autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Αξίζει το Opel Corsa 100 PS τα λεφτά του;

Αξίζει το Opel Corsa 100 PS τα λεφτά του;

Εξετάζουμε το Opel Corsa 100 PS των 18.800 ευρώ

2/7/2025

Μοντέρνο και δυναμικό design, μοιάζει ακριβότερο απ ΄όσο πραγματικά κοστίζει.
Έχει καλή οδηγική συμπεριφορά, είναι σβέλτο στην πόλη και έχει δυνατά φρένα (100-0 σε 37 μ.).
Το εσωτερικό του είναι καλαίσθητο και ποιοτικό, με ικανοποιητικούς χώρους για ένα μικρό πόλης (πορτμπαγκάζ 304 λτ.).
Πλούσιος εξοπλισμός στην ανανεωμένη εισαγωγική έκδοση Edition Plus.

Μοντέρνο και δυναμικό design, μοιάζει ακριβότερο απ ΄όσο πραγματικά κοστίζει

Στην ενότητα άρθρων «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους», μελετάμε μοντέλα που βρίσκονται στην επικαιρότητα (μοντέλα σε προσφορά, νέες αφίξεις ή best seller) και βλέπουμε αν τελικά συμφέρουν για τα χρήματα που προσφέρονται ή όχι. Αποκαλύπτουμε ποια μοντέλα έχουν δυνατά σημεία που ενισχύουν την τιμή τους ή έχουν αδύναμα σημεία τα οποία πιθανώς να μην τα κάνουν συμφέρουσες περιπτώσεις.

Το Opel Corsa αποτελεί μία προσιτή πρόταση στην κατηγορία των μικρών hatchback, με την τιμή του στην δημοφιλέστερη επιλογή των 100 PS να ξεκινά από τα 18.800 ευρώ (συμπ. προωθητικής ενέργειας). Αρχικά, θα πρέπει να γίνει λόγος για την εμφάνιση του, εφόσον πρόκειται για ένα από τα πιο καλοσχεδιασμένα μικρά της αγοράς. Στην πιο πρόσφατη γενιά του, ξεχωρίζει χάρη στη μοντέρνα και δυναμική εξωτερική του σχεδίαση, που αποπνέει premium αισθητική και κομψότητα. Με καθαρές γραμμές, αιχμηρά φωτιστικά σώματα LED και «σοβαρό» ύφος, το Corsa δείχνει σαφώς πιο ακριβό απ ΄όσο πραγματικά κοστίζει. Το εμπρός μέρος με τη χαρακτηριστική μάσκα και προβολείς της Opel του προσδίδει πολυτελή χαρακτήρα, ενώ οι προσεγμένες λεπτομέρειες ενισχύουν ακόμα περισσότερο την εντυπωσιακή του παρουσία στον δρόμο.

Η Opel έχει καταφέρει να προσφέρει σε καλή τιμή ένα αυτοκίνητο που δεν περνά απαρατήρητο, ακόμα και δίπλα σε ακριβότερα μοντέλα. Αυτό από μόνο του προσθέτει μεγάλη αξία στο Corsa, καθώς ο οδηγός του απολαμβάνει την αίσθηση ενός «premium» αυτοκινήτου, με πολύ πιο προσιτό κόστος απόκτησης. Ειδικά για όσους δίνουν σημασία στην εμφάνιση και το στυλ, το Opel Corsa αποδεικνύεται εξαιρετικά συμφέρουσα επιλογή.

Έχει καλή οδηγική συμπεριφορά, είναι σβέλτο στην πόλη και έχει δυνατά φρένα (100-0 σε 37 μ.)

Το Opel Corsa αξίζει τα λεφτά του, όχι μόνο για τη σχεδίασή του, αλλά και για την οδηγική του συμπεριφορά, που ξεχωρίζει στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Εφοδιασμένο με τον 1.2 turbo κινητήρα των 100 ίππων, προσφέρει ζωντανές επιδόσεις που το καθιστούν ικανοποιητικό στην καθημερινή μετακίνηση, αλλά και ικανό στον αυτοκινητόδρομο. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ., αν και φανερώνει πως δεν βάζει «φωτιά» στην άσφαλτό, το καθιστά σβέλτο στον αστικό κύκλο. Το 80-120 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. αποδεικνύει πως μπορεί να επιταχύνει σχετικά γρήγορα για ένα αμιγώς βενζινοκίνητο μικρό σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου.

Εκεί, αποδεικνύεται και πολύ οικονομικό, αφού καίει μόνο 4,8 λτ./100 χλμ. ταξιδεύοντας με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Κάπως έτσι, η αυτονομία του σε συνθήκες ταξιδιού ξεπερνά τα 900 χλμ. Ακόμα και στην πόλη, αν και σαφώς καίει περισσότερο από τα ήπια υβριδικά μοντέλα της κατηγορίας – όπως και το Corsa Hybrid – η κατανάλωσή του είναι φυσιολογική για ένα αμιγώς βενζινοκίνητο μοντέλο. Καίει 7,2 λτ./100 χλμ., διαμορφώνοντας την μέση κατανάλωση στα 6,2 λτ./100 χλμ., που κρίνεται μία από τις χαμηλότερες ανάμεσα στα βενζινοκίνητα μικρά.

Ακόμη, ξεχωρίζει για το στήσιμο του πλαισίου, που προσφέρει ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και τη σταθερότητα, με αποτέλεσμα ένα αυτοκίνητο που οδηγείται ευχάριστα και εμπνέει εμπιστοσύνη. Τα δυνατά φρένα του (100-0 χλμ./ώρα σε μόλις 37 μέτρα) ενισχύουν το αίσθημα ασφάλειας και ελέγχου, ακόμα και σε έκτακτες καταστάσεις.

Το εσωτερικό του είναι καλαίσθητο και ποιοτικό, με ικανοποιητικούς χώρους για ένα μικρό πόλης (πορτμπαγκάζ 304 λτ.).

Κάτι άλλο που ενισχύει την αξία του Opel Corsa είναι το εσωτερικό του. Παρότι πρόκειται για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, η καμπίνα του καταφέρνει να προσφέρει άνεση, πρακτικότητα και κομψή αισθητική. Τα υλικά στο ταμπλό και στις πόρτες είναι καλοδιαλεγμένα, με μαλακές επιφάνειες και προσεγμένο φινίρισμα, ενώ η εργονομία και ο πλήρης εξοπλισμός άνεσης – που θα σχολιαστεί στην συνέχεια του άρθρου - ενισχύει την αίσθηση ποιότητας.

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι ικανοποιητικοί για την κατηγορία, με αρκετό αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι τόσο εμπρός όσο και πίσω, καθιστώντας το Corsa κατάλληλο ακόμα και για μικρές οικογενειακές μετακινήσεις. Αναλυτικότερα, ένα άτομο μέσου ύψους στο πίσω μέρος απολαμβάνει απόσταση 10 εκ. μεταξύ των γονάτων του και  των μπροστινών καθισμάτων και το κεφάλι του απέχει 3 εκ. από την ορορφή. Επιπλέον, το πορτμπαγκάζ των 304 λίτρων προσφέρει αρκετό χώρο για καθημερινές ανάγκες ή ακόμα και για ένα σαββατοκύριακο εκτός πόλης.

Συνολικά, το εσωτερικό του Opel Corsa καταφέρνει να συνδυάσει στυλ, ποιότητα και πρακτικότητα, γεγονός που ενισχύει την αξία αγοράς του και το καθιστά μια ολοκληρωμένη πρόταση για όποιον αναζητά ένα σύγχρονο και λειτουργικό μικρό αυτοκίνητο.

Πλούσιος εξοπλισμός στην ανανεωμένη εισαγωγική έκδοση Edition Plus

Το Opel Corsa έλαβε πρόσφατα ανανέωση στην έκδοση Edition Plus, η οποία είναι πλέον η εισαγωγική για το συγκεκριμένο μοντέλο και μπορεί να θεωρηθεί πλούσια ως βασική σε αυτήν την κατηγορία αυτοκινήτων. Πρακτικά, φέρει τον εξοπλισμό που γνωρίζαμε πως διαθέτει ως τώρα η έκδοση Edition, όπως αυτόματα LED φώτα, Cruise Control, Air Condition και κεντρική οθόνη multimedia 10”. Επιπλέον, όμως, χωρίς επιβάρυνση σε κόστος, προστίθεται το Tech Pack στον βασικό εξοπλισμό. Αυτό περιλαμβάνει κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, έγχρωμη οθόνη ενημέρωσης οδηγού 7", ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και προβολείς ομίχλης. Επίσης, προσθέτει προειδοποίηση τυφλού σημείου στα συστήματα ασφάλειας. Με λίγα λόγια, το Corsa αποκτά πλουσιότερο εξοπλισμό χωρίς καμία μεταβολή στην τιμή του, ένας ακόμη λόγος για τον οποίο η αγορά του μοιάζει να αξίζει με βάση το κόστος απόκτησής του.

Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Opel Corsa τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;

OPEL
TOYOTA