autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Νέο BMW iX1: Έρχεται νωρίτερα με design που μαγνητίζει και τεχνολογία Neue Klasse
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέο BMW iX1: Έρχεται νωρίτερα με design που μαγνητίζει και τεχνολογία Neue Klasse

20/10/2025

Εντυπωσιακή νέα σχεδίαση & φιλοσοφία Neue Klasse.
Νέα εποχή σε αποδοτικότητα και επιδόσεις.
Εσωτερικό Neue Klasse: Ψηφιακό και ζωντανό.
Πότε έρχεται και πόσο θα κοστίζει.

autoagora Team

Εντυπωσιακή νέα σχεδίαση & φιλοσοφία Neue Klasse

Η BMW ετοιμάζει ένα νέο ηλεκτρικό SUV που θα φέρει επανάσταση στην κατηγορία των compact premium SUV EVs. Το νέο BMW iX1 θα είναι το επόμενο μοντέλο που θα ενσωματώσει πλήρως τη φιλοσοφία Neue Klasse, δηλαδή τη νέα πλατφόρμα, τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης 6ης γενιάς και το ολοκαίνουριο ψηφιακό περιβάλλον εσωτερικού. Μετά το iX3, έρχεται η σειρά του μικρότερου SUV της BMW να αποκτήσει ριζικά ανανεωμένη σχεδίαση, εμπνευσμένη από τα εμβληματικά 2002 και E30 3 Series. Οι κάθετες kidney γρίλιες θα παραμένουν, αλλά πλέον θα είναι κλειστές για αεροδυναμική απόδοση, ενώ οι προβολείς θα αποκτήσουν νέα, λεπτότερη σχεδίαση.
Οι πιο έντονες καμπύλες στα φτερά και τα flush door handles θα βελτιώνουν τη ροή του αέρα, ενώ τα αεροδυναμικά καλύμματα τροχών και το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ θα προσφέρουν καλύτερη αυτονομία. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα τύπου iX3 και η ενσωματωμένη αεροτομή οροφής θα τονίζουν τον sport χαρακτήρα του νέου iX1.

Νέα εποχή σε αποδοτικότητα και επιδόσεις

Η μεγάλη είδηση είναι ότι το νέο iX1 θα βασίζεται πλήρως στην πλατφόρμα Neue Klasse, που ήδη έχει αποδείξει τη δυναμική της στο νέο iX3. Με κύτταρα μπαταρίας κυλινδρικού τύπου και νέο 800V ηλεκτρικό σύστημα, η BMW υπόσχεται μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση, ταχύτερη φόρτιση και ελαφρύτερη κατασκευή. Η αυτονομία αναμένεται να ξεπερνά κατά πολύ τα 293 χλμ. του σημερινού μοντέλου, με εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για πάνω από 400 χλμ. πραγματικής εμβέλειας. Οι κινητήρες eDrive 6ης γενιάς αποδίδουν έως 402 ίππους σε έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα, ενώ οι τετρακίνητες (dual motor) εκδόσεις θα πλησιάζουν τους 450 ίππους, χωρίς ωστόσο να ξεπερνούν την ισχύ του iX3 xDrive50. Η φόρτιση θα είναι εντυπωσιακή: με ισχύ έως 400 kW, θα μπορεί να προσφέρει πάνω από 250 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά, φέρνοντας την BMW σε επίπεδο Tesla Supercharger και Hyundai E-GMP.


 Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα τύπου iX3 και η ενσωματωμένη αεροτομή οροφής θα τονίζουν τον sport χαρακτήρα του νέου iX1.

Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα τύπου iX3 και η ενσωματωμένη αεροτομή οροφής θα τονίζουν τον sport χαρακτήρα του νέου iX1.

Εσωτερικό Neue Klasse: Ψηφιακό και ζωντανό

Στο εσωτερικό, το νέο iX1 θα φέρει τη νέα πανοραμική κονσόλα iDrive, με πλήρους πλάτους οθόνη και το Operating System X — τη 10η γενιά λογισμικού της BMW. Οι κορυφαίες εκδόσεις θα εξοπλίζονται με head-up display, ενώ για πρώτη φορά θα εμφανιστεί το σύστημα HypersonX, που δημιουργεί “ηχητική εμπειρία οδήγησης” και ενισχύει τη συναισθηματική σύνδεση οδηγού–αυτοκινήτου. Ο σχεδιασμός της καμπίνας υπόσχεται περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές, χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα. Παράλληλα, το νέο τιμόνι δύο ακτίνων με απτική ανάδραση δίνει ένα high-tech, “concept car” αίσθημα.

Πότε έρχεται και πόσο θα κοστίζει

Η νέα γενιά BMW iX1 αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2027, πιθανότατα μαζί με τη νέα έκδοση του X1 με κινητήρες εσωτερικής καύσης, που επίσης θα δανειστεί στοιχεία Neue Klasse σε σχεδίαση και τεχνολογία. Οι τιμές εκτιμάται ότι θα ξεκινούν κάτω από τις 46.000 ευρώ για τη βασική πίσωκίνητη έκδοση, ενώ οι ισχυρότερες εκδόσεις M Sport θα προσεγγίζουν τις 58.000 ευρώ. Με το νέο iX1, η BMW δείχνει ξεκάθαρα πως η επόμενη γενιά ηλεκτρικών της δεν θα περιορίζεται σε πολυτελή sedans ή μεγάλα SUVs, αλλά θα προσφέρει premium ηλεκτροκίνηση σε πιο προσιτές και δημοφιλείς κατηγορίες.

NISSAN
MRKTEO