autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Παρουσιάστηκε το Peugeot e-208 GTi
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Παρουσιάστηκε το Peugeot e-208 GTi

Παρουσιάστηκε το Peugeot e-208 GTi

13/6/2025

Το ακρωνύμιο GTi αναβιώνει στο 208
Με 280 ίππους και 345 Nm ροπής
Χαμηλωμένο με 4πίστονες δαγκάνες
Στοχευμένες σχεδιαστικές αλλαγές τονίζουν τον GTi χαρακτήρα

Το ακρωνύμιο GTi αναβιώνει στο 208

Απευθείας από το Le Mans, όπου θα συμμετέχει στον αυριανό 24ωρο αγώνα με τα 9X8, η Peugeot τράβηξε τα πέπλα και αποκάλυψε τη νέα προσθήκη στην γκάμα του 208, επαναφέροντας και ένα πολύ αγαπητό ακρωνύμιο, συνδεδεμένο, σύμφωνα με τα λεγόμενα του CEO Alain Favey, με την οδηγική ευχαρίστηση.

Peugeot e-208 GTi λοιπόν, με το βλέμμα στο παρελθόν καθώς οι Γάλλοι επέλεξαν να κάνουν τη σύνδεση με το 205 GTi της δεκαετίας του ’80. Σπορ οδήγηση και συγκινήσεις ο στόχος και λόγος ύπαρξης λοιπόν, αλλά με ηλεκτρική καρδιά αυτήν τη φορά.

Με 280 ίππους και 345 Nm ροπής

Η δύναμη δε λείπει από το Peugeot e-208 GTi. Το ηλεκτροκίνητο σύνολο αποδίδει 280 ίππους και ανταγωνιστική ροπή 345 Nm, με ανάλογα υψηλή επιτάχυνση καθώς το γαλλικό μικρό φτάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα, με τη βελόνα του κοντέρ να σταματά στα 180.

Η μπαταρία που τροφοδοτεί το νέο GTi είναι 54 kWh και δίνει στο αυτοκίνητο, σύμφωνα με την Peugeot, αυτονομία 350 χιλιομέτρων σε μεικτό κύκλο WLTP, καθιστώντας το πρακτικό για καθημερινή οδήγηση, αλλά και για μικρά ταξίδια.

Χαμηλωμένο με 4πίστονες δαγκάνες

Ο σπορ προσανατολισμός πατά σε σχεδιασμό και μηχανικά μέρη. Για την ενίσχυση της αεροδυναμικής απόδοσης, το νέο GTi έχει χαμηλώσει κατά 30 χιλιοστά και πλέον φέρει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Νέα είναι και τα φρένα μπροστά, με μεγάλους δίσκους 355 χιλιοστών και 4πίστονες δαγκάνες. Η ανάρτηση έχει πιο σφιχτή ρύθμιση και φυσικά διατίθεται και λειτουργία Sport, που απενεργοποιεί μερικώς το ESP και τα συστήματα υποβοήθησης, για μια πιο αυθεντική οδηγική εμπειρία.

Στοχευμένες σχεδιαστικές αλλαγές τονίζουν τον GTi χαρακτήρα

Το e-208 GTi δεν έχει κάποιες ριζικές σχεδιαστικές αλλαγές σε σχέση με το βασικό μοντέλο, αλλά έχουν γίνει ορισμένες επεμβάσεις, με την Peugeot να δίνει έμφαση σε ουσιώδεις αλλαγές. Όπως προειπώθηκε, η σπορ έκδοση είναι κατά 30 χιλιοστά χαμηλότερη της «πολιτικής» και με φαρδύτερους τροχούς. Αντίστοιχα φαρδύτεροι και ελαφρώς φουσκωμένοι είναι οι θόλοι, ενώ έχει προστεθεί ένα μικρό σπόιλερ εμπρός και ένας διακριτικός διαχύτης πίσω. Τα διακριτικά GTi εμφανίζονται σε τροχούς και αμάξωμα, ενώ οι ζάντες αλλά και η επιλογή του κόκκινου χρώματος αποτίουν φόρο τιμής στο 205 GTi.

Το κόκκινο κάνει την εμφάνισή του και εντός, στην επένδυση από δέρμα και αλκαντάρα, στις ζώνες, στην ταπετσαρία και στα σχεδιασμένα βάσει του προγόνου καθίσματα, όπου η άνεση συνδυάζεται με τη σπορτίφ αισθητική.

LEAP MOTOR
TOYOTA