autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Εξετάζουμε το Toyota Yaris των 21.620 ευρώ

Εξετάζουμε το Toyota Yaris των 21.620 ευρώ

Διαβάστηκε από 18330 αναγνώστες - 26/5/2025

Πλήρως υβριδικό, είναι το πιο οικονομικό βενζινοκίνητο μικρό της αγοράς (3,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη).
Ευέλικτο στην πόλη με μικρό κύκλο στροφής (9,8 μ.), βολεύει στο παρκάρισμα.
Πλήρης και χρηστικός βασικός εξοπλισμός, καλοί χώροι για τους επιβάτες.
11 χρόνια εγγύηση για τη μπαταρία, 6 για το αυτοκίνητο (φτάνει τα 11 με τακτικά σέρβις).

Πλήρως υβριδικό, είναι το πιο οικονομικό βενζινοκίνητο μικρό της αγοράς (3,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη)

Στην ενότητα άρθρων «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους», μελετάμε μοντέλα που βρίσκονται στην επικαιρότητα (μοντέλα σε προσφορά, νέες αφίξεις ή best seller) και βλέπουμε αν τελικά συμφέρουν για τα χρήματα που προσφέρονται ή όχι. Αποκαλύπτουμε ποια μοντέλα έχουν δυνατά σημεία που ενισχύουν την τιμή τους ή έχουν αδύναμα σημεία τα οποία πιθανά να μην τα κάνουν συμφέρουσες περιπτώσεις.

Επόμενο στην λίστα είναι ένα μοντέλο που έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα στην ελληνική αγορά, το Toyota Yaris. Στην τρέχουσα γενιά του, είναι αποκλειστικά υβριδικό, προσφέροντας εξαιρετικά χαμηλά νούμερα κατανάλωσης, ιδίως σε αστικές μετακινήσεις. Στην πόλη, μπορεί να μετακινηθεί καίγοντας μόνο 3,5 λτ./100 χλμ., εφόσον λειτουργεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια σε χαμηλές ταχύτητες. Ακόμα και σε ταξίδι, η κατανάλωση του δεν θα ξεπεράσει τα 5,1 λτ/100 χλμ., διαμορφώνοντας την πραγματική μέση κατανάλωση στα 4,2 λτ./100 χλμ. Κάπως έτσι, καθίσταται ως το πιο οικονομικό βενζινοκίνητο μικρό της αγοράς.

Η τιμή του βρίσκεται στο εύρος που κινούνται και τα βενζινοκίνητα μοντέλα, όμως η διαφορά σε κόστος χρήσης είναι μεγάλη. Για να μιλήσουμε με αριθμούς, ένας μέσος οδηγός που διανύει 20.000 χλμ./χρόνο, 80% εκ των οποίων στην πόλη, θα ξοδέψει περίπου 2.400 ευρώ/χρόνο σε βενζίνες. Από την άλλη, με βάση τα ρεαλιστικά νούμερα κατανάλωσης του Yaris, με αυτό θα ξοδέψει 1.330 ευρώ/ χρόνο. Με λίγα λόγια, το υβριδικό Toyota βάζει «στην τσέπη» τουλάχιστον 1.000 ευρώ κάθε έτος σε σχέση με το μέσο βενζινοκίνητο μοντέλο.

Ευέλικτο στην πόλη με μικρό κύκλο στροφής (9,8 μ.), βολεύει στο παρκάρισμα

Η οικονομία του στην πόλη συνδυάζεται άψογα με την ευελιξία του σε αυτό το περιβάλλον. Οι μικρές του διαστάσεις, με το μήκος του να εκτείνεται στα 3,9 μ. και το πλάτος του στα 1,74 μ., του επιτρέπουν να κινηθεί ακόμα και στους στενότερους δρόμους και να χωράει σε κάθε ελεύθερη θέση στάθμευσης. Στο εύκολο παρκάρισμα επίσης συμβάλλουν ο μικρός κύκλος στροφής (9.8 μ.), αλλά και η κάμερα οπισθοπορείας, που αποτελεί βασικό εξοπλισμό σε κάθε έκδοση. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, που το Yaris είναι συχνά η πρώτη επιλογή νέων οδηγών.

Σημαντικό ρόλο στην ευελιξία στην πόλη παίζει και η απόκριση και η «ζωηράδα» του αυτοκινήτου. Τα 10 δλ. για το 0-100 μπορεί να μην εντυπωσιάζουν σαν χρόνος επιτάχυνσης από στάση, παρ ΄όλα αυτά τα 7,8 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα αποδεικνύουν πως επιταχύνει και προσπερνά άμεσα και με ασφάλεια, λόγω της καλής συνεργασίας του βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα.

Πλήρης και χρηστικός βασικός εξοπλισμός, καλοί χώροι για τους επιβάτες

Αν και δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως πλούσιος, ο βασικός εξοπλισμός της εισαγωγικής έκδοσης έχει όλα όσα θα χρειαστεί κανείς, χωρίς να παρουσιάζει περιορισμούς για την μείωση του κόστους. Συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, διαθέτει κλιματισμό, αυτόματα φώτα ακόμα και στην μεγάλη σκάλα (αν και αλογόνου στην φθηνότερη έκδοση), κάμερα οπισθοπορείας και κεντρική οθόνη 9 ιντσών. Η τελευταία είναι ενημερωμένη με όλες τις σύγχρονες εφαρμογές συνδεσιμότητας, κάτι που αποτελεί προϋπόθεση για το νεανικό κοινό του Yaris. Αν και υπάρχει αρκετό πλαστικό στο εσωτερικό του σε σχέση με ακριβότερα μοντέλα της αγοράς, ανταποκρίνεται στις ποιοτικές απαιτήσεις για την τιμή του.

Καλοί είναι και οι χώροι του στο εσωτερικό, εφόσον προσφέρει 13 εκ. ελεύθερου χώρου μπροστά από τα γόνατα των πίσω επιβατών, κορυφή για την κατηγορία του. Αν και ο χώρος για το κεφάλι τους δεν συναρπάζει, δεν θα δημιουργήσει πρόβλημα για άτομα με ύψος έως 1,85 μ. Το φάρδος του πίσω καθίσματος (1,33 μ.) θα επιτρέψει την είσοδο τριών ενηλίκων επιβατών μόνο για σύντομες μετακινήσεις, ενώ το πορτμπαγκάζ του έχει περιορισμένη χωρητικότητα. Προσφέροντας 286 λτ. αποθηκευτικού χώρου, θα χωρέσει τις αποσκευές και τα ψώνια της καθημερινότητας, όχι όμως πολλά παραπάνω.

11 χρόνια εγγύηση για τη μπαταρία, 6 για το αυτοκίνητο (φτάνει τα 11 με τακτικά σέρβις)

Για κάθε αγοραστή που ενδιαφέρεται να πάρει ένα αυτοκίνητο, σημαντικό ρόλο πάντοτε θα παίζει η μακροπρόθεσμη αξιοπιστία του. Ιδίως σε ακριβά συστήματα κίνησης που περιλαμβάνουν μπαταρία, όπως σε ένα υβριδικό μοντέλο, θα πρέπει αυτός παράγοντας να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη. Η Toyota έχει μακρά παράδοση στην ανάπτυξη υβριδικών τεχνολογιών, με την πείρα της στον τομέα να ξεκινά από 1997 με το Prius, κάνοντάς την παγκόσμιο ηγέτη που έχει πρωτοστατήσει στον τομέα. Τα υβριδικά συστήματα της Toyota φημίζονται για την μακροχρόνια αξιοπιστία και αποδοτικότητά τους, ενώ η  μάρκα δεν επαναπαύεται μόνο στην καλή φήμη της.

Ο ιαπωνικός κατασκευαστής προσφέρει 11  χρόνια εγγύησης για την μπαταρία του υβριδικού συστήματος και 6 χρόνια για το αυτοκίνητο, η οποία μπορεί να φτάσει τα 11 αρκεί να πραγματοποιείται κάθε χρόνο η ετήσια συντήρηση σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εταιρείας, σε οποιοδήποτε Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Toyota, γεγονός που χαρίζει ακόμη περισσότερη ξεγνοιασιά στους ιδιοκτήτες. Επομένως, το Yaris, εξοπλισμένο αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο, αποτελεί μια καλή επιλογή για όσους αναζητούν ένα αξιόπιστο και οικονομικό αυτοκίνητο, που δεν θα «ζητήσει» κάτι, πέρα από ελάχιστα καύσιμα, για αρκετά χρόνια.

Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Toyota Yaris τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

OPEL
TOYOTA