
Nissan Juke EV 2026: Το πιο προκλητικό μικρό SUV επιστρέφει – αυτή τη φορά ηλεκτρικό!
Το ολοκαίνουριο Nissan Juke EV βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης.
Ηλεκτρικό – αλλά και με βενζίνη.
Νέα σχεδίαση εμπνευσμένη από το Hyper Punk.
Ψηφιακό εσωτερικό, χωρίς… υπερβολές.
autoagora Team
Το ολοκαίνουριο Nissan Juke EV βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης
Το πιο αντισυμβατικό crossover της Nissan επιστρέφει ανανεωμένο, ηλεκτρικό και πιο αιχμηρό από ποτέ. Το ολοκαίνουριο Nissan Juke EV βρίσκεται στο τελικό στάδιο εξέλιξης και θα παρουσιαστεί μέσα στο 2026, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή για το πιο «αιρετικό» μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας.
Νέα σχεδίαση εμπνευσμένη από το Hyper Punk
Η Nissan δείχνει αποφασισμένη να κρατήσει τον εκκεντρικό χαρακτήρα του Juke, εξελίσσοντάς τον σε κάτι πιο ώριμο και τεχνολογικά τολμηρό. Το Juke EV υιοθετεί σχεδιαστικά στοιχεία από το Hyper Punk Concept του 2023, με πιο δυναμικές γωνίες, φουτουριστικά φωτιστικά σώματα και μια επιθετική μάσκα που δύσκολα περνά απαρατήρητη.
Οι αναλογίες είναι ελαφρώς μεγαλύτερες, προσφέροντας πιο άνετο εσωτερικό και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ, ενώ ο Guillaume Cartier, επικεφαλής της Nissan Ευρώπης, δηλώνει ξεκάθαρα: «Το Juke ποτέ δεν ήταν ένα αυτοκίνητο για όλους – και αυτό ακριβώς είναι η επιτυχία του».

Το Juke EV υιοθετεί σχεδιαστικά στοιχεία από το Hyper Punk Concept του 2023, με πιο δυναμικές γωνίες, φουτουριστικά φωτιστικά σώματα και μια επιθετική μάσκα που δύσκολα περνά απαρατήρητη.
Ψηφιακό εσωτερικό, χωρίς… υπερβολές
Στο εσωτερικό, η Nissan αποφεύγει την τάση της “γυάλινης ταμπλό-οθόνης” και προτιμά δύο ξεχωριστές ψηφιακές επιφάνειες: μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το infotainment. Ο σχεδιασμός παραμένει καθαρός, οδηγοκεντρικός και ποιοτικός, με νέα υλικά, προηγμένες συνδεσιμότητες και ανανεωμένα γραφικά. Παρά τον πλήρη ψηφιακό εξοπλισμό, η αίσθηση «fun-to-drive» που χαρακτήριζε το Juke υπόσχεται να παραμείνει αναλλοίωτη.
Ηλεκτρικό – αλλά και με βενζίνη
Το νέο Juke βασίζεται στη συντομευμένη πλατφόρμα CMF-EV του ομίλου Renault–Nissan, κοινή με τα Ariya, Leaf και Megane E-Tech, όμως δεν θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό. Η Nissan θα συνεχίσει να προσφέρει εκδόσεις με βενζινοκινητήρα 1.0 λίτρου και υβριδικές 1.6L, ενώ η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση θα διαθέτει μπαταρία και μοτέρ από το νέο Leaf, αποδίδοντας έως 214 ίππους και αυτονομία έως 560 χλμ. WLTP.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
