
Εξετάζουμε το Hyundai Inster των 19.390€
Ασυναγώνιστη τιμή, είναι το πιο προσιτό «ολοκληρωμένο» ηλεκτρικό της αγοράς.
Ξεχωρίζει με φρέσκια, νεανική σχεδίαση και σιλουέτα από μικρό SUV.
Ευέλικτο στην πόλη και με κορυφαίους χώρους για την κατηγορία των mini.
To Long Range «βγάζει» 450 χλμ. στην πόλη και είναι «φορτωμένο» με σύγχρονες τεχνολογίες.
autoagora Team
Ασυναγώνιστη τιμή, είναι το πιο προσιτό «ολοκληρωμένο» ηλεκτρικό της αγοράς
Στην ενότητα άρθρων «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους», μελετάμε μοντέλα που βρίσκονται στην επικαιρότητα (μοντέλα σε προσφορά, νέες αφίξεις ή best seller) και βλέπουμε αν τελικά συμφέρουν για τα χρήματα που προσφέρονται ή όχι. Αποκαλύπτουμε ποια μοντέλα έχουν δυνατά σημεία που ενισχύουν την τιμή τους ή έχουν αδύναμα σημεία τα οποία πιθανά να μην τα κάνουν συμφέρουσες περιπτώσεις.
Τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και δεν θα μπορούσαν να λείπουν από αυτήν την σειρά άρθρων. Με το κόστος τους να γίνεται όλο και πιο προσιτό, ανταποκρίνονται πλέον στην ελληνική πραγματικότητα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού, το ολοκαίνουριο Hyundai Inster, μια εξαιρετική επιλογή για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα σε τιμή που ανταγωνίζεται τα βενζινοκίνητα αντίστοιχου μεγέθους.
Με τιμές που ξεκινούν από τα 19.390 ευρώ στην Ελλάδα, με την επιδότηση ύψους 3.000 ευρώ και οποιοδήποτε bonus της Hyundai, το Inster ανατρέπει πλήρως τα δεδομένα του παρελθόντος, πως το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πρέπει να είναι ακριβό. Αντιθέτως, προσφέρει μια οικονομική είσοδο στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, όντας ουσιαστικά το πιο προσιτό «ολοκληρωμένο» ηλεκτρικό της αγοράς.
Διατίθεται σε δύο εκδόσεις μπαταρίας, 42 kWh με 97 ίππους και 49 kWh με 115 ίππους και πραγματική αυτονομία που έχει υπολογιστεί από εμάς έως 310 χλμ. (μεικτός κύκλος οδήγησης). Η γρήγορη φόρτιση 120 kW επιτρέπει φόρτιση από 10% έως 80% σε μόλις 30 λεπτά, κάνοντάς το ιδανικό για αστική χρήση και καθημερινές μετακινήσεις.
Ξεχωρίζει με φρέσκια, νεανική σχεδίαση και σιλουέτα από μικρό SUV
Το Hyundai Inster φαίνεται να αξίζει τα λεφτά του γιατί συνδυάζει ελκυστική τιμή με σύγχρονα χαρακτηριστικά και νεανική σχεδίαση, που το κάνουν να ξεχωρίζει στην κατηγορία του. Η αλήθεια είναι πως σε αυτό το εύρος τιμής περιμένει κανείς να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο που απλά «κάνει την δουλειά του», αν και θα παρουσιάζει ελλείψεις σε άνεση και εξοπλισμό. Όχι μόνο αυτά δεν ισχύουν, αλλά αντιθέτως το Inster προσφέρει και μοντέρνα εμφάνιση που ξεχωρίζει στον δρόμο.
Σχεδιαστικά, δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από ακριβότερες κατασκευές, αφού η σχεδίασή του είναι αρκετά μελετημένη. Τα τετραγωνισμένα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, που μοιάζουν με Pixels, προσδίδουν έναν σύγχρονο, ρετρό-φουτουριστικό χαρακτήρα, ενώ οι ζάντες αλουμινίου και η διχρωμία στην οροφή το κάνουν να μοιάζει ακριβότερο. Η σχεδίασή του όχι μόνο είναι ελκυστική, αλλά και λειτουργική, αφού η σιλουέτα του, με τετράγωνη μορφή και ψηλό ουρανό που θυμίζει μικρό SUV, προσφέρει πρακτικότητα και χώρους στο εσωτερικό.
Ευέλικτο στην πόλη και με κορυφαίους χώρους για την κατηγορία των mini
Πολλοί θα πίστευαν πως το μικρό μέγεθός του θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα έλλειψης χώρου, που θα αποτρέψουν έναν πιθανό αγοραστή. Όμως, το Hyundai Inster καταφέρνει να συνδυάζει ιδανικά τις μαζεμένες εξωτερικές διαστάσεις με εντυπωσιακή εσωτερική ευρυχωρία, καθιστώντας το εξαιρετικά ευέλικτο για την πόλη χωρίς να κάνει συμβιβασμούς στην πρακτικότητα. Ο μέσος επιβάτης στα πίσω καθίσματα θα απολαύσει 14 εκ. «ελευθερίας» μπροστά από τα γόνατά του, καθώς και 7,5 εκ. πάνω από το κεφάλι του, τιμές κορυφαίες στην κατηγορία.
Το μικρό του μήκος το κάνει εύκολο στο παρκάρισμα στην πόλη και κατά την κίνηση σε στενούς δρόμους, ενώ το ψηλό αμάξωμα και η έξυπνη εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου προσφέρουν άνεση για επιβάτες και αποσκευές. Με επίπεδο δάπεδο, πλήρως αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα και πολλαπλές θέσεις αποθήκευσης, το Inster αποδεικνύεται πως ταιριάζει «γάντι» με τις καθημερινές ανάγκες οποιουδήποτε κινείται σε αστικό περιβάλλον. Και τα 280 λτ. του πορτμπαγκάζ είναι υπεραρκετά για τις αποσκευές της μέρας.
To Long Range «βγάζει» 450 χλμ. στην πόλη και είναι «φορτωμένο» με σύγχρονες τεχνολογίες
Καταλήγοντας, ας περάσουμε σε άλλο ένα «παράδοξο» που συναντάται στο νέο Inster και αποτελεί έκπληξη δεδομένου του κόστους απόκτησής του. Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές σε τιμή, συνδυάζει εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά με προηγμένες τεχνολογίες, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία οδήγησης. Η ανάρτησή του απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ η ενισχυμένη ηχομόνωση εξασφαλίζει ήσυχη και άνετη καμπίνα, για ένα τόσο μικρό και προσιτό αυτοκίνητο.
Ακόμη, η άμεση επιτάχυνση από το ηλεκτρικό σύνολο είναι ιδανική για την πόλη, εκεί που η έκδοση Long Range με την μεγαλύτερη μπαταρία μπορεί να βγάλει έως και 450 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες. Συγκρίνοντάς το με βενζινοκίνητα αντίστοιχου μεγέθους και τιμής, οι επιδόσεις του είναι εμφανώς καλύτερες.
Η τεχνολογία Smart Cruise Control με Stop & Go λειτουργία προσαρμόζει την ταχύτητα ανάλογα με την κυκλοφορία, ενώ το σύστημα αναγεννητικής πέδησης προσαρμόζεται στις συνθήκες οδήγησης για βελτιστοποίηση της απόδοσης. Πέρα από τα βασικά, όπως LED αυτόματα φώτα και κλιματισμό, στοιχεία που τα άλλα αυτοκίνητα σε παρόμοια τιμή δεν διαθέτουν, έχει κάμερα οπισθοπορείας ακόμα και στην βασική έκδοση, ενώ σε πλουσιότερη το Surround View Monitor παρέχει εικόνα 360 μοιρών για ευκολότερο παρκάρισμα. Παράλληλα, το Blind Spot View Monitor εξαλείφει τα τυφλά σημεία, βελτιώνοντας την ορατότητα, κάτι που χρησιμεύει πολύ στην πόλη. Με λίγα λόγια, το Inster συνδυάζει δυναμική οδήγηση με προηγμένα χαρακτηριστικά, ενισχύοντας περαιτέρω την αξία του σε καθημερινές μετακινήσεις σε αστικό περιβάλλον.
Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Hyundai Inster τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;
