Χάρη στον απαλό εξακύλινδρο, η άνετη X-Class μετατρέπεται σε κρουαζιερόπλοιο.

Η τετρακίνηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς περιορισμούς στο δρόμο, ενώ είναι πάντα έτοιμη για χρήση εκτός δρόμου.

Oδηγούμε: Νέα Mercedes X-Class 350d με 258 άλογα

Διαβάστηκε από 1772 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2018

Με τον καλύτερο κινητήρα στην κατηγορία της και μόνιμη τετρακίνηση η νέα Χ-Class είναι μια αληθινή Mercedes.

 
   
Η επιλεκτική τετρακίνηση από το Nissan Navara και ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας από την Renault δεν αναδεικνύουν το πραγματικό προφίλ της X-Class. Τώρα το νέο Χ 350 d αποδεικνύει τελικά την αληθινή Mercedes καταγωγή του. Και αυτό συμβαίνει γιατί στο νέο κορυφαίο μοντέλο δεν συναντάμε μόνο ένα εξακύλινδρο κινητήρα ντίζελ από τη Mercedes, αλλά, το πιο σημαντικό, μια μοντέρνα τετρακίνηση, η οποία παραμένει μόνιμα σε λειτουργία.

Τα κορυφαία αυτοκίνητα εντελώς δωρεάν στις οθόνες σας

Αυτό δεν οφελεί μονάχα σε βρεγμένες συνθήκες, όπου τα pick-up όταν δεν είναι φορτωμένα, έχουν προβληματική συμπεριφορά και τάσεις αποσταθεροποίησης στον πίσω μέρος, ειδικότερα όταν η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα. Επίσης η μόνιμη τετρακίνηση, δημιουργεί συνθήκες απόλυτης σταθερότητας κατά τη διάρκεια του χειμώνα λόγω άστατου καιρού, αλλά και γενικότερα όταν ο δρόμος δεν έχει πρόσφυση.



Το X350d τραβάει λοιπόν δυνατά χωρίς  να ανακόπτει την πορεία του, την ώρα που ο τετρακύλινδρος αδελφός του ολισθαίνει τους τροχούς, διαγράφοντας καμπύλες με το πίσω μέρος και συχνά επιβραδύνεται από το ESP. Αυτό το πλεονέκτημα της πραγματικής μόνιμης τετρακίνησης, μπορείτε να το συναντήσετε μόνο στο Mitsubishi L200  ή την κορυφαία έκδοση του VW Amarok,  αλλά θα χάσετε μεγάλο μέρος της επιτάχυνσης, την ώρα που η Mercedes θα σκάβει περνώντας χωρίς πρόβλημα μέσα από δύσβατες περιοχές.



Το κεντρικό διαφορικό του X350d  είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και μπορεί να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί ξανά χωρίς στάση, ενώ διατίθεται και ένα πλήρως κλειδωμένο οπίσθιο διαφορικό ως προαιρετικός εξοπλισμός. Μπορεί να μην χρειάζεστε τόσο επιλεκτική επάρκεια για εκτός δρόμου οδήγηση, όμως είναι αρκετά καθησυχαστικό να έχεις διαθέσιμη την καλύτερη διαθέσιμη τεχνολογία που υπάρχει σε ένα pick-up. Το Χ δεν είναι τόσο ενθουσιώδες, αλλά είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την άνεση που προσφέρει κατά την οδήγηση, το  premium pick-up.



Οι μικρές λακκούβες μεταφέρουν τρέμουλο στο εσωτερικό, αλλά συνολικά το Χ δεν κουράζει. Στο εσωτερικό οι επιβαίνοντες δυσκολεύονται. Στις μεγάλες αναταράξεις, η απότομη πλάτη των καθισμάτων και ο μάλλον μικρός χώρος για το κεφάλι, θα ενοχλήσουν τα ψηλότερα άτομα. Ακόμη και αν η ποιότητα των υλικών και της κατασκευής φαίνεται υψηλότερη από ότι στα πρώτα τετρακύλινδρα μοντέλα, τα σκληρά πλαστικά μέρη του ταμπλό, της κεντρικής κονσόλας και των πάνελ στις πόρτες, εξακολουθούν να μην είναι πραγματικά «premium». Έτσι, υπάρχει ακόμα χώρος  για βελτίωση στο επόμενο facelift μοντέλο.

Διαβάστε περισσότερα στο autoagora.gr

Συμπέρασμα 
Κάπως έτσι είχαμε φανταστεί το pick-up της Mercedes. Με ισχυρό V6 κινητήρα πετρελαίου και πειστικό σύστημα τετρακίνησης. 

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ