autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Εξετάζουμε το Volvo EX30 με τα 29.900 ευρώ

Εξετάζουμε το Volvo EX30 με τα 29.900 ευρώ

Εξετάζουμε το Volvo EX30 με τα 29.900 ευρώ

16/7/2025

Με 29.900 ευρώ (όφελος 10.000 ευρώ) πληρώνεις όσο ένα Premium βενζινοκίνητο SUV.
Με μία φόρτιση κάνεις 337 χλμ με τη μικρή μπαταρία (έως 475 με τη μεγάλη).
Έχει μοντέρνο και νεανικό design που ξεχωρίζει, και minimal εσωτερικό.
Ο εξοπλισμός ακόμα και της βασικής έκδοσης είναι πλούσιος.

Με 29.900 ευρώ (όφελος 10.000 ευρώ) πληρώνεις όσο ένα Premium βενζινοκίνητο SUV

Στην ενότητα «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους» αναλύουμε αυτοκίνητα που βρίσκονται στην επικαιρότητα. Αυτά μπορεί να είναι νέες αφίξεις, να είναι μοντέλα που βρίσκονται σε προσφορά, ή απλώς να είναι best sellers. Τα εξετάζουμε και βρίσκουμε ποια είναι τα θετικά τους σημεία, τα οποία θα ενισχύσουν την καλή τους τιμή, ή ποια είναι τα αρνητικά που έχουν σε σύγκριση με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους. Στο τέλος καταλήγουμε στο αν αποτελούν μια καλή επιλογή για αγορά, πάντα σε σχέση με την τιμή τους.
 
Το Volvo EX30 είναι μια ολοκαίνουργια προσθήκη στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ανήκει στα μικρά SUV, προσφέροντας ικανοποιητικούς χώρους και αυξημένη απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με «μαζεμένες» διαστάσεις. Το EX30 είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, την πισωκίνητη Single Motor Standard Range με ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και μπαταρία 49 kWh, τη Single Motor Extended Range με το ίδιο μοτέρ αλλά μεγαλύτερη μπαταρία, χωρητικότητας 64 kWh, και την τετρακίνητη Twin Motor Performance με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 428 ίππων και τη μπαταρία των 64 kWh.

Σε κανονικές συνθήκες το Volvo EX30 είναι διαθέσιμο με τιμή από 39.172 ευρώ. Τώρα ωστόσο το ηλεκτρικό SUV πωλείται σε τιμή από 29.900 ευρώ, μιας και αυτή την περίοδο υπάρχει Επιδότηση Ηλεκτροκίνησης από τη Volvo, η οποία έρχεται σε συνδυασμό με την κρατική επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά, αυξάνοντας το όφελος στα 10.000 ευρώ.  
Η συγκεκριμένη τιμή είναι αντάξια ενός SUV με premium προσανατολισμό και κινητήρα βενζίνης, με αρκετά μικρότερη ιπποδύναμη.

Αξίζει να αναφέρουμε πως η επιδότηση της Volvo αφορά σε ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα. Ως εκ τούτου, εκτός από την σημαντική διαφορά στην τιμή αγοράς, εξοικονομούμε και χρόνο, μιας και δεν υπάρχει χρόνος αναμονής για την παραλαβή του μοντέλου.

Με μία φόρτιση κάνεις 337 χλμ με τη μικρή μπαταρία (έως 475 με τη μεγάλη)

Η εργοστασιακή αυτονομία του Volvo EX30 Standard Range με τη μπαταρία των 49 kWh σε μικτό κύκλο, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, είναι 337 χιλιόμετρα. Αν λάβουμε υπόψη μας πως το σύστημα ανάκτησης των ηλεκτρικών ουσιαστικά φορτίζει τη μπαταρία κάθε φορά που σηκώνουμε το πόδι μας από το γκάζι, υπολογίζουμε πως εντός της πόλης η αυτονομία θα μπορέσει να αγγίξει τα 400 χιλιόμετρα.

Η έκδοση Extended Range του Volvo EX30 εφοδιάζεται με τη μεγάλη μπαταρία, χωρητικότητας 64 kWh. Σε αυτή την περίπτωση, η αυτονομία σε κύκλο WLTP είναι 475 χιλιόμετρα.

Τέλος, το τετρακίνητο Volvo EX30 Twin Motor Performance των 428 ίππων, που μάλιστα είναι το γρηγορότερο Volvo που έχει κατασκευαστεί ποτέ, μιας και χρειάζεται 3,6 δευτερόλεπτα για να εκτοξευθεί από στάση στα 100 χλμ/ώρα, έχει μέση αυτονομία 450 χιλιόμετρα σε κύκλο WLTP. 

Το Volvo EX30 έχει μοντέρνο και νεανικό design που ξεχωρίζει, και minimal εσωτερικό

Ο σχεδιασμός του Volvo EX30 είναι μοντέρνος και εμποτισμένος με τη σχεδιαστική «γλώσσα» της εταιρείας. Τα εμπρός φανάρια είναι αιχμηρά και έχουν ενσωματωμένα τα φώτα ημέρας με το χαρακτηριστικό σχήμα που η Volvo ονομάζει «Το Σφυρί του Θωρ», ενώ οι επιφάνειες του αμαξώματος, που «παντρεύουν» τις καμπύλες με τις ακμές, συντελούν στο δυναμικό και σύγχρονο design.

Η γραμμή των πλευρικών παραθύρων παίρνει μια έντονη κλίση προς τα επάνω, γεγονός που σε συνδυασμό με τη φαρδιά τρίτη κολώνα ενισχύει τη σπορτίφ εμφάνιση. Πίσω, τα φανάρια είναι διαιρούμενα, με τα επάνω φωτιστικά σώματα να είναι ουσιαστικά μια νοητή προέκταση του πίσω παρμπρίζ και τα κάτω να τονίζουν το πλάτος του EX30 χάρη στις δύο οριζόντιες μαύρες γραμμές που τα ενώνουν.

Το εσωτερικό του Volvo EX30 κινείται σε minimal προσανατολισμό. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η μεγάλη κάθετη οθόνη 12,3 ιντσών για το σύστημα infotainment, μέσω της οποίας γίνονται όλες οι λειτουργίες του αυτοκινήτου. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για 4 ενήλικες, και το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 318 λίτρα. Κάτω από το εμπρός καπό βρίσκεται ένας επιπλέον αποθηκευτικός χώρος 7 λίτρων, που βολεύει για να τοποθετηθούν τα καλώδια φόρτισης.

Ο εξοπλισμός ακόμα και της βασικής έκδοσης του Volvo EX30 είναι πλούσιος

Το Volvo EX30 που κοστίζει 29.900 ευρώ ανήκει στην εισαγωγική έκδοση που ονομάζεται Core. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται προσαρμοστικό cruise control, 4-ετής συνδρομή στο Google Assistant και το Google Maps, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, LED φώτα με αυτόματη μεγάλη σκάλα, ατμοσφαιρικός εσωτερικός φωτισμός, αυτόματος κλιματισμός, αισθητήρες βροχής και φωτός, αυτόματο φρενάρισμα με ανίχνευση πεζών, δικύκλων και οχημάτων σε διασταυρώσεις, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, έγχρωμη οθόνη αφής 12,3 ιντσών για το infotainment, έλεγχος τυφλού σημείου, αισθητήρες στάθμευσης με αυτόματο φρενάρισμα στην όπισθεν, camera οπισθοπορείας, καθώς και ηχοσύστημα με ισχύ 100 W.

Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Volvo EX30 τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;

OPEL
SMART