autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Η Toyota βάζει στην παραγωγή το e-Palette
19 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Toyota βάζει στην παραγωγή το e-Palette

16/9/2025

Δεν αλλάζει η σχεδίαση του πρωτότυπου
Η καμπίνα χωράει έως και 17 άτομα
Ένα ηλεκτρικό μοτέρ για 204 άλογα και τελική ταχύτητα τα 80 χλμ./ώρα
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πολλές διαφορετικές περιπτώσεις

autoagora Team

Στην παραγωγή το Toyota e-Palette

H Toyota ανακοίνωσε πως το e-Palette μπαίνει στην παραγωγή όντας διαθέσιμο για παραγγελία στην αγορά της Ιαπωνίας. Το e-Palette μπορεί να χρησιμεύσει σε πολλές διαφορετικές περιπτώσεις, καθώς εκτός από τη μεταφορά ανθρώπων μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και ως κινητό κατάστημα, καντίνα, κόμβος εξυπηρέτησης κοινού.

Ακολουθεί την εμφάνιση του πρωτότυπου

Το e-Palette το είδαμε για πρώτη φορά ως πρωτότυπο το 2018, ενώ χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο το 2021. Σήμερα, ως όχημα παραγωγής, το e-Palette δεν διαφέρει σε μεγάλο βαθμό απ' αυτό που γνωρίζουμε. Ωστόσο, η Toyota πρόσθεσε μεγαλύτερα πλαϊνά παράθυρα και λεπτά φλας στο πλαίσιο του παρμπρίζ.

Το e-Palette έχει μήκος 4.950 χιλιοστά, πλάτος, 2.080 χιλιοστά και ύψος 2.650 χιλιοστά, ενώ το βάρος του ανέρχεται σε 2.950 κιλά.

Ένα ηλεκτρικό μοτέρ για 204 άλογα και τελική ταχύτητα τα 80 χλμ./ώρα

Η ισχύς προέρχεται από έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 204 άλογα και 266 Nm ροπής. Η μέγιστη ταχύτητα ορίζεται στα 80 χλμ./ώρα. Μια μπαταρία 72,82 kWh παρέχει αυτονομία έως και 250 χλμ. Η Toyota ισχυρίζεται ότι η μπαταρία μπορεί να φορτίσει στο 80% σε περίπου 40 λεπτά με γρήγορη φόρτιση ή σε 12 ώρες από μια τυπική πρίζα.

Με τιμόνι α λα F1 και σύστημα steer-by-wire

Το σημείο με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον του e-Palette είναι η καμπίνα. Στο εσωτερικό λοιπόν, το Toyota e-Palette παραγωγής εξοπλίζεται με κεντρική θέση οδήγησης, τιμόνι τύπου F1 και σύστημα steer-by-wire. Το τιμόνι συνοδεύουν, ένας κεντρικός ψηφιακός πίνακας οργάνων, μια οθόνη ψυχαγωγίας στα δεξιά, μια άλλη οθόνη αφής στα αριστερά και μια τέταρτη οθόνη για την παρακολούθηση της καμπίνας. Οι βασικές λειτουργίες ρυθμίζονται από μπουτόν σε δύο πίνακες ελέγχου.

Η είσοδος στην καμπίνα γίνεται από δύο φαρδιές συρόμενες πόρτες, ενώ μια πτυσσόμενη ράμπα είναι παρούσα για να προσφέρει εύκολη πρόσβαση σε ανθρώπους με κινητά προβλήματα ή γονείς που μεταφέρουν το παιδί τους σε παιδικό καρότσι.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

CITROEN
OPEL