Σήμα κατατεθέν αποτελεί και στο ProCeed η μουσούδα τίγρης (tiger nose)

Καθαρό Shooting Brake design για το νέο Kia Proceed.

Καθόλου ευκαταφρόνητος χώρος φόρτωσης της τάξης των 594-1.545 λίτρων ανάλογα με τη διάταξη των καθισμάτων και με σύστημα ραγών.

Εξαιρετικό cockpit με οθόνη αφής στο σωστό οπτικό πεδίο. Η θέση οδήγησης είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένη.

Ένα Kia για τους ανυπόμονους: η έκδοση Kia Ceed GT με τον τούρμπο κινητήρα των 1, 6 λίτρων και τις δύο απολήξεις της εξάτμισης αποδίδει 204 ολοζώντανους ίππους

ΔΟΚΙΜΗ: Νέο Kia ProCeed - Procαλεί!

Διαβάστηκε από 1457 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/2/2019

 
   
Τι μας άρεσε και τι όχι:
Η αρμονία κιβωτίου και κινητήρα είναι εξαιρετική. Η πανοραμική οροφή με τη μεγάλη κλίση περιορίζει αισθητά το διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια ατόμων με ύψος 1,85 και άνω.

Σχεδίαση
Η αλήθεια είναι ότι η Kia μας έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια στην κατασκευή κομψών αυτοκινήτων, αυτή τη φορά το παράκανε όμως (με την καλή έννοια βεβαίως) με το νέο ProCeed, ένα Shooting Brake μοντέλο με αρμονικές αναλογίες, καθαρές γραμμές, σπορ χαρακτηριστικά και σήμα κατατεθέν τη μουσούδα τίγρης (tiger noose). Ένα μοντέλο το οποίο παραπέμπει έντονα, τόσο σχεδιαστικά, όσο και από πλευράς διαστάσεων στην Mercedes CLA. Ένα «σπορ στέισον βάγκον» με μήκος 4,65 μέτρα, ύψος 1,42 (το χαμηλότερο μικρομεσαίο) και αισθητή, αλλά αρμονική κλίση της οροφής, χωρίς αυτή να αποβαίνει πάντως σε βάρος του αέρα για τα κεφάλια των επιβατών. Το Shooting Brake design του νέου Kia ProCeed κατορθώνει να συγκεράσει τη σπορ αύρα ενός κουπέ αυτοκινήτου με τα χαρακτηριστικά ενός στέισον βάγκον. 
Μπαίνοντας με σχετική ευκολία, παρά το χαμηλό ύψος, στο εσωτερικό της κορυφαίας έκδοσης των 204 ίππων που είχαμε στη διάθεση μας καταγράφουμε: σπορ τιμόνι χαμηλά τοποθετημένο, σπορ Alcantara καθίσματα με κόκκινες ραφές, εύκολο στη χρήση Infotainment, αλουμινένιος επιλογέας σχέσεων, αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα σε αναλογία 40:20:40, εύκολα προσβάσιμος και ηλεκτρικά ανοιγόμενος χώρος αποσκευών χωρητικότητας από 594 ως και 1.545 λίτρα ανάλογα με τη διάταξη των καθισμάτων, πρακτικότητα και εργονομία στο έπακρο. Η ερώτηση για τη γενικότερη ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό είναι μάλλον ρητορική. 

Κινητήρας-οδική συμπεριφορά
Το μοντέλο της δοκιμής μας εφοδιάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το οποίο αλλάζει ομαλά σχέσεις ακόμη και σε ανηφόρες ή μετά από Start- Stop. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές και άμεσο, ενώ η ανάρτηση φιλτράρει με καλό τρόπο τις όποιες κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Στον εν λόγω τομέα συμβάλλουν με το δικό τους τρόπο και οι 18άρες ζάντες, καθώς οι Κορεάτες σοφά σκεπτόμενοι δεν τοποθέτησαν μεγαλύτερες ζάντες, οι οποίες και σε βάρος της άνεσης αποβαίνουν, αλλά και θορυβώδεις είναι. Στο βασικό εξοπλισμό του Kia ProCeed 2019 ανήκουν μεταξύ άλλων ένα σύστημα προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουση, ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας, βοηθητικό σύστημα προβολέων και σύστημα αναγνώρισης κόπωσης. Το ProCeed διατίθεται σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις: την Proceed GT Line και την ProCeed GT. Η πρώτη διατίθεται με κινητήρες 1,4 λίτρων (βενζίνη) και 1,6 λίτρων (πετρέλαιο) με ισχύ 140 και 136 ίππων αντίστοιχα. Η έκδοση GT, αυτή της δοκιμής μας δηλαδή, διατίθεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων ισχύος 204 ίππων. Και οι δύο εκδόσεις διατίθενται είτε με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, είτε με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, ενώ πληρούν τις περιβαλλοντικές προδιαγραφές Euro 6d-Temp. Ανάλογα με την έκδοση και το κιβώτιο υπάρχει η δυνατότητα σπορ ή νορμάλ οδήγησης. Να μην ξεχάσουμε βεβαίως και τα 7 χρόνια εγγύησης της κορεάτικης εταιρείας. 

Νέα τοπ έκδοση - Πιο GT δεν γίνεται 
Στη  Βαρκελώνη είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε και το νέο κορυφαίο μοντέλο, το Kia Ceed GT των 204 ίππων με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) Το Ceed GT μας αποκαλύφθηκε κατά τι πιο ζωηρό από το Shooting Brake. Ο τούρμπο κινητήρας των 1,6 λίτρων τα κατάφερε μια χαρά με το βάρους 1,4 τόνων αμάξωμα, ακολουθώντας κατά γράμμα τις εντολές μας, ενώ το παιχνίδισμα της ουράς στις στροφές υπήρξε απόλυτα ελεγχόμενο και σε κάθε περίπτωση διασκεδαστικό. To Ceed GT θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ο άμεσος ανταγωνιστής του Golf GTI, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι είναι κατά 6.000 ευρώ φθηνότερο (τιμές Γερμανίας) σε σχέση με το τελευταίο.

Συμπέρασμα
Το νέο ProCeed GT κατορθώνει να συγκεράσει τα σπορ στοιχεία με τους άνετους χώρους και την ευχρηστία. Σοφά σκεπτόμενοι οι Κορεάτες δεν υπερέβαλλαν σε ό,τι αφορά στα σπορτίφ χαρακτηριστικά. 

 

 
   

KIA PRO_CEED - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων