήρης σε εξοπλισμό.
Είναι από τα πιο προσιτά της κατηγορίας και καίει μόνο 6,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη
Στην ενότητα άρθρων «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους», μελετάμε μοντέλα που βρίσκονται στην επικαιρότητα (μοντέλα σε προσφορά, νέες αφίξεις ή best seller) και βλέπουμε αν τελικά συμφέρουν για τα χρήματα που προσφέρονται ή όχι. Αποκαλύπτουμε ποια μοντέλα έχουν δυνατά σημεία που ενισχύουν την τιμή τους ή έχουν αδύναμα σημεία τα οποία πιθανώς να μην τα κάνουν συμφέρουσες περιπτώσεις.
Το Citroen C4 έχει μακρά ιστορία στην κατηγορία των οικογενειακών αυτοκινήτων και πρόσφατα ανανεώθηκε στην τρίτη του γενιά, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό. Εξελίχθηκε σχεδιαστικά αποκτώντας νέο «πρόσωπο» με τους χαρακτηριστικούς LED προβολείς, διατηρώντας όμως την hatchback-coupe σιλουέτα του. Ουσιαστικότερη αλλαγή, όμως, είναι η προσθήκη του νέου ήπια υβριδικού συνόλου του group Stellantis με 110 ή 145 ίππους, το οποίο αποτελεί την μοναδική επιλογή για την βενζινοκίνητη έκδοση.
Το θετικό είναι πως η τιμή του δεν φαίνεται να έχει «φουσκώσει» λόγω αυτού. Με την εισαγωγική έκδοση των 110 ίππων (YOU!) να ξεκινάει από τα 23.900 ευρώ και η αναβάθμιση σε αυτήν με τους 145 ίππους (PLUS) να γίνεται μόνο με 1.000 ευρώ περισσότερα. Γι ΄αυτό και η δεύτερη κρίνεται πιο συμφέρουσα και είναι αυτή που θα αναλυθεί στο συγκεκριμένο άρθρο.
Έχοντας δοκιμάσει, λοιπόν, το νέο C4 Hybrid στην έκδοση των 145 PS, διαπιστώσαμε πως καταφέρνει να κινείται σημειώνοντας εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Στην πόλη, όπου η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος μέσα στο αυτόματο κιβώτιο e-DCS6 παίζουν καθοριστικό ρόλο, καίει μόνο 6,5 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες. Ακόμα και σε ταξίδι, όμως, η κατανάλωσή του δεν ξεπερνά τα 5,2 λτ./100 χλμ. κινούμενο με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Κάπως έτσι, η μέση κατανάλωση υπολογίζεται στα 7 λτ./100 χλμ., ένα αρκετά καλό νούμερο για ένα οικογενειακό mild hybrid αυτοκίνητο.
Προσπερνάει γρήγορα (80-120 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ.) και έχει καλά φρένα
Η χαμηλή κατανάλωση δεν έρχεται με κόστος στις επιδόσεις, αφού το Citroen C4 Hybrid σημειώνει καλούς χρόνους στις μετρήσεις μας. Αποδίδει 145 ίππους και 230 Nm ροπής μέσα από την συνεργασία του υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα 1,2 λτ. και του ηλεκτρικού μοτέρ, νούμερα που γίνονται αισθητά κατά την οδήγηση. Το 0-100 έρχεται σε 8,4 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 5,5 δλ., αποδεικνύοντας ότι μπορεί να προσπεράσει γρήγορα και με ασφάλεια ακόμα και από σχετικά μεγάλη ταχύτητα. Αυτοί οι χρόνοι κρίνονται παραπάνω από ικανοποιητικοί για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο.
Στον δρόμο, προσφέρει μια ήρεμη και άνετη οδηγική εμπειρία, ιδανική για καθημερινές διαδρομές, αλλά και ταξίδια. Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση είναι υποδειγματικές για το εύρος τιμών του, δημιουργώντας ένα ευχάριστο και ξεκούραστο περιβάλλον και ενισχύοντας την σχέση αξίας-τιμής. Η ανάρτηση απορροφά με άνεση τις ανωμαλίες, προσφέροντας ομαλή πορεία, ακόμα και σε κακό οδόστρωμα.
Εστιάζει στην άνεση, καλοί χώροι για όλους τους επιβάτες (χωράνε άτομα ύψους 1,85 μ. πίσω)
Η άνεση είναι αυτή που χαρακτηρίζει και το εσωτερικό του, δίνοντας άλλον ένα λόγο για τον οποίο το C4 Hybrid αξίζει τα λεφτά του. Από την πρώτη στιγμή, οδηγός και συνοδηγός βολεύονται στα καθίσματα Citroën Advanced Comfort, που έχουν αφράτη και υποστηρικτική κατασκευή, προσφέροντας πραγματικά ξεκούραστη οδήγηση ακόμα και σε πολύωρα ταξίδια. Ο εξοπλισμός άνεσης, που θα αναλυθεί στην επόμενη παράγραφο, βελτιώνει περαιτέρω την άνεση και την συνολική εμπειρία. Συνολικά, το μικρομεσαίο της Citroen καταφέρνει να προσφέρει άνεση επιπέδου μεγαλύτερης κατηγορίας, διατηρώντας την προσιτή τιμή.
Στο πίσω μέρος, τα πράγματα είναι εξίσου καλά. Ακόμη και επιβάτες με ύψος 1,85 μέτρα δεν θα στριμωχτούν, με 17,5 εκ. ελευθερίας για τα γόνατα και 4,5 εκ. για το κεφάλι, ενώ το πλάτος του καθίσματος (1,36 μ.) επιτρέπει άνετη φιλοξενία τριών ατόμων. Ο χώρος αποσκευών είναι ικανοποιητικός διαθέτοντας 380 λίτρα, αν και δεν εντυπωσιάζει σε μέγεθος. Κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας, καλύπτει τις ανάγκες μιας μικρής οικογένειας και θα χωρέσει τις απαραίτητες ογκώδεις αποσκευές της καθημερινότητας, όπως ένα παιδικό καρότσι.
Με 145 ίππους προσφέρεται από την έκδοση PLUS και πάνω, η οποία είναι πλήρης σε εξοπλισμό
Η έκδοση PLUS του Citroën C4 Hybrid αποτελεί μια από τις πιο ολοκληρωμένες επιλογές στη γκάμα, προσφέροντας πλήρη εξοπλισμό, που καλύπτει πλήρως τις ανάγκες άνεσης, ασφάλειας και τεχνολογίας. Από τη συγκεκριμένη έκδοση και πάνω διατίθεται η ισχυρότερη έκδοση των 145 ίππων, προσφέροντας ακόμα πιο δυναμική και ευχάριστη οδηγική εμπειρία. Στο εσωτερικό, η έκδοση Plus διαθέτει τα προηγμένα καθίσματα Advanced Comfort, ενώ το τεχνολογικό περιβάλλον ενισχύεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών, πλήρως συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto.
Επιπλέον, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, προσαρμοζόμενο cruise control, σύστημα διατήρησης λωρίδας και αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας. Τα αυτόματα LED φώτα ημέρας και προβολείς προσφέρουν καλύτερη ορατότητα και μοντέρνα εμφάνιση, ενώ οι ζάντες αλουμινίου και οι λεπτομέρειες στο αμάξωμα τονίζουν τον crossover χαρακτήρα του μοντέλου. Με όλα τα παραπάνω, η έκδοση Plus εξοπλίζει το C4 Hybrid με premium χαρακτηριστικά σε προσιτή τιμή, καθιστώντας την ιδιαίτερα ελκυστική για όσους αναζητούν άνετες, ασφαλείς και σύγχρονες καθημερινές μετακινήσεις.
Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Citroen C4 Hybrid τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;