.jpg)
Η Porsche 911 Turbo S έγινε υβριδική με 711 άλογα
Προσφέρεται ως Coupe και Cabriolet
Υβριδική με 711 άλογα και 0-100 σε 2,4 δλ..
Πιο βαριά από την προηγούμενη αλλά πολύ πιο γρήγορη
Ανακοινώθηκαν οι τιμές στην Ελλάδα
autoagora Team
Προσφέρεται ως Coupe και Cabriolet
Στο πλαίσιο του Σαλονιού Αυτοκινήτου του Μονάχου, η Porsche παρουσίασε την ανανεωμένη 911 Turbo S, διαθέσιμη τόσο σε Coupe όσο και σε Cabriolet έκδοση. Το θρυλικό σπορ μοντέλο κάνει για πρώτη φορά το βήμα προς τον εξηλεκτρισμό, ενσωματώνοντας ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Χάρη σε αυτό, η νέα Turbo S γίνεται η ισχυρότερη εκδοχή στην ιστορία της 911, ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο τον πήχη στις επιδόσεις.
Υβριδική με 711 άλογα και 0-100 σε 2,4 δλ..
Η νέα Porsche 911 Turbo S ακολουθεί τα βήματα της GTS, ενσωματώνοντας υβριδική τεχνολογία. Ωστόσο, σε αντίθεση με την GTS που φέρει ένα ηλεκτρικό τούρμπο, η Turbo S εξοπλίζεται με δύο eTurbo, τα οποία ανεβάζουν τη συνολική ισχύ στους 711 ίππους και τη ροπή στα 800 Nm (διαθέσιμη από τις 2.300 έως τις 6.000 σ.α.λ.), χαρίζοντας ακόμη πιο άμεση απόκριση στον κινητήρα. Πρόκειται για αύξηση 61 ίππων σε σχέση με την προηγούμενη, μη υβριδική γενιά.
Κάτω από το καπό παραμένει ο εξακύλινδρος κινητήρας 3,6 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται με μία μπαταρία υψηλής τάσης 1,9 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο οκτατάχυτο PDK κιβώτιο. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος Porsche Traction Management.
Οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές:
· 0-100 χλμ./ώρα σε 2,4’’
· 0-200 χλμ./ώρα σε 8,4’’ (βελτίωση κατά 0,5’’)
· Τελική ταχύτητα: 322 χλμ./ώρα
Πιο βαριά από την προηγούμενη αλλά πολύ πιο γρήγορη
Η νέα 911 Turbo S ζυγίζει 1.736 κιλά, δηλαδή περίπου 82 κιλά περισσότερα από το προηγούμενο μοντέλο. Αν και η αύξηση δεν είναι αμελητέα για ένα σπορ αυτοκίνητο, η Porsche τονίζει πως είναι αναμενόμενη λόγω της προσθήκης μπαταρίας και ηλεκτροκινητήρα, χωρίς όμως να μειώνει τις επιδόσεις.
Αυτό αποδεικνύεται και από τις δοκιμές εξέλιξης στη θρυλική πίστα του Nürburgring Nordschleife. Εκεί η νέα Turbo S σημείωσε χρόνο 7:03.92, δηλαδή 14 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την προηγούμενη γενιά! Ένα αποτέλεσμα που υπογραμμίζει τη δυναμική του υβριδικού συνόλου και τις βελτιώσεις στο στήσιμο.
Καλύτερη αεροδυναμική και ψύξη
Η εξοπλίζεται στάνταρ με κεραμικά φρένα διαμέτρου 420 χιλιοστών μπροστά και 410 χιλιοστών πίσω, καθώς και τροχούς 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω. Για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση αλλά και ψύξη, τοποθέτησε κάθετα πτερύγια και ένα ενεργό αεραγωγό στο μπροστινό μέρος, αλλά και μία επεκτεινόμενη και ανακλινόμενη αεροτομή στο πίσω μέρος. Οι απολήξεις της εξάτμισης είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο, εξοικονομώντας βάρος, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν τον ήχο του κινητήρα.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο