autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Ford Ranger PHEV: Το πρώτο Plug-In pick-up της Ευρώπης

Ford Ranger PHEV: Το πρώτο Plug-In pick-up της Ευρώπης

Ford Ranger PHEV: Το πρώτο Plug-In pick-up της Ευρώπης

22/10/2025

Σκληροτράχηλο, ισχυρό και υβριδικό με ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. (Επιλογή EV Drive Mode).
Κινητήρας 281 ίππων με δυνατότητα ρυμούλκησης 3.500 κιλά.
Συνδυάζει δύναμη και απόδοση, με χαμηλότερη κατανάλωση.
Στην άσφαλτο συμπεριφέρεται σαν SUV, ευρύχωρη καμπίνα με στιβαρά υλικά.

autoagora Team

Ford Puma Gen-E Days. Οδήγησε και κέρδισε. Το ταξίδι που ανταμείβει Advertisement Advertisement

Σκληροτράχηλο, ισχυρό και υβριδικό με ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. (Επιλογή EV Drive Mode)

Η Ford φέρνει στην ευρωπαϊκή αγορά το Ranger PHEV, το πρώτο plug-in υβριδικό pick-up της. Το όχημα συνδυάζει την αντοχή και την πρακτικότητα ενός παραδοσιακού Ranger με τη σύγχρονη τεχνολογία υβριδικών συστημάτων, καλύπτοντας τόσο τις επαγγελματικές ανάγκες όσο και τις καθημερινές μετακινήσεις.
 
Το γνωστό φορτηγάκι, λοιπόν, και στην plug-in υβριδική μετάβασή του, διατηρεί τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα της σειράς, με ανθεκτικό πλαίσιο και στιβαρή ανάρτηση, ικανό να αντιμετωπίσει δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές. Η καινοτομία βρίσκεται φυσικά στο κινητήριο σύνολο, που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 50 χλμ. χάρη στη λειτουργία EV Drive Mode, ιδανική για αστικές μετακινήσεις χωρίς καύσιμο και εκπομπές ρύπων.
 
Η μετάβαση μεταξύ ηλεκτρικής και συμβατικής λειτουργίας γίνεται ομαλά, εξασφαλίζοντας ισχύ και άνεση σε κάθε κατάσταση. Επιπλέον, η ηλεκτρική οδήγηση προσφέρει αθόρυβη λειτουργία, μειώνοντας τον θόρυβο της καμπίνας και προσφέροντας μια πιο ήρεμη εμπειρία στον οδηγό και τους επιβάτες. Το Ranger PHEV συνδυάζει έτσι την παραδοσιακή αντοχή ενός επαγγελματικού pick-up με τις σύγχρονες ανάγκες οικονομίας και οικολογικής ευαισθησίας.

Κινητήρας 281 ίππων με δυνατότητα ρυμούλκησης 3.500 κιλά

Ο υβριδικός κινητήρας του Ranger PHEV αποδίδει συνολικά 281 ίππους και 690 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση και δύναμη που δεν υστερούν σε καμία συνθήκη. Το όχημα μπορεί να ρυμουλκήσει φορτία έως 3.500 κιλά, καθιστώντας το εξαιρετικά ικανό για βαριά επαγγελματική χρήση, από μεταφορές εξοπλισμού μέχρι ρυμούλκηση μικρών τροχόσπιτων ή βάρκας. Η υβριδική τεχνολογία διασφαλίζει ότι η ισχύς αξιοποιείται με μέγιστη αποτελεσματικότητα, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με τα παραδοσιακά diesel pick-up.
 
Το Ford Ranger PHEV χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο EcoBoost βενζινοκινητήρα 2,3 λτ., σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 85 kW, ενώ το κιβώτιο είναι αυτόματο 10 ταχυτήτων. Η μετάδοση και η τετρακίνηση συνεργάζονται αρμονικά, προσφέροντας σταθερότητα και έλεγχο σε κάθε τύπο οδοστρώματος. Αυτός ο συνδυασμός ισχύος, ικανότητας ρυμούλκησης και οικονομίας καθιστά το Ranger PHEV ένα εργαλείο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των επαγγελματιών, χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση και την οικονομία καυσίμου.

Συνδυάζει δύναμη και απόδοση, με χαμηλότερη κατανάλωση

Τα παραπάνω νούμερα επιτρέπουν στο Ranger PHEV να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δευτερόλεπτα, προσφέροντας δυναμική απόδοση χωρίς συμβιβασμούς. Όπως ήδη αναφέραμε, η υβριδική τεχνολογία plug-in επιτρέπει στο Ranger PHEV να προσφέρει υψηλή απόδοση με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Το σύστημα διαχείρισης ενέργειας αξιοποιεί την ηλεκτρική ισχύ στις καθημερινές μετακινήσεις, περιορίζοντας την εξάρτηση από τη βενζίνη, με τον κατασκευαστή να δηλώνει νούμερα κοντά στα 3,1 λτ./100 χλμ. (WLTP).
 
Ταυτόχρονα, αυτό συνεπάγεται μεγαλύτερη αυτονομία για μακρινές διαδρομές ή αυξημένο φόρτο εργασίας.  Επιπλέον, η τεχνολογία επιτρέπει την ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση, βελτιώνοντας περαιτέρω την αυτονομία και μειώνοντας την κατανάλωση σε κάθε διαδρομή. Η συνολική αίσθηση είναι ότι το Ranger PHEV δεν απαιτεί συμβιβασμούς: προσφέρει δύναμη όταν χρειάζεται και οικονομία στις καθημερινές μετακινήσεις.

Στην άσφαλτο συμπεριφέρεται σαν SUV, ευρύχωρη καμπίνα με στιβαρά υλικά

Παρά τις ικανότητές του εκτός δρόμου, το Ranger PHEV στον αστικό και υπεραστικό δρόμο συμπεριφέρεται σαν ένα SUV. Η καμπίνα είναι ευρύχωρη, με εργονομικά καθίσματα και ποιοτικά υλικά που προσφέρουν αντοχή και άνεση. Η θέση οδήγησης υψηλή, με καλή ορατότητα, ενισχύει την αίσθηση ασφάλειας και ελέγχου, ενώ τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, όπως η υποβοήθηση στάθμευσης, η προειδοποίηση τυφλής γωνίας και το adaptive cruise control, διευκολύνουν την οδήγηση σε κάθε συνθήκη.
 
Επιπλέον, η καμπίνα διαθέτει πρακτικούς αποθηκευτικούς χώρους, σύστημα πολυμέσων και συνδεσιμότητα τελευταίας γενιάς, καλύπτοντας τις ανάγκες τόσο των επαγγελματιών όσο και των οικογενειών. Η συνολική αίσθηση είναι στιβαρή αλλά ταυτόχρονα άνετη, συνδυάζοντας την αντοχή ενός pick-up με την ευκολία και την πολυτέλεια ενός σύγχρονου SUV.
 
Το Ford Ranger PHEV εγκαινιάζει μια νέα εποχή για τα ευρωπαϊκά pick-up, φέρνοντας μαζί αντοχή, δύναμη και υβριδική τεχνολογία με χαμηλή κατανάλωση. Ένα όχημα που ισορροπεί με επιτυχία ανάμεσα στις επαγγελματικές απαιτήσεις και την καθημερινή άνεση, αποδεικνύοντας ότι η σκληρή δουλειά μπορεί πλέον να συμβαδίζει με την εξοικονόμηση και τη σύγχρονη οικολογική προσέγγιση.

Ford Puma Gen-E Days. Οδήγησε και κέρδισε. Το ταξίδι που ανταμείβει Advertisement Advertisement

NISSAN
MRKTEO