.jpg)
Mercedes-AMG GT XX: Έφτασε με 1.360 ίππους!
Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο της Mercedes-AMG
Αεροδυναμική σχεδίαση με ζάντες 21 ιντσών που ανοιγοκλείνουν
Εντυπωσιακή καμπίνα με οθόνες και αγωνιστικές καταβολές
Με πέντε λεπτά φόρτισης «γεμίζει» για 400 χλμ.
Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο της Mercedes-AMG
Η Mercedes-AMG παρουσίασε το νέο της πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο μοντέλο με την ονομασία GT XX, κάνοντας ακόμα ένα βήμα προς τον στόχο της ηλεκτροκίνησης. Το τετράθυρο αυτό όχημα δεν ξεχωρίζει μόνο για τη δυναμική του εμφάνιση, αλλά και για την τεχνολογία του, καθώς διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες αξονικής ροής που αποδίδουν συνολικά πάνω από 1.360 ίππους!
Αεροδυναμική σχεδίαση με ζάντες 21 ιντσών που ανοιγοκλείνουν
Το πρωτότυπο μοντέλο, που προορίζεται να προλογίσει τη νέα AMG GT 4-Door, διαφοροποιείται ριζικά από τον προκάτοχό του, τόσο στον τομέα της σχεδίασης όσο και στο σύστημα κίνησης. Η μπροστινή του όψη εντυπωσιάζει με μια φαρδιά μάσκα που ενσωματώνει τα βοηθητικά φώτα και το σήμα της Mercedes. Οι προβολείς και το καπό αντλούν έμπνευση από την αγωνιστική τεχνογνωσία, ενώ στο πλάι κυριαρχεί η «καθαρή» σχεδίαση, με έντονα μαρσπιέ και εντυπωσιακές, αεροδυναμικές ζάντες 21 ιντσών. Οι ζάντες διαθέτουν κινητά τμήματα που ανοίγουν ή κλείνουν, προσφέροντας την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στη βελτιωμένη αεροδυναμική και την αποτελεσματική ψύξη των φρένων. Στο πίσω μέρος, τρία κυκλικά φωτιστικά σώματα κοσμούν κάθε πλευρά, με το λογότυπο AMG να ξεχωρίζει στο κέντρο. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία είναι τα εξωτερικά ηχεία που βρίσκονται στους προβολείς, σχεδιασμένα να αναπαράγουν ήχους οδήγησης.
Κλείνοντας με την εξωτερική του σχεδίαση, αξίζει να αναφερθεί ότι το μοντέλο επιτυγχάνει έναν εντυπωσιακά χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας, που ανέρχεται μόλις στο 0,198 Cd.
Εντυπωσιακή καμπίνα με οθόνες και αγωνιστικές καταβολές
Το φουτουριστικό και τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό του μοντέλου φέρει επίσης έντονα στοιχεία εμπνευσμένα από τον κόσμο των αγώνων. Διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και προηγμένο σύστημα infotainment με οθόνη 14 ιντσών, ενώ ξεχωρίζει το τιμόνι τύπου Formula 1, εμπνευσμένο από την AMG One. Τα καθίσματα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, τα πεντάλ από αλουμίνιο, και ο πορτοκαλί ambient φωτισμός συντονίζεται με το χρώμα του αμαξώματος, ενισχύοντας τη συνολική αγωνιστική αίσθηση της καμπίνας.
Με πέντε λεπτά φόρτισης «γεμίζει» για 400 χλμ.
Η GT XX εφοδιάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες αξονικής ροής της Yasa, οι οποίοι αποδίδουν συνολικά πάνω από 1.360 ίππους. Αν και η Mercedes δεν αποκάλυψε πολλές τεχνικές λεπτομέρειες για τους κινητήρες, επιβεβαίωσε ότι ο ένας είναι τοποθετημένος στον μπροστινό άξονα και οι δύο στον πίσω, εξασφαλίζοντας κορυφαία απόδοση. Η τελική ταχύτητα του μοντέλου αγγίζει τα 359 χλμ./ώρα. Την απαιτούμενη ενέργεια προσφέρει μια προηγμένη μπαταρία τύπου NCMA, με ενεργειακή πυκνότητα 300 Wh/kg. Η συγκεκριμένη μπαταρία υποστηρίζει φόρτιση έως και 850 kW, επιτρέποντας την προσθήκη 400 χιλιομέτρων αυτονομίας σε μόλις πέντε λεπτά φόρτισης.