Nissan Qashqai 1.3 X-TRONIC, Τιμή 04/10/2024: 32 990€
Nissan Qashqai 158 PS: Mild hybrid, αυτόματο και με χώρους
Έχει καλούς χώρους, πίσω χωράνε 3 ψηλοί.
Με 158 άλογα και CVT σασμάν, προσπερνά γρηγορότερα από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Καίει 7,8 λτ/100 χλμ και 6 λτ/100 χλμ στο ταξίδι.
Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης είναι πλούσιος.
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Nissan Qashqai X-Tronic και το αξιολογούμε
Το Nissan Qashqai θεωρείται ο ιδρυτής της κατηγορίας των μικρομεσαίων crossover SUV και πλέον βρίσκεται στην τρίτη γενιά του, η οποία μάλιστα ανανεώθηκε πρόσφατα, με τον σχεδιασμό να γίνεται εντυπωσιακός και φουτουριστικός. Μετά την εισαγωγική έκδοση, τη δοκιμή της οποίας θα διαβάσετε εδώ, έχουμε στη διάθεσή μας το Nissan Qashqai με CVT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (X-Tronic το αποκαλεί η Nissan) και κινητήρα που αποδίδει 158 άλογα.
Δοκιμάσαμε το αυτοκίνητο, το αξιολογήσαμε με βάση τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας, και ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσουμε το πόσο καλό είναι το ανανεωμένο Nissan Qashqai στη συγκεκριμένη έκδοση. Για να διαμορφώσουμε μια αντικειμενική εικόνα, θα παραθέσουμε τις μετρήσεις του καλύτερου και του χειρότερου μοντέλου της κατηγορίας του, ούτως ώστε να δούμε πώς «στέκεται» το Nissan Qashqai X-Tronic 158 PSαπέναντι από τον ανταγωνισμό. Τα κριτήρια σύγκρισης είναι η κατανάλωση, η ευρυχωρία, οι επιδόσεις, ο εξοπλισμός, η εγγύηση και η τιμή.
Το ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο των 158 ίππων επιταχύνει γρήγορα το SUV, με τις ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα να ολοκληρώνονται σε 6,8 δευτερόλεπτα, μια επίδοση που είναι καλύτερη από τον μέσο όρο της κατηγορίας. Αυτό δεν γίνεται εις βάρος της κατανάλωσης ωστόσο, μιας και σε μικτό κύκλο μετρήσαμε 7,8 λτ/100 χλμ.
Η ευρυχωρία του ιαπωνικού SUV είναι τυπική για τον μέσο όρο και ικανή να φιλοξενήσει άνετα 5 ενήλικες επιβάτες, με τον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών να βρίσκεται στο ανώτερο άκρο.
Το Nissan Qashqai X-Tronic 158 PS βαθμολογείται με 87 στα 100
Μάρκα/Μοντέλο | Nissan Qashqai | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Nissan Qashqai 1.3 X-Tronic 158ps | 92% | CITROEN C4 X 1.2 PureTech 130 PS EAT8 130ps | 76% | DACIA DUSTER 1.3 TCe 150 PS 4x2 EDC 150ps |
Βαθμολογία | 87% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία SUV Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2021 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1332 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
158 | 186 | MAZDA CX-30 e-Skyaktiv X 186 PS AT6 186ps | 120 | HYUNDAI KONA 1.0T 120 PS 7DCT 120ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
7 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
7,8 | 7,1 | CITROEN C5 AIRCROSS 1.2 PureTech 136 PS e-DCS6 136ps | 10,8 | MG HS 1.5T DCT 162ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
917 | 1000 | PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6 (New) 136ps | 662 | HYUNDAI KONA 1.0T 120 PS 7DCT 120ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
16 | 22 | MG HS 1.5T DCT 162ps | 11 | AUDI A3 SPORTBACK ALLSTREET 35 TFSI S TRONIC MHEV 150ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,4 | 1,43 | PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6 (New) 136ps | 1,33 | AUDI A3 SPORTBACK ALLSTREET 35 TFSI S TRONIC MHEV 150ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 504 | 652 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 eTSI 150 PS DSG7 150ps | 380 | AUDI A3 SPORTBACK ALLSTREET 35 TFSI S TRONIC MHEV 150ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,29 | 8,61 | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | ||
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
199 | 221 | AUDI A3 SPORTBACK ALLSTREET 35 TFSI S TRONIC MHEV 150ps | 160 | HYUNDAI KONA 1.0T 120 PS 7DCT 120ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38,1 | 33,9 | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 39,6 | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
3 | 7 | KIA SPORTAGE 1.6T 180 PS 7DCT 2WD 48V 180ps | 2 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
26.680 | RENAULT ARKANA TCe 140 EDC HYBRID MHEV 140ps |
Το ανανεωμένο Nissan Qashqai στην έκδοση των 158 ίππων με το CVT κιβώτιο ταχυτήτων X-Tronic απέσπασε συνολική βαθμολογία 87 στα 100. Τα δυνατά «χαρτιά» του ιαπωνικού SUV απέναντι από τον ανταγωνισμό είναι η πραγματική μέση κατανάλωση, που μετρήθηκε στα 7,8 λτ/100 χλμ και βρίσκεται στο καλύτερο άκρο του μέσου όρου, η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα που ολοκληρώνεται σε 9,29 δλ, πάλι πιο σβέλτα από τον μέσο όρο, καθώς και η ευρυχωρία της καμπίνας, με το πίσω κάθισμα να έχει πλάτος 1,4 μέτρο (ικανό να χωρέσει με άνεση 3 ενήλικες επιβάτες) και τον «αέρα» για τα πόδια των πίσω επιβατών να είναι 16 εκατοστά.
Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 504 λίτρα, αριθμός που βρίσκεται στο μέσο όρο της κλάσης, κάτι που ισχύει και για τα φρένα του αυτοκινήτου. Ουσιαστικά, δεν υπάρχει κάτι που κάνει το μοντέλο να υστερεί από τον ανταγωνισμό.
Στις σελίδες που ακολουθούν θα διαβάσετε αναλυτικά τις μετρήσεις του Nissan Qashqai X-Tronic 158 PS όσον αφορά στην κατανάλωση, στην ευρυχωρία, στις επιδόσεις και στις εγγυήσεις.
Σελ. 2 | Nissan Qashqai X-Tronic 158 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Nissan Qashqai X-Tronic 158 PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |