Έχετε δει πιο διακριτικό αυτοκίνητο που να έχει 275 ίππους κάτω από το καπό;

Σπορ όψη: Τα λεπτά N-χαρακτηριστικά στο πίσω μέρος περιλαμβάνουν διπλές απολήξεις εξάτμισης και τριγωνικό φως φρένων στην αεροτομή.

Τακτοποιημένο και χωρίς ακρότητες το εσωτερικό. Στο τιμόνι η επιλογή Ν μεταμορφώνει το Ι30!

Επιτέλους! Ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο από τους Κορεάτες, Μπαίνει στα λημέρια του Gti και φαίνεται ότι θα τα πάει καλά. Εντυπωσιακή επιτάχυνση, κορυφαίο κράτημα, καλό κιβώτιο και αγωνιστικός ήχος! Σύντομα το συνώνυμο της ευχαρίστησης θα είναι το Ν.

Hyundai i30 N. Το απόλυτο «εργαλείο» της Hyundai

Διαβάστηκε από 2073 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/1/2018

Ο ταραχοποιός - Το i30Ν είναι το πολυαναμένομενο hothatch της Hyundai που υπόσχεται άφθονη οδηγική και αγωνιστική εμπειρία. Εξάλλου οι Κορεάτες έβαλαν σε αυτό το μικρομεσαίο πύραυλο όλη τους την εμπειρία από το WRC.

 
   
Το αποτέλεσμα χαρίζει μόνο χαμόγελα! Είναι το τελικό σχέδιο από την μια, ακριβώς όπως προστάζει η κατηγορία των μικρομεσαίων hot hatch , διακριτικά σπορ, χωρίς ακρότητες και η πρόοδος της Hyundai από την άλλη που σε κάνουν να πιστέψεις ότι και σήμερα γίνονται θαύματα. 

Ναι! Αυτό το Hyundai σου φτιάχνει πραγματικά το κέφι! Αγαπητοί αναγνώστες ελάτε μαζί μας στην δοκιμή του ολοκαίνουργιου i30 N Performance. Είναι το πιο καυτό και δυνατό αυτοκίνητο που έχει φτιάξει ποτέ η Hyundai. Ανοίγουμε την πόρτα, μπαίνουμε στο εσωτερικό και είμαστε έτοιμοι να το οδηγήσουμε. Βάζοντας σε λειτουργία τον κινητήρα παίρνουμε μια ιδέα για την δουλεία που έχει γίνει, ο ήχος είναι μπάσος και μας προκαλεί να πατήσουμε το κουμπί με το σήμα ΅ΝΆ στο τιμόνι. Ν όπως λέμε Nürburgring! Λέτε να σκέφτηκαν αυτό οι Κορεάτες και να ονόμασαν Ν το καυτό μοντέλο τους; Πατώντας λοιπόν το κουμπί Ν ενεργοποιείτε το αποκαλούμενο N-Grin Control η απόκριση του γκαζιού γίνεται πιο άμεση, απενεργοποιούνται τα ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως το ESP και κλειδώνει το μπλοκέ διαφορικό! Τότε αρχίζουν τα παιχνίδια… παιχνίδια για μεγάλα και έμπειρα παιδιά. 

Μοναδική χροιά ακόμη και στο ρελαντί
Το τιμόνι γίνεται και αυτό με την σειρά του πιο βαρύ και ακριβές, ενώ ο ήχος του κινητήρα πιο αγωνιστικός και σε συνδυασμό με αυτόν της εξάτμισης δημιουργούν μια δημιουργία που σε κάνει να αναφωνήσεις ΟΥΑΟΥ! Κλείνεις το ραδιόφωνο για να ακούσεις αυτή την μοναδική χροιά που ακόμα και σταματημένο σε μπριζώνει να το οδηγήσεις στο όριο. Είπαμε γι αυτό το λόγο είναι κατασκευασμένο και προορισμένο για πίστα, εκεί είναι στο στοιχείο του και εκεί μπορεί ο οδηγός να εκμεταλλευτεί την δύναμη του προσπαθώντας να φτάσει το αυτοκίνητο στα όρια του. 


Πολυτελές εσωτερικό με ελάχιστα σπορ στοιχεία
Το εσωτερικό ακολουθεί την λογική της εξωτερικής σχεδίασης, πολυτελές με ελάχιστες λεπτομέρειες που να παραπέμπουν σε σπορ κατασκευή. Η ποιότητα είναι πολύ καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας με την συναρμογή να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα ενώ δεν λείπουν τα σύγχρονα high tech gadgets όπως η οθόνη στο ταμπλό.Οι χώροι στο αποκλειστικά 5πορτο i30 N μπορούν να φιλοξενήσουν με άνεση 4 άτομα με τις αποσκευές τους. Τα 368 λίτρα του χώρου αποσκευών είναι μια αποδεκτή τιμή για την κατηγορία των μικρομεσαίων.

Οδηγική απόλαυση
LetΆs go! Βγαίνοντας από την έκθεση και οδηγώντας το i30 Ν στην πόλη, εκτιμάς την φιλικότητα του. Το πολύ καλό σε αίσθηση και πληροφόρηση τιμόνι δεν έχει καμία σχέση με αυτό των συμβατικών εκδόσεων. Το 6άρι κιβώτιο με την σειρά του δίνει γεμάτη αίσθηση και έχει κοντές διαδρομές. Έχει δύναμη παντού και έτσι δεν θα χρειαστεί να κάνεις συχνές αλλαγές ταχυτήτων.
Βγαίνοντας από την πόλη νιώθει καλύτερα, εξάλλου δεν προορίζεται για χρήση εντός των τειχών . Με το παραμικρό πάτημα του γκαζιού υποψιάζεσαι ότι η δύναμη του είναι αστείρευτη. Η ώθηση κατά την επιτάχυνση είναι εντυπωσιακή, όπως και η αμεσότητα του τιμονιού στις εντολές του οδηγού. Οι καμπύλες διαδέχονται η μια την άλλη σαν να είναι ευθείες μιας και οι κλίσεις είναι ελάχιστες.

Έχει «ξυραφένια» οδική συμπεριφορά και χειρίζεται εύκολα. Όταν ο δρόμος είναι άδειος βρίσκουμε ευκαιρία να επιταχύνουμε και αυτό που μας μένει τελικά είναι ο τρόπος που περνάει την δύναμη στον δρόμο. Παρ ότι δικίνητο, τα 275 άλογα τιθασεύονται με ευκολία χάρη και στο μπλοκέ διαφορικό. Το turbo έχει και αυτό με την σειρά του εξαιρετική λειτουργιά χωρίς κενά και η δύναμη βρίσκεται σε όλο το εύρος των στροφών.

Είπαμε το Ν καμία σχέση δεν έχει με το νορμάλ.

Με αυτό το Hyundai μπορείς να έχεις υψηλή μέση ταχύτητα και να κινηθείς και με στιλ cruising στον αυτοκινητόδρομο. Δεν θα κουράσει τους επιβάτες του και ο οδηγός δεν πρόκειται να αγχωθεί ποτέ σε τέτοιο ρυθμό κίνησης. Φτάνοντας στη πίστα δοκιμών ξαναπατάμε το Ν και θέτουμε εκτός λειτουργίας το ESP.

Οδηγώντας στο όριο, ο οδηγός λαμβάνει ατόφια σπορ αίσθηση και η ευχαρίστηση είναι σίγουρα εξασφαλισμένη. Δεν πρόκειται να ιδρώσει για να βγει αλώβητος από την στροφή, το αυτοκίνητο απλά ακολουθεί την πορεία που έχει χαράξει ο οδηγός μέσω του άμεσου τιμονιού. Στις ευθείες το turbo τραβάει δυνατά και οι τροχοί γκρεμίζουν την άσφαλτο ενώ δεν επηρεάζεται από αλλαγές φορτίου και παραμένει σταθερό σαν βράχος. Είναι ευθύβολο και δεν πρόκειται καμία ανωμαλία του δρόμου ή κάποιος πλευρικός άνεμος να το αλλάξουν στο ελάχιστο την πορεία του. Αναφωνήσαμε  εύγε Hyundai!

Αν μας έλεγε κάποιος πριν 15 χρόνια ότι η Hyundai θα φτιάχνει αυτοκίνητα που θα χτυπάνε στα ίσα τα Golf Gti, Megane Rs και το Focus Rs, θα τον περνούσαμε σίγουρα για τρελό! Αυτό το i30 N όμως κοντράρει στα ίσα τους καλύτερους του είδους και ας είναι η πρώτη προσπάθεια της ασιατικής εταιρίας . 
Είμαστε εντυπωσιασμένοι! Έχει γίνει πολύ καλή δουλεία σε αυτό το Hyundai. Πως το κατάφερε αυτό η Κορεάτικη εταιρεία; Φυσικά παίρνοντας στο δυναμικό της τον Albert Biermann και ρίχνοντας του το βάρος της εξέλιξης του Ι30 Ν. Εργαζόταν πριν στο τμήμα Μ της ΒΜW.. Μετά το Μ σειρά έχει πάντα το Ν.
 
Βαθμολογία
Αμάξωμα: 
Στιβαρό σασί χωρίς να κοπανάει, πολύ καλά δουλεμένο με αρκετό χώρο αλλά σχετικά υψηλή θέση οδήγησης. 4/5

Κινητήρας: 
Ρολάρει δυνατά και μεταφέρεται σωστά η δύναμη στο δρόμο 4/5

Οδική συμπεριφορά: Κολλημένο στο δρόμο και απολαυστικό. Το ESP απενεργοποιείται
5/5

Συνδεσιμότητα: 
Σύστημα διατήρησης λωρίδας και αποφυγής συγκρούσεων. Η οθόνη των 8 ιντσών είναι έξτρα. 4,5/5

Περιβάλλον: 
Euro 6, χωρίς φίλτρο σωματιδίων και με κατανάλωση δοκιμή 9,7 λτ/ 100
4,5/5

Ανεση:
Σε φυσιολογικές συνθήκες είναι αρκούντος άνετο, πατώντας το Ν γίνεται πολύ σκληρό. 
3/5
 

 
   

HYUNDAI i30 - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων