autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Αξίζει τα λεφτά του το Toyota C-HR;

Αξίζει τα λεφτά του το Toyota C-HR;

Εξετάζουμε το Toyota C-HR των 28.300 ευρώ

Διαβάστηκε από 17224 αναγνώστες - 11/6/2025

Προσιτή τιμή, πλήρως υβριδικό σε μικρότερο κόστος απόκτησης από τα αμιγώς βενζινοκίνητα.
Είναι το πιο οικονομικό οικογενειακό SUV πέραν των Plug-In και ηλεκτρικών (3,6λτ./100 χλμ. στην πόλη).
Πλήρης εξοπλισμός στην βασική, αλλά έχει σχετικά μικρό πορτμπαγκάζ (388 λτ).
Κορυφαία εγγύηση, πλέον 11 χρόνια για όλο το αυτοκίνητο, όπως και για την μπαταρία.

Προσιτή τιμή, πλήρως υβριδικό σε μικρότερο κόστος απόκτησης από τα αμιγώς βενζινοκίνητα

Στην ενότητα άρθρων «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους», μελετάμε μοντέλα που βρίσκονται στην επικαιρότητα (μοντέλα σε προσφορά, νέες αφίξεις ή best seller) και βλέπουμε αν τελικά συμφέρουν για τα χρήματα που προσφέρονται ή όχι. Αποκαλύπτουμε ποια μοντέλα έχουν δυνατά σημεία που ενισχύουν την τιμή τους ή έχουν αδύναμα σημεία τα οποία πιθανά να μην τα κάνουν συμφέρουσες περιπτώσεις.

Το Toyota C-HR ξεχωρίζει στην κατηγορία των οικογενειακών SUV ως ένα από τα λίγα πλήρως υβριδικά SUV που προσφέρονται σε τόσο προσιτή τιμή. Η τιμή του ξεκινάει από τα 28.300 ευρώ στην βασική έκδοση, που όπως θα δούμε στην συνέχεια του άρθρου προσφέρει όλα όσα θα χρειαστεί ο μέσος οδηγός. Ενώ πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα σε αυτά τα χρήματα παραμένουν αποκλειστικά βενζινοκίνητα, το C-HR αξιοποιεί υβριδική τεχνολογία χωρίς να ανεβάζει το κόστος απόκτησης. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός απολαμβάνει καλύτερες επιδόσεις και πολύ μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, άρα και μεγαλύτερη οικονομία στην καθημερινή χρήση.

Αν ο παράγοντας της οικονομίας κατά τις μετακινήσεις είναι το βασικό κριτήριο επιλογής για κάποιον που αναζητά ένα οικογενειακό SUV, το C-HR  μοιάζει να είναι η καλύτερη επιλογή. Τουλάχιστον αν δεν διατίθεται να δώσει πολλές χιλιάδες ευρώ παραπάνω για ένα Plug-In ή ηλεκτρικό μοντέλο. Πόσο οικονομικό είναι, λοιπόν, στην πράξη το υβριδικό Toyota C-HR;

Είναι το πιο οικονομικό οικογενειακό SUV πέραν των Plug-In και ηλεκτρικών (3,6λτ./100 χλμ. στην πόλη)

Ουσιαστικά, το C-HR είναι το πιο οικονομικό οικογενειακό SUV της αγοράς, εκμεταλλευόμενο το υβριδικό σύνολο της Toyota, που πρωταγωνιστεί για χρόνια στην συγκεκριμένη τεχνολογία κίνησης. Φυσικά, τα κατά πολύ ακριβότερα Plug-In μοντέλα και τα ηλεκτρικά εξαιρούνται από την εξίσωση. Αναλυτικότερα, το C-HR χρησιμοποιεί έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνολικά 140 ίππους και 185 Nm ροπής. Το αποτέλεσμα είναι μία πολύ καλή σχέση απόδοσης και οικονομίας.

Σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, όπως απέδειξε κατά την δοκιμή μας, μπορεί να κινείται στην πόλη καίγοντας μόνο 3,6 λτ./100 χλμ., νούμερο αντίστοιχο με τα ελάχιστα μικρά υβριδικά πόλης.  Ακόμα και σε ταξίδι, η κατανάλωσή του δεν θα ξεπεράσει τα 5,5 λτ./100 χλμ., κινούμενο με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Κάπως έτσι, η μέση κατανάλωσή του διαμορφώνεται στα 5 λτ./100 χλμ. (η μικρότερη στην κατηγορία) και θα πέφτει όλο και χαμηλότερα όσο πιο συχνά κινείται κανείς σε αστικό κύκλο. Με βάση τα παραπάνω στοιχεία, για έναν οδηγό που κάνει 20.000 χλμ./χρόνο με το 80% αυτών εντός αστικού κύκλου, το C-HR θα εξοικονομεί 1.250 ευρώ/ χρόνο από τα καύσιμα σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο οικογενειακό SUV.

Η οικονομία καυσίμου έρχεται χωρίς περιορισμούς στις επιδόσεις, αφού ο ηλεκτροκινητήρας χαρίζει άμεση επιτάχυνση. Συγκεκριμένα, το υβριδικό SUV κάνει το 0-100 σε 10 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 7,5 δλ., αποδεικνύοντας ότι είναι σε θέση να προσπεράσει γρήγορα και με ασφάλεια.

Πλήρης εξοπλισμός στην βασική, αλλά έχει σχετικά μικρό πορτμπαγκάζ (388 λτ.)

Το Toyota C-HR εντυπωσιάζει με τον πλήρη εξοπλισμό που προσφέρει ήδη από τη βασική του έκδοση C-ENTER, γεγονός που προσθέτει άλλο ένα πλεονέκτημα κόντρα στον ανταγωνισμό. Χωρίς να χρειαστεί κανείς να ανέβει σε ακριβότερα πακέτα, το μοντέλο εξοπλίζεται με σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8”, ψηφιακό πίνακα οργάνων, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου, αυτόματο κλιματισμό και αυτόματα LED φώτα, ακόμα και στην μεγάλη σκάλα. Επίσης, είναι εξοπλισμένο και με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως adaptive cruise control, αυτόματο φρενάρισμα και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας. Διαθέτει ακόμα και προειδοποίηση τυφλού σημείου, που συνήθως συναντάται στις πλουσιότερες εκδόσεις.

Οι χώροι στην καμπίνα είναι αυτοί που αναμένονται σε ένα οικογενειακό SUV, αν και η χαμηλή οροφή λόγω της κουπέ σχεδίασής του περιορίζουν λίγο τον χώρο για το κεφάλι των πίσω επιβατών. Πάντως, το αδύναμο σημείο του C-HR φαίνεται να είναι το πορτμπαγκάζ του, έχοντας συνολική χωρητικότητα 388 λτ. Αν και επαρκεί για τις καθημερινές ανάγκες μιας μικρής οικογένειας, μπορεί να περιορίσει τη χρηστικότητα σε ταξίδια ή μεταφορές μεγαλύτερων αντικειμένων. Πάντως, το εσωτερικό του Toyota C-HR ξεχωρίζει για την προσεγμένη ποιότητα υλικών και την πολύ καλή συναρμογή, αποπνέοντας αίσθηση στιβαρότητας. Η ηχομόνωση είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική, περιορίζοντας αισθητά τους εξωτερικούς θορύβους στην καμπίνα. Η ανάρτηση απορροφά καλά τις ανωμαλίες του δρόμου, προσφέροντας άνετες μετακινήσεις σε καθημερινή βάση.

Κορυφαία εγγύηση, πλέον 11 χρόνια για όλο το αυτοκίνητο, όπως και για την μπαταρία

Για κάθε αγοραστή που ενδιαφέρεται να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο, σημαντικό ρόλο πάντοτε θα παίζει η μακροπρόθεσμη αξιοπιστία του. Κυρίως σε ακριβά συστήματα κίνησης που περιλαμβάνουν μπαταρία, όπως σε ένα υβριδικό μοντέλο, θα πρέπει αυτός παράγοντας να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη. Η Toyota έχει μακρά παράδοση στην ανάπτυξη υβριδικών τεχνολογιών, με την πείρα της στον τομέα να ξεκινά από 1997 με το Prius, κάνοντάς την παγκόσμιο ηγέτη που έχει πρωτοστατήσει στον τομέα. Τα υβριδικά συστήματα της Toyota φημίζονται για την μακροχρόνια αξιοπιστία και αποδοτικότητά τους, ενώ η  μάρκα δεν επαναπαύεται μόνο στην καλή φήμη της.

Ο ιαπωνικός κατασκευαστής προσφέρει  11  χρόνια εγγύησης 1.000.000 χλμ.)  για την μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Πλέον, το ίδιο διάστημα εγγύησης ισχύει και για όλο το αυτοκίνητο χάρη στο πλάνο εγγύησης Toyota Relax, χαρίζοντας ακόμη περισσότερη ξεγνοιασιά στους πελάτες της. Επομένως, το C-HR, εξοπλισμένο αποκλειστικά με το υβριδικό μηχανικό σύνολο της  Toyota, αποτελεί μια καλή επιλογή για όσους αναζητούν ένα αξιόπιστο και οικονομικό οικογενειακό SUV, που θα εξυπηρετήσει μακροπρόθεσμα όλες τις ανάγκες της οικογένειας.

Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Toyota C-HR τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;

AUDI
TOYOTA