
Εξετάζουμε το αυτόματο Hyundai i20 48V 100 PS των 21.090 ευρώ
Εξετάζουμε το αυτόματο Hyundai i20 48V 100 PS των 21.090 ευρώ
Με πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας από τη βασική και εγγύηση 5 χρόνων χωρίς όριο χιλιομέτρων. 
Έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα της κατηγορίας, χωράνε 3 ενήλικες ύψους 1,84 μέτρων. 
Προσπερνάει γρήγορα σε επαρχιακό(60-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ.)και έχει top φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,0 μ.). 
Αυτόματο κιβώτιο και μικρός κύκλος στροφής το κάνουν «μανιτζέβελο» στην πόλη.
autoagora Team
Με πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας από τη βασική και εγγύηση 5 χρόνων χωρίς όριο χιλιομέτρων
Στην ενότητα άρθρων «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους», μελετάμε μοντέλα που βρίσκονται στην επικαιρότητα (μοντέλα σε προσφορά, νέες αφίξεις ή bestseller) και βλέπουμε αν τελικά συμφέρουν για τα χρήματα που προσφέρονται ή όχι. Αποκαλύπτουμε ποια μοντέλα έχουν δυνατά σημεία που ενισχύουν την τιμή τους ή έχουν αδύναμα σημεία τα οποία πιθανώς να μην τα κάνουν συμφέρουσες περιπτώσεις.
Αυτή τη φορά εξετάζουμε το ήπια υβριδικό Hyundai i20 των 100 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που κοστίζει στη βασική έκδοση Exclusive 21.090 ευρώ (μαζί με την τρέχουσα προσφορά της αντιπροσωπείας).
Μάλιστα, η προσιτή τιμή (είναι από τα φθηνότερα μικρά με αυτόματο κιβώτιο) συνοδεύεται από ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Έτσι, στη «γεμάτη» σουίτα ADAS (συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού) στη βασική έκδοση Exclusive προσφέρονται ουσιαστικά τα πάντα: Μεταξύ άλλων παρέχονται στοιχεία όπως, A/C, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, ψηφιακός πίνακας οργάνων, κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών με κάμερα όπισθεν και πλοήγηση και υπηρεσίες τηλεματικής Bluelink. Το μόνο που λείπει είναι οι ζάντες αλουμινίου, οι οποίες μαζί με άλλα στοιχεία (όπως η έξυπνη είσοδος χωρίς κλειδί) προσφέρονται στην επόμενη έκδοση Premium με +1.200 ευρώ. Στο Value for Money του αυτοκινήτου μετράει φυσικά και η 5ετής εγγύηση χωρίς κανένα όριο χιλιομέτρων.
Έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα της κατηγορίας, χωράνε 3 ενήλικες ύψους 1,84 μέτρων
Η ανανεωμένη γενιά του i20 που προσφέρεται δεν έχει χωροταξικές αλλαγές, με την ευρυχωρία να παραμένει στα σημαντικά ατού του μοντέλου. Το i20 είναι το πιο ευρύχωρο μοντέλο στην κατηγορία έχοντας το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα της κατηγορίας με 1,37 μ. χωρώντας άνετα 3 ενήλικους επιβάτες και παράλληλα είναι από τα καλύτερα τόσο σε χώρο για τα γόνατα (13,8 εκ) όσο και για το κεφάλι (4,2 εκ.), δηλαδή χωράνε επιβάτες ύψους μέχρι και 1,84 μέτρων. Πάνω από το μέσο όρο είναι και ο χώρος αποσκευών του που έχει χωρητικότητα 352 λίτρων.
Προσπερνάει γρήγορα σε επαρχιακό (60-100 χλμ./ώρα σε 6,2δλ.)και έχει top φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,0 μ.)
Ο 3κύλινδρος turbo 1,0 T-GDI κινητήρας αποδίδει 100 ίππους και 200 Nm ροπής. Με τη βοήθεια του κιβωτίου τραβάει από χαμηλά, ενώ το προσπέρασμα χάρη στο kickdown του κιβωτίου (κατεβάζει 2 ή 3 σχέσεις από μόνο του όταν πατάς τέρμα το γκάζι) είναι γρήγορο: 60-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ. (το χειροκίνητο θέλει 13,3 δλ. με 5η σχέση). Χάρη στο 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα, το «έξυπνο» αυτόματο κιβώτιο προσφέρει τη λειτουργία Sailing (με Eco πρόγραμμα): Όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν, ο κινητήρας σβήνει και αρχίζει η ελεύθερη κύλιση, για να επανέλθει άμεσα η λειτουργία όταν ο οδηγός πιέσει και πάλι το γκάζι ή ακουμπήσει το φρένο. Χάρη στη συγκεκριμένη λειτουργία, το αυτόματο i20 έχει κατανάλωση στα 7,2 λτ./100 χλμ.
Οδηγικά, το i20 είναι ευχάριστο με προβλέψιμη συμπεριφορά που συνδυάζει καλή μηχανική πρόσφυση με την διακριτική παρέμβαση των ηλεκτρικών για ουδέτερο κράτημα. Άξια αναφοράς και τα φρένα, που είναι κορυφαία ανάμεσα σε όλα τα αυτόματα της κατηγορίας (100-0 χλμ./ώρα σε 36 μέτρα) και απογειώνουν την ενεργητική ασφάλεια
Αυτόματο κιβώτιο και μικρός κύκλος στροφής το κάνουν «μανιτζέβελο» στην πόλη
Πέρα από τις επιδόσεις, το αυτόματο κιβώτιο προφανώς και «απογειώνει» την ευχρηστία στην κίνηση της πόλης με τα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα. Παράλληλα, η ήπια υβριδική τεχνολογία κάνει το start/stop να δουλεύει άμεσα και πολύ ομαλά, πέρα φυσικά από τα (μικρά) οφέλη στην κατανάλωση καυσίμου. Σε συνδυασμό με τον κύκλο στροφής των 10,4 μ. (από τους μικρότερους), το i20 που εξετάζουμε είναι ένα από τα ευέλικτα μικρά για την πόλη.
Για μας, λοιπόν, το ήπια υβριδικό Hyundai i20 αξίζει τα χρήματά του. Εσείς τι λέτε;

		