
Εξετάζουμε το smart #1 Pure+ με τα 272 άλογα
Τρέχει επιπλέον πρόγραμμα Smart Bonus αξίας 5.000 ευρώ.
Κάνει 460 χλμ με 1 φόρτιση στην πόλη και 355 χλμ. σε μικτό κύκλο.
Έχει πολύ «αέρα» για 3 ψηλούς πίσω, χωράνε άτομα ύψους 1,94 μ.
Είναι το γρηγορότερο μικρό SUV σε προσπέραση σύμφωνα με τις μετρήσεις μας.
Τρέχει επιπλέον πρόγραμμα Smart Bonus αξίας 5.000 ευρώ
Στη νέα ενότητα του Autoagora που ονομάζεται «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους» αναλύουμε μοντέλα που βρίσκονται στην επικαιρότητα, όπως νέες αφίξεις, best sellers ή οχήματα που αυτή τη στιγμή πωλούνται σε κάποια προσφορά. Τα ξεψαχνίζουμε, βρίσκουμε αν έχουν θετικά που έρχονται να ενισχύσουν την τιμή τους, ή αν έχουν αρνητικά σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, και σας παρουσιάζουμε αν αποτελούν μια καλή και συμφέρουσα επιλογή για αγορά σε σχέση με την τιμή τους.
Το smart #1 είναι το νεοφερμένο ηλεκτρικό μικρό SUV της εταιρείας και είναι διαθέσιμο σε 4 συνδυασμούς εκδόσεων κινητήρα-μπαταρίας. Στη βάση βρίσκουμε την έκδοση των 200 ίππων με μπαταρία χωρητικότητας 49 kWh, ενώ μετά έχουμε το ίδιο μοτέρ με μεγαλύτερη μπαταρία, 66 kWh. Η συγκεκριμένη μπαταρία χρησιμοποιείται και στις δύο επόμενες εκδόσεις, ισχύος 368 και 428 ίππων.
Επιλέγουμε την έκδοση με τον εισαγωγικό κινητήρα και τη μεγάλη μπαταρία, η οποία ονομάζεται smart #1 Pure+ και έχει τιμή λιανικής αγοράς 42.600 ευρώ.
Αυτή τη στιγμή η smart έχει το πρόγραμμα Smart Bonus για τα μοντέλα #1 και #3, το οποίο έχει αξία 5.000 ευρώ, κάνοντας το αυτοκίνητο πιο προσιτό. Στη δική μας περίπτωση, η τιμή του smart #1 Pure+ θα μειωθεί στα 37.600 ευρώ. Αξίζει να αναφέρουμε πως αυτό είναι χωρίς την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά». Αν αυτό συνεχιστεί, τότε η τιμή του ηλεκτρικού smart θα μειωθεί ακόμα περισσότερο.
Κάνει 460 χλμ με 1 φόρτιση στην πόλη και 355 χλμ. σε μικτό κύκλο
Η μπαταρία των 66 kWh του smart #1 Pure+ έχει ως ατού τη μεγάλη αυτονομία. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, στην πόλη το ηλεκτρικό μικρό SUV θα μπορέσει να διανύσει 460 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί φόρτιση, ένα νούμερο που είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία και μειώνει το άγχος συνεχούς εύρεσης φορτιστή. Σε μικτό κύκλο η αυτονομία είναι 355 χιλιόμετρα, επίσης από τις καλύτερες στην κλάση.
Η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα, με την οποία η μπαταρία φορτίζει όταν φρενάρουμε, συμβάλλει στην ευκολία χρήσης εντός πόλης, καθώς και στην επίτευξη αυτής της αυτονομίας. Επιπλέον, το smart #1 μπορεί να οδηγηθεί αποκλειστικά με το πεντάλ του γκαζιού, χάρη στη λειτουργία one pedal με την οποία το αυτοκίνητο επιβραδύνει αποτελεσματικά όταν σηκώνουμε το πόδι μας από το δεξί πεντάλ.
Έχει πολύ «αέρα» για 3 ψηλούς πίσω, χωράνε άτομα ύψους 1,94 μ.
Τα αυτοκίνητα που ανήκουν στην κατηγορία των μικρών SUV καταφέρνουν να συνδυάζουν τις «μαζεμένες» εξωτερικές διαστάσεις με τους καλούς χώρους, γεγονός που τα καθιστά κατάλληλα ακόμα και για κύριο αυτοκίνητο μιας μικρής οικογένειας. Ως εκ τούτου, η ευρυχωρία παίζει σημαντικό ρόλο στην απόκτηση ενός οχήματος της συγκεκριμένης κλάσης.
Το smart #1 τα καταφέρνει καλά και σε αυτό τον τομέα. Το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι μεγαλύτερο από τον μέσο όρο των μικρών SUV, έχει διάσταση 1,36 μέτρα και είναι ικανό να φιλοξενήσει με άνεση 3 ενήλικες επιβάτες, μιας και σύμφωνα με τους υπολογισμούς μας ο μέσος ενήλικας χρειάζεται 45 εκατοστά για να καθίσει με άνεση. Ο «αέρας» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία και μετρά 9,5 εκατοστά, ενώ ο χώρος για τα γόνατά τους είναι επίσης από τους κορυφαίους (16 εκατοστά).
Με βάση τα παρακάτω, προκύπτει πως στο πίσω κάθισμα του smart #1 θα χωρέσουν απροβλημάτιστα άτομα ύψους έως και 1,94 μέτρων.
Μόνο το πορτ-μπαγκάζ είναι περιορισμένο, με χωρητικότητα 323 λίτρα. Παρόλα αυτά, θα χωρέσουν 3 βαλίτσες μεγάλου μεγέθους.
Είναι το γρηγορότερο μικρό SUV σε προσπέραση σύμφωνα με τις μετρήσεις μας
Όπως αναφέραμε, το smart #1 στη βασική έκδοση εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων. Με βάση τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας, το μοντέλο με το «μικρό» μοτέρ (ας μην ξεχνάμε πως υπάρχουν εκδόσεις με 368 και 428 άλογα) είναι το γρηγορότερο της κατηγορίας ανεξαρτήτως κινητήρα στη διαδικασία προσπέρασης, τόσο σε επαρχιακό δρόμο (60-100 χλμ/ώρα) όσο και σε αυτοκινητόδρομο (80-120 χλμ/ώρα), με τα χρονόμετρα να σταματούν στα 2,9 και 3,8 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στα φρένα του smart #1, αφού η απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα είναι 37,2 μέτρα και θεωρείται καλύτερη από τον μέσο όρο στην κατηγορία.
Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το smart #1 Pure+ τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;
Σχολιάστε |