.jpg)
Fiat Punto: Θα ήταν έτσι στη νέα του γενιά;
Σχεδιαστής φαντάστηκε και δημιούργησε το Punto νέας γενιάς
Εντός της μάρκας υπάρχουν σκέψεις για επιστροφή του Punto, αλλά δεν έχει παρθεί ακόμα η απόφαση
Το Grande Panda ήταν η έμπνευση για το Fiat Punto του σχεδιαστή
Με οθόνες η καμπίνα
Εντός της μάρκας υπάρχουν σκέψεις για επιστροφή του Punto
Δεν έχει περάσει αρκετός καιρός από τη στιγμή που ο επικεφαλής της Fiat, Olivier Francois, δήλωσε ότι υπάρχουν σκέψεις για την επιστροφή του Punto στην γκάμα της μάρκας, αλλά προς το παρών δεν έχει ληφθεί κάποια οριστική απόφαση. Μάλιστα, είχε πει πως σε περίπτωση που το Punto επανέλθει, αυτό θα μπορούσε να γίνει αποκλειστικά ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Το Grande Panda ήταν η έμπνευση για το Fiat Punto του σχεδιαστή
Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Mirko del Prete, γνωστός και ως MDP Automotive, φαίνεται πως εμπνεύστηκε από τις δηλώσεις του Olivier Francois και δημιούργησε τα δικά του σχέδια για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα νέο Fiat Punto, αν η εταιρεία αποφάσιζε να το επαναφέρει. Από τις εικόνες, γίνεται φανερό πως ο σχεδιασμός του μοντέλου αντλεί επιρροές από το Fiat Grande Panda — κάτι απόλυτα λογικό, καθώς η ίδια η Fiat έχει δηλώσει ότι το Grande Panda θα αποτελέσει τη σχεδιαστική βάση για τα μελλοντικά της μοντέλα.
Στο εμπρός τμήμα, το Punto όπως το φαντάστηκε ο Mirko del Prete διαθέτει φωτιστικά σώματα LED σε μορφή pixel που εκτείνονται σε όλο το πλάτος της μάσκας, επιτρέποντας στο λογότυπο της Fiat να εμφανίζεται φωτιζόμενο στο κέντρο. Ο προφυλακτήρας φιλοξενεί έναν μεγάλο κεντρικό αεραγωγό και δύο μικρότερους στα άκρα, προσθέτοντας δυναμισμό στο σύνολο. Στο πλάι, ξεχωρίζουν οι αεροδυναμικές ζάντες και οι αεραγωγοί που είναι ενσωματωμένοι στα φτερά. Πίσω, η γνώριμη πια LED φωτεινή λωρίδα ενώνει τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα αγκύλης, ενώ και εδώ η επωνυμία της Fiat εμφανίζεται φωτιζόμενη, όπως και στο μπροστινό μέρος.
Με οθόνες η καμπίνα
Ο Mirko del Prete παρουσίασε και μία εικόνα του εσωτερικού, στην οποία κυριαρχεί η μίνιμαλ και μοντέρνα αισθητική. Το ταμπλό διαθέτει καθαρές γραμμές και φιλοξενεί δύο οθόνες – μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία αφής για το infotainment. Επιπλέον, στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μια τρίτη οθόνη, πιθανόν για τον έλεγχο του κλιματισμού ή επιπλέον λειτουργιών, καθώς και πρακτικοί αποθηκευτικοί χώροι που ενισχύουν την εργονομία της καμπίνας.