autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Εξετάζουμε το Fiat Grande Panda Hybrid

Εξετάζουμε το Fiat Grande Panda Hybrid

Εξετάζουμε το Fiat Grande Panda Hybrid

15/10/2025

Το Fiat Grande Panda έχει ξεχωριστό σχεδιασμό με ρετρό στοιχεία.
Καίει 4,8 λτ/100 χλμ στο ταξίδι και 5,5 στην πόλη.
Πίσω θα κάτσουν απροβλημάτιστα ψηλοί ύψους 1,88 μέτρων.
Προσπερνάει γρήγορα και έχει καλό εξοπλισμό ασφαλείας.

autoagora Team

Έχει ξεχωριστό σχεδιασμό με ρετρό στοιχεία

Το Fiat Grande Panda λανσαρίστηκε πρόσφατα, με τον σχεδιασμό να φέρνει στο μυαλό θύμισες από το πρώτο Panda, το μοντέλο με τον χαρακτηριστικό «τετράγωνο» σχεδιασμό που έκανε το ντεμπούτο του το 1980 και έμεινε σε παραγωγή για 23 συναπτά έτη.

Η νέα άφιξη της Fiat καθιστά το μοντέλο έναν καλό υποψήφιο για ανάλυση, όπως κάνουμε στην ενότητα «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους». Θα βάλουμε το Grande Panda κάτω από το «μικροσκόπιό» μας και θα δούμε ποια είναι τα σημεία που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ενισχύοντας έτσι την τιμή του.
 
Το Fiat Grande Panda του 2025 είναι ξεκάθαρα εμπνευσμένο από τον πρόγονό του, κάτι που είναι ορατό από το γενικό design του αυτοκινήτου, με στοιχεία όπως οι ευθείες γραμμές και τα κάθετα πίσω φανάρια να αποτελούν φόρο τιμής στο παρελθόν. Ταυτόχρονα, το νέο Grande Panda είναι φουτουριστικό και funky, με τα φώτα ημέρας και γενικότερα την εμπρόσθια μάσκα να θυμίζουν pixels. Παράλληλα, τα μαύρα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος προσδίδουν έναν σκληροτράχηλο «χαρακτήρα».

Η ονομασία PANDA αναγράφεται περήφανα με ανάγλυφα κεφαλαία γράμματα που έχουν πρεσαριστεί στις πλαϊνές πόρτες, μια τεχνική που έχει χρησιμοποιηθεί και για το λογότυπο της FIAT στην 5η πόρτα.

Καίει 4,8 λτ/100 χλμ στο ταξίδι και 5,5 στην πόλη

To Fiat Grande Panda είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις κινητήρων: Αποκλειστικά βενζινοκίνητο με 100 άλογα, με τιμή από 16.990 ευρώ, υβριδικό με 110 άλογα, με τιμή από 20.800 ευρώ, και αμιγώς ηλεκτρικό 113 ίππων, το οποίο κοστίζει από 22.800 ευρώ.

Εμείς δοκιμάσαμε και μετρήσαμε το Grande Panda Hybrid, που έχει εφοδιάζεται με το ήπια υβριδικό σύνολο που βασίζεται στον 1.200-άρη βενζινοκινητήρα, με το ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται εντός του αυτόματου σασμάν 6 ταχυτήτων να έχει τη δυνατότητα να δώσει ώθηση στο αυτοκίνητο σε συνθήκες χαμηλού φορτίου.

Αυτή η ικανότητα κίνησης αποκλειστικά με ρεύμα είναι και η ειδοποιός διαφορά του mild hybrid συστήματος της Stellantis σε σύγκριση με τα αντίστοιχα συστήματα του ανταγωνισμού, και έχει άμεσο αντίκτυπο στην κατανάλωση. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το Fiat Grande Panda Hybrid με τα 110 άλογα καίει 5,5 λτ/100 χλμ στην πόλη, ένα από τα καλύτερα νούμερα της κατηγορίας όσον αφορά σε οχήματα με ήπια υβριδικούς κινητήρες.

Στο ταξίδι η κατανάλωση μειώνεται ακόμα παραπάνω, και πιο συγκεκριμένα πέφτει στα 4,8 λτ/100 χλμ, αριθμός που επίσης είναι καλύτερος από τον μέσο όρο του ανταγωνισμού και επιπλέον αποδεικνύει πως παρά τον «boxy» σχεδιασμό, το όχημα είναι αεροδυναμικό.
Σε μικτή διαδρομή, που περιλαμβάνει κατηφόρες και ανηφόρες, οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση κατανάλωση 6,2 λτ/100 χλμ.

Πίσω θα κάτσουν απροβλημάτιστα ψηλοί ύψους 1,88 μέτρων

Ένα επιπλέον θετικό στοιχείο του Fiat Grande Panda είναι η ευρυχωρία της καμπίνας του. Το πλάτος του πίσω καθίσματος κυμαίνεται στο μέσο όρο, με διάσταση 1,34 μέτρα, κάτι που σημαίνει πως θα φιλοξενήσει 2 ενήλικες επιβάτες και 1 παιδί. Εκεί που το Grande Panda είναι καλύτερο από τον μέσο όρο είναι στον «αέρα» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών, με 14,5 και 6,5 εκατοστά αντίστοιχα. Οι συγκεκριμένες μετρήσεις είναι από τις κορυφαίες της κατηγορίας και μεταφράζονται σε άπλετο χώρο για άτομα με ύψος έως και 1,88 μέτρα.

Μεγάλο είναι και το πορτ-μπαγκάζ του Fiat Grande Panda, με ωφέλιμο όγκο 353 λίτρα, επίσης ανώτερο από τον μέσο όρο της κλάσης.

Προσπερνάει γρήγορα και έχει καλό εξοπλισμό ασφαλείας

Εκτός από οικονομικός, ο κινητήρας του Fiat Grande Panda Hybrid είναι και σβέλτος. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 10,1 δευτερόλεπτα, ωστόσο η προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο και αυτοκινητόδρομο είναι πιο γρήγορη από τον μέσο όρο του ανταγωνισμού. Πιο συγκεκριμένα, για τις ρεπρίζ 60-100 και 80-120 χλμ/ώρα τα χρονόμετρα σταματούν στα 5,7 και 7,6 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η ενεργητική ασφάλεια του νέου ιταλικού μικρού να είναι αυξημένη, κάτι που συνοδεύεται και από καλά συστήματα ασφαλείας, όπως 6 αερόσακοι, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα, προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων, καθώς και προειδοποίηση κόπωσης οδηγού.
 
Βλέπουμε λοιπόν πως το ολόφρεσκο Fiat Grande Panda έχει σχεδιασμό που το κάνει να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στο δρόμο, και χώρους ικανούς να καλύψουν τις ανάγκες 4 ψηλών επιβατών, ή ακόμα και μιας οικογένειας. Η υβριδική έκδοση έρχεται να προσθέσει στη «συνταγή» οικονομία από τα καύσιμα και καλές επιδόσεις.

Εσείς τι λέτε; Αξίζει ή δεν αξίζει το Fiat Grande Panda τα χρήματά του;

NISSAN
MRKTEO