Απόχρωση χρώματος: Το νέο Z4 διατίθεται σε Frozen πορτοκαλί μεταλλικό. Το τελευταίο E89 φορούσε Valencia πορτοκαλί μεταλλικό.

Μεγάλο καπό, μικρός χώρος επιβατών, όμορφο πίσω μέρος. Και η τρίτη έκδοση του Z4 είναι αρκετά roadster.

Τυπικό εσωτερικό BMW, με μονοκόμματο οδηγοκεντρικό πιλοτήριο. Το δέρμα ανήκει στη σειρά First Edition.

Θες σπορ Roadster; Το Z4 φέρει μαλακή οροφή. Θες coupe; Έχει την ίδια βάση με την Toyota Supra.

Ζ3(Ε36/7) 1995-2002 Κατασκευασμένο στις ΗΠΑ, από το 1998 υπήρχε και ως Coupe, από 115 έως 325 ίππους

Ζ4(Ε85) 2002-2008 Σχεδιασμένο από τον Bangle, facelift και coupe από το 2006, από 150 έως 343 ίππους

Ζ4(Ε89) 2009-2016 Κατασκευασμένο στο Regensburg, μόνο μια παραλλαγή με σκληρή οροφή, από 156 έως 340 ίππους

Νέο BMW Z4: Η πρώτη οδήγησή του!

Διαβάστηκε από 1039 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/11/2018

Από το 2016, περιμένουμε ένα νέο Z4 και τώρα η BMW παρουσιάζει τελικά το μοντέλο παραγωγής.

 
   
Δύο καλοκαίρια με κλειστή οροφή είναι αρκετά. Στις 22 Αυγούστου του 2016, το τελευταίο Z4 της σειράς E89 έφυγε από τη γραμμή παραγωγής στο Regensburg. Την περασμένη Κυριακή η BMW παρουσίασε στην Pebble Beach για πρώτη φορά το μοντέλο παραγωγής του νέου Z4. Η δική μας εντύπωση είναι, ότι η αναμονή άξιζε τον κόπο.



Δυστυχώς, για την επίσημη κυκλοφορία της θα πρέπει να περιμένουμε λίγο περισσότερο, καθώς δεν αναμένεται να φτάσει στους αντιπροσώπους πριν την άνοιξη του 2019. Η αμερικανική έκδοση της παρουσίασης της Z4 M40i First Edition παράγει 340 ίππους και είναι εξίσου δυνατή με τον τελευταίο προκάτοχο, την 35si. Ο τρίλιτρος κινητήρας στο νέο μοντέλο, με την κωδική ονομασία, G29, ανήκει στην τρέχουσα οικογένεια κινητήρων, που εξοπλίζει για παράδειγμα την 540i. Φυσικά το έργο του είναι πιο εύκολο, στο σασί του Z4.



Το άλλο νέο είναι ότι οι Βαυαροί επιστρέφουν στην μαλακή οροφή. Αυτό εξοικονομεί πολύτιμα κιλά σε σύγκριση με την οροφή πτυσσόμενου αλουμινίου του προκατόχου και κερδίζει σε χρόνο τόσο στο άνοιγμα της οροφής όσο και στην επιτάχυνση. Σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα, το Roadster φτάνει στα πρώτα 100 χλμ/ώρα, πετυχαίνει μια χαλαρή τελική στα 250 χλμ/ώρα και χρειάζεται 7,1-7,4 λ/100χλμ για να ικανοποιήσει τις ορέξεις του σε καύσιμο. Για να περάσει η απόδοση με ευχάριστο τρόπο στο δρόμο, μειώθηκε ελάχιστα το μεταξόνιο και δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην ισορροπημένη κατανομή του βάρους, στο 50:50.

Επιπλέον, οι Γερμανοί τοποθέτησαν μια σπορ ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, σπορ σύστημα πέδησης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, με την απόλαυση στην οδήγηση να είναι εγγυημένη, την ώρα που όλα τα παραπάνω συμβάλλουν στη δημιουργία ενός συμπαγούς διθέσιου. Η First Edition ντύνεται με μαύρο δέρμα, έχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, παράγει ήχο surround με τις ευλογίες της Harman / Kardon και η οθόνη multimedia προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα. Η BMW θα αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες στις αρχές του φθινοπώρου. Οπότε και πάλι περιμένουμε…



Συμπέρασμα 
Το νέο Z4 υπόσχεται απόλαυση κατά την οδήγηση. Η επιστροφή στην υφασμάτινη οροφή μειώνει το κέντρο βάρους αλλά και το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, ενώ ο κινητήρας των 340 ίππων πιθανότητα θα βρίσκεται στην έκδοση First Edition. Εάν η τιμή κρατηθεί σε νορμάλ επίπεδα , το BMW Roadster θα είναι το καλοκαιρινό hit του 2019.

 
   

BMW Z4 - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων