.jpg)
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Hyundai i30 Fastback στην έκδοση N-Line.
Hyundai I30 Fastback 1.5 7-DCT 48V Hybrid, Τιμή 22/07/2025: 26 190€
Hyundai i30 Fastback 7-DCT 48V Hybrid 140 PS: Δυναμικό ως N-Line
Κομψή κουπέ σιλουέτα με σπορτίφ χαρακτήρα στην κορυφαία έκδοση N-Line.
Σβέλτο με τον ήπια υβριδικό κινητήρα των 140 ίππων, κι έχει τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία (100-0 σε 34,7 μ.).
Έχει ευρύχωρη καμπίνα και μεγάλο πορτμπαγκάζ (450 λτ.), αν και η χαμηλή οροφή στερεί λίγο χώρο για το κεφάλι των πίσω.
Πλήρης εξοπλισμός ακόμα στην εισαγωγική έκδοση, η N-Line προσθέτει σπορ στοιχεία και ρυθμίσεις ανάρτησης και τιμονιού.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ήπια υβριδικό Hyundai i30 Fastback 7-DCT 48V Hybrid 140 PS
Σε μια εποχή όπου τα SUV κυριαρχούν στους ελληνικούς δρόμους και μοιάζουν να είναι η απάντηση για κάθε ανάγκη, κάποια παραδοσιακά οικογενειακά hatchback και sedan αρνούνται πεισματικά να παραδώσουν τα όπλα. Ένα από αυτά είναι και το Hyundai i30, που είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και επιτυχημένα μοντέλα αυτής της κατηγορίας στην ελληνική αγορά. Εδώ και χρόνια έχει χτίσει μια ισχυρή φήμη, συνδυάζοντας ποιότητα, αξιοπιστία και την πλούσια εξοπλιστική πολιτική της κορεατικής φίρμας με ένα σύνολο που καλύπτει απόλυτα τις καθημερινές απαιτήσεις μίας οικογένειας.
Στην προσπάθειά της να διαφοροποιηθεί και να δώσει νέα πνοή στην υπάρχουσα γκάμα, η Hyundai το 2017 παρουσίασε μια πιο εκλεπτυσμένη και δυναμική εκδοχή του, το i30 Fastback. Ένα αμάξωμα με κουπέ γραμμές, που φέρνει μαζί του ένα πιο premium και σπορ αέρα, χωρίς να θυσιάζει την πρακτικότητα. Έκτοτε, έχει ανανεωθεί με facelift δύο φορές και έφτασε στα χέρια μας στην κορυφαία σπορτίφ έκδοση N-Line για δοκιμή.
Το νεότερο i30 Fastback συνεχίζει να ξεχωρίζει με την κουπέ σχεδίασή του, με οροφή που καμπυλώνει ομαλά προς την πίσω πόρτα, δημιουργώντας ένα κομψό και δυναμικό προφίλ. Η ανανεωμένη μάσκα έχει φαρδύτερη γρίλια με πιο έντονο μοτίβο και λεπτομέρειες που τονίζουν το πλάτος του αυτοκινήτου. Επίσης, τα φώτα ημέρας LED σε σχήμα «V» και οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες προσδίδουν πιο μοντέρνα και επιθετική όψη. Στο πίσω μέρος, το σχήμα παραμένει «ρέον» και αεροδυναμικό, με ενσωματωμένη αεροτομή στο τελείωμα του πορτμπαγκάζ, ενώ οι λεπτομέρειες στα φώτα και στον προφυλακτήρα έχουν κι αυτές ανανεωθεί διακριτικά.
Η έκδοση N-Line του i30 Fastback ξεχωρίζει από την πρώτη ματιά, υιοθετώντας μια πιο σπορ και επιθετική αισθητική, εμπνευσμένη από το κορυφαίο i30 N. Ο εμπρός προφυλακτήρας διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και πιο δυναμικά περιγράμματα, ενώ η κυψελωτή μάσκα με το διακριτικό λογότυπο «N» ενισχύει τον δυναμισμό της πρόσοψής του. Πίσω, η εικόνα συμπληρώνεται από διαχύτη στον προφυλακτήρα και διπλή απόληξη εξάτμισης. Οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών διαθέτουν αποκλειστικό σχέδιο, ενώ μαύρες λεπτομέρειες στους καθρέπτες και τα πλαίσια των παραθύρων ολοκληρώνουν την πιο «σοβαρή» εικόνα.
Όπως ήδη γνωρίζαμε, το εσωτερικό του Hyundai i30 Fastback χαρακτηρίζεται από λειτουργικότητα, καλή εργονομία και στιβαρή ποιότητα κατασκευής. Η σχεδίασή του είναι λιτή, αλλά κι εδώ η N-Line έκδοση έρχεται να δώσει σπορ «πινελιές». Συναντάμε δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων με λογότυπα «N», αλουμινένια πεντάλ, ειδικά καθίσματα με ενισχυμένη πλευρική στήριξη και κόκκινες ραφές σε τιμόνι, καθίσματα και ταμπλό. Φυσικά, οι χώροι του δεν επηρεάζονται, με ικανοποιητικές μετρήσεις για την κατηγορία – αν εξαιρεθεί ο περιορισμένος χώρος των πίσω επιβατών, λόγω της κυρτής οροφής.
Η σπορ έκδοση του i30 Fastback προσφέρεται αποκλειστικά με τον 1.5 T-GDi κινητήρα βενζίνης, που αποδίδει 140 ίππους και 247 Nm ροπής. Πρόκειται για ένα ήπια υβριδικό 48V σύνολο, το οποίο στοχεύει στο να συνδυάσει «ζωντανές» επιδόσεις και συγκρατημένη κατανάλωση. Στα χέρια μας βρέθηκε με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT, αντί του χειροκίνητου 6-τάχυτου. Οι διακριτικές επεμβάσεις στην εμφάνιση της N-Line συνδυάζονται με σπορ ρυθμίσεις στην ανάρτηση και το τιμόνι, προσφέροντας μια οδηγική εμπειρία που ξεχωρίζει από τις συμβατικές εκδόσεις.
Ας δούμε τον επόμενο πίνακα που συνοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης, αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμολογία που κατάφερε να συγκεντρώσει το Hyundai i30 Fastback 7-DCT 48V Hybrid 140 PS.
Μάρκα/Μοντέλο | Hyundai I30 Fastback | Καλύτερα | |
---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Hyundai I30 Fastback 1.5 7-DCT 48V Hybrid 140 PS | ||
Βαθμολογία | 88% | ||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία Βενζίνη | ||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2024 | ||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1482 | ||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
140 | ||
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
7 | ||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
|
7,5 | 6,7 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
909 | 1042 | SKODA SCALA 1.5 TSI DSG7 150ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
14,6 | 20,5 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,39 | 1,39 | HYUNDAI i30 1.5Τ 48V Hybrid 7-DCT 140ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 450 | 467 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,6 | 8 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
197 | 230 | CUPRA LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG MHEV 150ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 34,7 | 34,6 | HYUNDAI i30 1.5Τ 48V Hybrid 7-DCT 140ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | ||
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
.jpg)
H οροφή που καμπυλώνει ομαλά προς την πίσω πόρτα δημιουργεί ένα κομψό και δυναμικό προφίλ.
Το Hyundai i30 Fastback στην ήπια υβριδική έκδοση των 140 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο 7DCT κατάφερε να συγκεντρώσει βαθμολογία 88%. Με το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, προσφέρει σίγουρα περισσότερη διασκέδαση κατά τις καθημερινές μετακινήσεις από το αντίστοιχο των 100 ίππων. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι «βάζει φωτιά» στην άσφαλτο, αφού το 0-100 ολοκληρώνεται σε 9,6 δλ., χρόνο φυσιολογικό για ένα πολιτικό οικογενειακό αυτοκίνητο. Η κατανάλωσή του παραμένει συγκρατημένη, αφού σε μεικτό κύκλο οδήγησης υπολογίζεται στα 7,5 λτ./100 χλμ. Ειδική αναφορά θα πρέπει να γίνει στα φρένα του, τα οποία είναι τα καλύτερα ανάμεσα στα συμβατικά οικογενειακά, μαζί με αυτά του i30 Hatchback. Σταματάει πλήρως από τα 100 χλμ./ώρα σε 34,7 μ.
Όσον αφορά την άνεση στο εσωτερικό, οι μετρήσεις φανερώνουν πως είναι αρκετά ευρύχωρο. Φυσικά, οδηγός και συνοδηγός θα κάτσουν άνετα, όπως και στο «κοινό» i30. Ίδιος παραμένει και ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών (14,6 εκ.), ενώ διατηρείται και το φαρδύτερο πίσω κάθισμα στην κατηγορία (1,39 μ.). Παρόλα αυτά, ο χώρος για το κεφάλι των πίσω είναι το μόνο που αλλάζει, λόγω της χαμηλής οροφής. Το πορτμπαγκάζ, έχοντας χωρητικότητα 450 λτ., είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία και θα χωρέσει όλες τις αποσκευές μίας οικογένειας.
Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους, αλλά και την πραγματική κατανάλωση του Hyundai i30 Fastback 7-DCT 48V Hybrid 140 PS.
Σελ. 2 | Hyundai I30 Fastback. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Hyundai I30 Fastback. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |