.jpg)
Νέο πρωτότυπο της Skoda ξαναζωντανεύει το 1000 MBX
Παρόμοιες αναλογίες με 1000 MBX
Λαμβάνει τη νέα Modern Solid σχεδιαστική γλώσσα των Τσέχων
Ανακλινόμενα πίσω καθίσματα και διαφανές ταμπλό στην καμπίνα
Με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης
autoagora Team
Είναι ένα σύγχρονο 1000 MBX
Πριν από λίγες ημέρες, η Skoda αποκάλυψε μια νέα εκδοχή του 110 R, του κουπέ που παρήγαγε την περίοδο 1970–1980. Σήμερα, οι Τσέχοι έκαναν ένα βήμα παραπέρα, εφαρμόζοντας την ίδια φιλοσοφία πάνω στο κουπέ 1000 MBX, το οποίο παρουσιάστηκε το 1966 ως η δίθυρη παραλλαγή του sedan 1000 MB. Η Skoda κατασκεύασε συνολικά 2.517 μονάδες, καθιστώντας το ένα από τα πιο σπάνια μοντέλα στην ιστορία της.
Παρόμοιες αναλογίες με 1000 MBX
Το νέο πρωτότυπο μοντέλο δημιουργήθηκε από τους σχεδιαστές της Skoda, τον Antti Mikael Savio, που ανέλαβε τη σχεδίαση του εξωτερικού, και τον David Stingl, υπεύθυνο για το εσωτερικό. Οι δύο σχεδιαστές χρειάστηκαν περίπου τρεις έως τέσσερις εβδομάδες για να ολοκληρώσουν το έργο.
Η μοντέρνα εκδοχή του 1000 MBX διατηρεί το κλασικό σχήμα αμαξώματος, αλλά προσθέτει ένα επιπλέον ζευγάρι θυρών στο πίσω μέρος, προσφέροντας πρόσβαση σε μια καμπίνα 2+2 θέσεων. Παράλληλα, οι Τσέχοι σχεδιαστές ενσωμάτωσαν πολλά στοιχεία της σχεδιαστικής φιλοσοφίας Modern Solid, που χαρακτηρίζει όλα τα σύγχρονα μοντέλα της μάρκας. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζει η κλειστή μάσκα με την ενιαία LED φωτιζόμενη μπάρα, η οποία επαναλαμβάνεται και στο πίσω μέρος του οχήματος, προσδίδοντας μια τεχνολογική και σύγχρονη αισθητική.
Ανακλινόμενα πίσω καθίσματα και διαφανές ταμπλό στην καμπίνα
Το εσωτερικό του νέου πρωτοτύπου ακολουθεί τη διάταξη 2+2 θέσεων, με το μπροστινό κάθισμα να είναι ενιαίο, ενώ τα δύο πίσω καθίσματα είναι ξεχωριστά και ανακλινόμενα. Αυτά μπορούν να μετακινηθούν εύκολα, δημιουργώντας έναν ευρύχωρο χώρο κατάλληλο για τη μεταφορά ποδηλάτου ή άλλου αθλητικού εξοπλισμού.
Στο μπροστινό μέρος, δεσπόζει ένα διαφανές οβάλ ταμπλό, το οποίο είναι απαλλαγμένο από κεντρική κονσόλα. Πάνω του προβάλλονται δύο οθόνες, προσφέροντας έναν μοντέρνο και μίνιμαλ χαρακτήρα. Το τιμόνι έχει ορθογώνιο σχήμα και διαθέτει ενσωματωμένα μπουτόν, συνδυάζοντας τεχνολογία και λειτουργικότητα με κομψή σχεδίαση.
Με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι η Skoda δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα μετάδοσης κίνησης του πρωτότυπου μοντέλου. Το μόνο που έγινε γνωστό είναι ότι πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, επιβεβαιώνοντας τον προσανατολισμό της εταιρείας προς την ηλεκτροκίνηση και τη βιώσιμη τεχνολογία.
