
Εξετάζουμε το Peugeot 3008
Εξετάζουμε το Peugeot 3008
Το νέο Peugeot 3008 έχει εντυπωσιακό σχεδιασμό και premium «χαρακτήρα».
Ο βασικός εξοπλισμός είναι πολύ πλούσιος και έχει πανοραμικό cockpit 21 ιντσών.
Βγαίνει ως υβριδικό, ηλεκτρικό και plug-in hybrid.
Τα συστήματα ασφαλείας του Peugeot 3008 είναι προηγμένα.
autoagora Team
Το νέο Peugeot 3008 έχει εντυπωσιακό σχεδιασμό και premium «χαρακτήρα»
Το Peugeot 3008 είναι ένα αυτοκίνητο που ξεκίνησε την καριέρα του ως μία «μίξη» μεταξύ SUV και πολυμορφικού. Η δεύτερη γενιά του, που παρουσιάστηκε το 2016, απέκτησε πιο premium προσανατολισμό και ενστερνίστηκε πλήρως τα χαρακτηριστικά των SUVs. Στην ολοκαίνουργια, τρίτη γενιά του μοντέλου, η Peugeot ήρθε να «παντρέψει» ξανά δύο διαφορετικά στυλ: Αυτό των SUV με αυτό των coupe και των fastback αμαξωμάτων.
Στο Autoagora δημιουργήσαμε την ενότητα «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους», στην οποία βάζουμε κάτω από το «μικροσκόπιό» μας τα μοντέλα που απασχολούν την αγορά, είτε αυτά είναι νέες αφίξεις, είτε ιδιαίτερα δημοφιλή, είτε βρίσκονται σε κάποια προσφορά. Ήρθε η ώρα λοιπόν να αναλύσουμε το νέο Peugeot 3008 και τα χαρακτηριστικά του, ούτως ώστε να δούμε αν συμφέρει για αγορά.
Ξεκινώντας από το design, το Peugeot 3008 καταφέρνει να ξεχωρίζει από τη μάζα. Ο σχεδιασμός είναι φουτουριστικός και συνδυάζει το δυναμισμό με την κομψότητα. Από τη μέση και πίσω, η κεκλιμένη γραμμή της οροφής φέρνει στο μυαλό αναμνήσεις από πιο σπορτίφ κατασκευές, δικαιολογώντας το χαρακτηρισμό «fastback» που έχει δώσει η εταιρεία στο νέο της όχημα. Αυτό δεν έχει επίπτωση στους χώρους όμως, αφού στο πίσω κάθισμα θα βολευτούν απροβλημάτιστα άτομα με ύψος έως και 1,88 μέτρα. Επιπλέον, το πίσω κάθισμα είναι το φαρδύτερο στην κατηγορία (1,43 μέτρα), και ως εκ τούτου είναι παραπάνω από αρκετό για την άνετη φιλοξενία 3 ενηλίκων επιβατών.
Παράλληλα, έχει αυξηθεί η αίσθηση πολυτέλειας, με το νέο 3008 να τοποθετείται στο premium φάσμα της κατηγορίας. Αυτό έγινε εφικτό τόσο μέσω του design του εσωτερικού και της καμπίνας, όσο και μέσω της ποιότητας των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί, με τα πλαστικά του εσωτερικού να είναι μαλακά στην αφή, να έχουν προσεγμένο φινίρισμα και στιβαρή συναρμογή.
Ο βασικός εξοπλισμός είναι πολύ πλούσιος και έχει πανοραμικό cockpit 21 ιντσών
Ένα στοιχείο που προσδίδει στον premium «χαρακτήρα» και στην αυξημένη πολυτέλεια του νέου Peugeot 3008 είναι το έντονο τεχνολογικό στοιχείο στο εσωτερικό. Ο σχεδιασμός του ταμπλό θυμίζει μαχητικό αεροσκάφος, ενώ τα βλέμματα τραβά το πανοραμικό i-Cockpit που είναι μια μακρόστενη κοίλη οθόνη 21 ιντσών. Σε αυτό βρίσκεται τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, όσο και η οθόνη για το infotainment, διάστασης 9,7 ιντσών.
Αυτό είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού, ο οποίος περιλαμβάνει επιπλέον camera οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος, LED φανάρια, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, cruise control, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, σύστημα πλοήγησης, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, καθώς και θερμαινόμενους και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες.
Βγαίνει ως υβριδικό, ηλεκτρικό και plug-in hybrid
Η γκάμα κινητήρων του νέου Peugeot 3008 περιλαμβάνει mild και plug-in hybrid βενζινοκίνητα μοτέρ, καθώς και πλήρως ηλεκτρική έκδοση.
Το Peugeot 3008 Hybrid έχει τιμή από 34.900 ευρώ και εφοδιάζεται με τον ήπια υβριδικό βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων, με τη συνδυαστική ισχύ να είναι 145 άλογα. Σε αντίθεση με τα αντίστοιχα συστήματα του ανταγωνισμού, το ηλεκτρικό μοτέρ του 3008 Hybrid μπορεί να κινήσει το αμάξωμα αποκλειστικά με ρεύμα, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το γαλλικό SUV να καίει 6,8 λτ/100 χλμ στην πόλη και 5,5 λτ/100 χλμ στο ταξίδι, με τη μέση κατανάλωση να είναι 7,2 λτ/100 χλμ.
Το ηλεκτροκίνητο Peugeot 3008 κοστίζει από 42.900 ευρώ στην έκδοση Standard Range των 210 ίππων, που έχει μπαταρία 73 kWh, και από 48.900 ευρώ στην έκδοση Long Range που έχει 230 άλογα και μεγαλύτερη μπαταρία, 101 kWh. Στην κορυφή βρίσκεται το τετρακίνητο E-3008 με δύο μοτέρ και 325 ίππους.
Ακόμα και η Standard Range εκδοχή του Peugeot E-3008 έχει αυτονομία, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, 430 χιλιόμετρα (527 δηλώνει η εταιρεία σε κύκλο WLTP). Στην πόλη είδαμε 520 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, ενώ στο ταξίδι 376 χιλιόμετρα, νούμερα που ικανοποιούν.
Σύμφωνα με την Peugeot, το E-3008 Long Range έχει αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα σε κύκλο WLTP, ενώ το E-3008 Dual Motor μέχρι 500 χιλιόμετρα (WLTP).
Η Plug-in υβριδική έκδοση του Peugeot 3008 έρχεται να «γεφυρώσει» τους δύο κόσμους. Αποδίδει συνδυαστικά 195 άλογα και έχει τιμή από 46.900 ευρώ. Σύμφωνα με τους Γάλλους, μπορεί να διανύσει μέχρι και 87 χιλιόμετρα σε κύκλο WLTP αποκλειστικά με ρεύμα.
Τα συστήματα ασφαλείας του Peugeot 3008 είναι προηγμένα
Ο βασικός εξοπλισμός του νέου Peugeot 3008 δεν είναι πλούσιος μόνον όσον αφορά στα συστήματα άνεσης, αλλά και σε αυτά της ασφαλείας.
Πιο αναλυτικά, το αυτοκίνητο διαθέτει ως standard 6 αερόσακους, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα, εργοστασιακό συναγερμό, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, προειδοποίηση κόπωσης οδηγού, καθώς και προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων.
Συνοψίζοντας, βλέπουμε πως το νέο Peugeot 3008 είναι ένα SUV που δύσκολα θα περάσει απαρατήρητο, με κύρια «όπλα» το μοντέρνο design του, την «αύρα» πολυτέλειας, τους καλούς χώρους και τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και τεχνολογίας.
Εσείς τι πιστεύετε, αξίζει ή δεν αξίζει το Peugeot 3008 τα λεφτά του;