autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Η ηλεκτρική Mercedes-AMG GLC θα έχει 900+ ίππους

Η ηλεκτρική Mercedes-AMG GLC θα έχει 900+ ίππους

17/11/2025

Πρεμιέρα μέσα στο 2026
Τρία ηλεκτρικά μοτέρ και 0-100 σε κάτω από 3 δλ.
Διαφορετική μπαταρία από την τυπική ηλεκτρική GLC
Με προσομοίωση αλλαγής ταχυτήτων και ήχο V8 μοτέρ

autoagora Team

Πρεμιέρα μέσα στο 2026

Η νέα ηλεκτρική Mercedes GLC αναμένεται να αποκαλύψει την κορυφαία της έκδοση από την AMG μέσα στο 2026. Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες που έρχονται στο φως, το επερχόμενο αμιγώς ηλεκτρικό SUV θα αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά μοντέλα που έχουν εξέλθει ποτέ από το Affalterbach.

Η μελλοντική Mercedes-AMG GLC θα στηρίζεται στη νέα ηλεκτρική έκδοση της GLC, την οποία είδαμε για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο, όμως θα διαφοροποιείται σημαντικά σε τεχνικό επίπεδο. Αυτό οφείλεται στο ότι θα αξιοποιεί σε μεγάλο βαθμό το σύστημα μετάδοσης κίνησης της πλατφόρμας AMG.EA, η οποία παρουσιάστηκε αρχικά μέσω του πρωτότυπου GT XX με τους 1.360 ίππους.

Τρία ηλεκτρικά μοτέρ και 0-100 σε κάτω από 3 δλ.

Η εξαιρετικά ισχυρή Mercedes-AMG GLC θα εξοπλίζεται με τρεις κινητήρες αξονικής ροής – έναν τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα και δύο στον πίσω – προσφέροντας συνολική απόδοση που θα ξεπερνά τους 900 ίππους. Με τέτοια ισχύ, η κορυφαία έκδοση της ηλεκτρικής GLC θα μπορεί να σταθεί απέναντι στην Porsche Cayenne Turbo, η οποία υπολογίζεται πως θα φτάνει έως και τους 980 ίππους με ενεργοποιημένο το launch control.

Αξίζει να αναφερθεί ότι με την κυκλοφορία της, η Mercedes-AMG GLC θα αποτελέσει το τρίτο πιο ισχυρό μοντέλο AMG που έχει παρουσιαστεί ποτέ και το ισχυρότερο SUV της Mercedes-AMG. Σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα, οι επιδόσεις της αναμένεται να αντικατοπτρίζονται και στην επιτάχυνση: το 0-100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται σε κάτω από 3,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.

Διαφορετική μπαταρία από την τυπική ηλεκτρική GLC

Επιπλέον, μία σημαντική διαφοροποίηση της AMG GLC σε σχέση με την απλή έκδοση θα αφορά την μπαταρία, καθώς η έκδοση της AMG δεν θα χρησιμοποιεί τις πρισματικές κυψέλες που συναντάμε στις τυπικές GLC EQ, αλλά θα υιοθετήσει νέες κυλινδρικές κυψέλες. Οι τελευταίες φημολογείται ότι προσφέρουν υψηλότερη πυκνότητα ισχύος και καλύτερα θερμικά χαρακτηριστικά.
 

Η 800V μπαταρία του νέου ηλεκτρικού SUV της AMG θα εξοπλίζεται επίσης με ένα προηγμένο σύστημα άμεσης ψύξης, όπου το ψυκτικό υγρό θα κυκλοφορεί γύρω από κάθε μεμονωμένη κυλινδρική κυψέλη, εξασφαλίζοντας τη διατήρηση της βέλτιστης θερμοκρασίας λειτουργίας.

Με προσομοίωση αλλαγής ταχυτήτων και ήχο V8 μοτέρ

Τέλος, ένα ακόμη στοιχείο που θα χαρακτηρίζει τη Mercedes-AMG GLC με τεχνολογία EQ θα είναι η υιοθέτηση μιας προσομοιωμένης λειτουργίας αλλαγής ταχυτήτων, αντίστοιχης με αυτή που διαθέτει το Hyundai Ioniq 5 N. Επιπλέον, θα υπάρχει και ένας τεχνητός ήχος, ειδικά σχεδιασμένος ώστε να θυμίζει τον χαρακτηριστικό τόνο ενός V8 κινητήρα.

BYD