
Porsche 963 RSP: Πρεμιέρα με αγωνιστικές καταβολές αλλά για το δρόμο
Παραγγελία από 88χρονο δισεκατομμυριούχο και πρώην οδηγός αγώνων
Ίδια σχεδίαση με την αγωνιστική Porsche 963 LMDh
Εσωτερικό με νότες πολυτέλειας και άνεσης, αλλά αγωνιστικό DNA
Διαθέτει το υβριδικό κινητήριο σύνολο του αγωνιστικού
Κατασκευάστηκε σε μόνο μία μονάδα!
Η νέα Porsche 963 RSP πραγματοποίησε την επίσημη πρεμιέρα της. Το νέο μοναδικό αυτοκίνητο της γερμανικής φίρμας κατασκευάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να κυκλοφορεί χωρίς προβλήματα στους δημόσιους δρόμους, αλλά να είναι βασισμένο στην αγωνιστική Porsche 963 LMDh που συμμετέχει σε αγώνες αντοχής.
Παραγγελία από 88χρονο δισεκατομμυριούχο και πρώην οδηγός αγώνων
Η Porsche 963 RSP κατασκευάστηκε κατόπιν παραγγελίας του Roger S. Penske, δίνοντας μάλιστα τα αρχικά του (RSP) στην ονομασία της και ζητώντας η σχεδίαση να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στο αγωνιστικό μοντέλο. Ο Roger S. Penske είναι ένας 88χρονος δισεκατομμυριούχος και πρώην οδηγός αγώνων, αλλά και ιδιοκτήτης της Team Penske, της ομάδας που χρησιμοποιεί τις 963 της Porsche στους αγώνες IMSA και WEC.
Ίδια σχεδίαση με την αγωνιστική Porsche 963 LMDh
Η Porsche 963 RSP διαθέτει αμάξωμα από ανθρακονήματα και Kevlar, ενώ αν και διατηρεί τη σιλουέτα άθικτη με το αγωνιστικό, αλλά αποκτά επιπλέον κάλυψη πάνω από τους θόλους των τροχών. Κάποιες εξωτερικές λεπτομέρειες το κάνουν να ξεχωρίζει, όπως για παράδειγμα οι νέοι αεραγωγοί στα φτερά και μια νέα αεροτομή. Η 963 RSP είναι βαμμένη σε μια ειδική απόχρωση Martini Silver, σε συνδυασμό με μερικές σατινέ μαύρες πινελιές. Η μοναδική 963 RSP πατάει σε ζάντες 18 ιντσών της OZ, τυλιγμένες σε ελαστικά Michelin, ενώ για να μπορεί να κυκλοφορεί στους δρόμους εξοπλίστηκε με φωτιστικά σώματα, κόρνα και πλαίσια για πινακίδες κυκλοφορίας.
Εσωτερικό με νότες πολυτέλειας και άνεσης, αλλά αγωνιστικό DNA
Στην καμπίνα, θα βρει κάποιος καφέ δέρμα και Alcantara, τη στιγμή που τα καθίσματα από ανθρακονήματα προέρχονται απευθείας από το αγωνιστικό μοντέλο. Το αγωνιστικό τιμόνι έχει δερμάτινες λαβές, ενώ δερμάτινη επένδυση έχουν και τα πάνελ των θυρών. Το εσωτερικό δεν ξεφεύγει πολύ απ' αυτό του αγωνιστικού μοντέλου, αλλά υπάρχουν και κάποια επιπλέον χαρακτηριστικά για αύξηση της άνεσης, όπως μία θήκη για ποτήρι.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο