autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Maserati και Alfa Romeo: Στα «σκαριά» συλλεκτικό χειροκίνητο super-GT

Maserati και Alfa Romeo: Στα «σκαριά» συλλεκτικό χειροκίνητο super-GT

29/7/2025

Θα βασίζεται στην GranTurismo και θα είναι η ισχυρότερη Maserati που έχει κατασκευαστεί ποτέ.
Ισχύς πάνω από 621 ίππους αποκλειστικά από κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ο επικεφαλής μηχανολογίας της Maserati αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για χειροκίνητο κιβώτιο.
Εκτιμάται πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2026, ενώ το επόμενο έτος θα ακολουθήσει αντίστοιχη Alfa Romeo.

autoagora Team

Θα βασίζεται στην GranTurismo και θα είναι η ισχυρότερη Maserati που έχει κατασκευαστεί ποτέ

Η Maserati σε συνεργασία με την Alfa Romeo επεξεργάζεται την κυκλοφορία μιας εξαιρετικά περιορισμένης έκδοσης ενός supercar βασισμένου στην GranTurismo, με στόχο να ξαναφέρει ζωντανά την αύρα των εμβληματικών ιταλικών μοντέλων, όπως η MC12 και η 33 Stradale. Αυτό το νέο GT θα είναι το πιο ισχυρό αυτοκίνητο που έχει παρουσίασει η μάρκα και θα εξοπλίζεται αποκλειστικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ισχύς πάνω από 621 ίππους αποκλειστικά από κινητήρα εσωτερικής καύσης

Στην θέση του κινητήρα, λοιπόν, προορίζεται να τοποθετεί μία εξελιγμένη έκδοση του Nettuno V6 3,0‑λίτρων twin‑turbo — ό,τι πιο ισχυρό έχει κατασκευαστεί από την Maserati μέχρι σήμερα. Η ισχύς του αναμένεται να ξεπεράσει τους 621 ίππους της MCPura, ενώ θα αποφεύγει τεχνολογίες ηλεκτρο-υβριδικής υποβοήθησης, κρατώντας την οδήγηση απολύτως «μηχανική». Ο κινητήρας Nettuno επιτρέπει εντυπωσιακή απόδοση έως 210 hp ανά λίτρο και συμμόρφωση με τους νέους κανονισμούς Euro 7.

Ο επικεφαλής μηχανολογίας της Maserati αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για χειροκίνητο κιβώτιο

Ο επικεφαλής μηχανολογίας της Maserati, Davide Danesin, έχει αφήσει ανοικτό το ενδεχόμενο για χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων σε αυτό το μοντέλο, επισημαίνοντας ότι σε μία τόσο περιορισμένη έκδοση, η χρήση αυτού του τρόπου επιλογής ταχυτήτων υπογραμμίζει την «ωμή» και «μηχανική» προσέγγιση της οδήγησης. Πρόκειται για σπάνια κίνηση στη σημερινή εποχή, που ωστόσο ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία ενός συλλεκτικού superGT.

Εκτιμάται πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2026, ενώ το επόμενο έτος θα ακολουθήσει αντίστοιχη Alfa Romeo

Η Maserati σχεδιάζει την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου μέσα στο 2026, τιμώντας την 100ή επέτειο από την κυκλοφορία του Tipo 26, του πρώτου αυτοκινήτου της μάρκας. Μία αντίστοιχη έκδοση από την Alfa Romeo αναμένεται ένα χρόνο αργότερα, το 2027, ως φόρος τιμής στο ιστορικό 6C 1500, που επίσης συμπληρώνει έναν αιώνα ζωής. Οι δύο μάρκες θα μοιραστούν πλατφόρμα και κινητήρα, όπως συνέβη με το Alfa Romeo 33 Stradale και την Maserati MC20/MCPura.

TOYOTA
OPEL