autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Honda Super-N: Το νέο ηλεκτρικό «παιχνίδι πόλης» της Honda έρχεται στην Ευρώπη
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Honda Super-N: Το νέο ηλεκτρικό «παιχνίδι πόλης» της Honda έρχεται στην Ευρώπη

30/10/2025

Από το concept στη γραμμή παραγωγής.
Εσωτερικό: λιτό, εργονομικό και ρετρό.
"Manual" εμπειρία οδήγησης σε ηλεκτρικό!.
Αυτονομία και ανταγωνιστές.

autoagora Team

Από το concept στη γραμμή παραγωγής

Η Honda επιστρέφει στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων με το Super-N, ένα μοντέλο που συνδυάζει ρετρό αισθητική, τεχνολογική καινοτομία και αίσθηση… βενζινοκίνητης οδήγησης. Το νέο αυτό city EV θα κάνει ντεμπούτο το 2026 και θα κυκλοφορήσει αρχικά στη Μεγάλη Βρετανία, σε τιμή που αναμένεται να διαμορφωθεί κάτω από £30.000
Το Super-N Prototype παρουσιάστηκε επίσημα στο Japan Mobility Show 2025, μετά την πρώτη του εμφάνιση στο Goodwood Festival of Speed, όπου είχε εντυπωσιάσει με τον φουτουριστικό σχεδιασμό του. Το μοντέλο στηρίζεται στην πλατφόρμα των N-Series της Honda, με εμφανείς ρίζες στο ιαπωνικό N-One e, όμως η ευρωπαϊκή έκδοση έχει πλατύτερο σασί, μεγαλύτερους τροχούς και νέα αεροδυναμικά στοιχεία, που του χαρίζουν πιο σπορ εμφάνιση.
Το εμπρός μέρος υιοθετεί αιχμηρότερο σχεδιασμό με LED προβολείς και εισαγωγές αέρα, ενώ το πίσω τμήμα παραμένει πιστό στη λιτή γραμμή των ιαπωνικών kei cars, με χαμηλό πορτμπαγκάζ για ευκολία φόρτωσης και τετράγωνα φωτιστικά σώματα.

Εσωτερικό: λιτό, εργονομικό και ρετρό

Το εσωτερικό του Super-N ακολουθεί τη φιλοσοφία της απλότητας. Διαθέτει δύο μικρές οθόνες –μία για τα όργανα και μία για το infotainment– καθώς και πολλές έξυπνες θήκες αποθήκευσης. Οι μπροστινές θέσεις έχουν ρετρό σχεδίαση με έντονες πλευρικές ενισχύσεις, ενώ τα πίσω καθίσματα προσφέρονται για δύο επιβάτες, λόγω του στενού πλάτους της καμπίνας.


od Festival of Speed, όπου είχε εντυπωσιάσει με τον φουτουριστικό σχεδιασμό του. Το μοντέλο στηρίζεται στην πλατφόρμα των N-Series της Honda, με εμφανείς ρίζες στο ιαπωνικό N-One e.

od Festival of Speed, όπου είχε εντυπωσιάσει με τον φουτουριστικό σχεδιασμό του. Το μοντέλο στηρίζεται στην πλατφόρμα των N-Series της Honda, με εμφανείς ρίζες στο ιαπωνικό N-One e.

“Manual” εμπειρία οδήγησης σε ηλεκτρικό!

Η μεγαλύτερη καινοτομία του Super-N βρίσκεται στην προσομοίωση χειροκίνητου κιβωτίου, κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί σε αυτοκίνητο της κατηγορίας. Με την ενεργοποίηση του Boost Mode, ο οδηγός βιώνει τεχνητές αλλαγές ταχυτήτων μέσω paddles στο τιμόνι, συνοδευόμενες από συνθετικό ήχο κινητήρα. Η Honda υπόσχεται έτσι μια πιο συναισθηματική, “ζωντανή” εμπειρία σε σχέση με τα συνηθισμένα ηλεκτρικά μοντέλα.
 

Αυτονομία και ανταγωνιστές

Η ιαπωνική έκδοση N-One e προσφέρει έως 270 χλμ. αυτονομίας, και η Honda εκτιμά ότι το Super-N θα κινηθεί σε παρόμοια επίπεδα. Παρότι μικρότερο από τα Fiat Grande Panda και Hyundai Inster, στοχεύει να ξεχωρίσει χάρη στον σπορ χαρακτήρα του και στην προσιτή τιμή του. Με το Super-N, η Honda επαναφέρει το πνεύμα του Honda e, αυτή τη φορά με πιο προσιτή τιμή και πιο έντονο οδηγικό χαρακτήρα. Πρόκειται για ένα μοντέλο που θέλει να αποδείξει ότι η ηλεκτροκίνηση δεν σημαίνει απαραίτητα απουσία συναισθήματος — και ότι η “χαρά της οδήγησης” μπορεί να υπάρξει ακόμα και σε ένα μικρό, ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.