
Porsche Cayenne Electric: Στις 19 Νοεμβρίου το ντεμπούτο
Με νέα σχεδίαση
Τρεις οθόνες και γεμάτη τεχνολογίες η καμπίνα
Πιθανότατα έως 1.000 άλογα
Θα μπορεί να φορτίζει και χωρίς καλώδια
autoagora Team
Φτάνει η πρώτη ηλεκτρική Cayenne
Η νέα Porsche Cayenne Electric αποτελεί το επόμενο μοντέλο που η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμάζεται να παρουσιάσει. Μέσα από ένα teaser, η Porsche έκανε γνωστή την επίσημη ημερομηνία παρουσίασης, η οποία έχει οριστεί για τις 19 Νοεμβρίου.
Με νέα σχεδίαση
Αν και η Porsche δεν έχει αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες, από τη διάρκεια της ανάπτυξης του οχήματος γνωρίζουμε ορισμένα στοιχεία που θα χαρακτηρίζουν την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Cayenne.
Από πλευράς σχεδίασης, αναμένεται να ξεχωρίζει αισθητά από το συμβατικό μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η μπροστινή όψη προβλέπεται να διαθέτει τετραπλά λεπτά LED φώτα ημέρας, εμπνευσμένα από τη Macan Electric, ενώ το αμάξωμα θα έχει πιο δυναμικές και μυώδεις γραμμές. Στο πίσω μέρος, θα δεσπόζει η γνωστή φωτεινή λωρίδα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου, ενώ οι πρώτες εικόνες από δοκιμαστικά πρωτότυπα αποκαλύπτουν νέες λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες και τον διαχύτη.
Τρεις οθόνες και γεμάτη τεχνολογίες η καμπίνα
Η καμπίνα της νέας ηλεκτρικής Porsche Cayenne έχει ήδη παρουσιαστεί, αποκαλύπτοντας ένα εντυπωσιακό και πλήρως ψηφιακό εσωτερικό. Στο επίκεντρο δεσπόζει η νέα οθόνη Flow Display, η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη οθόνη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο της Porsche.
Η κυρτή OLED επιφάνεια ενσωματώνεται στο ταμπλό και συνεχίζεται ομαλά προς την κεντρική κονσόλα, δημιουργώντας ένα ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον. Το σύστημα βασίζεται στο νέο concept “Porsche Digital Interaction”, το οποίο συνδυάζει το κλασικό DNA της Cayenne με μοντέρνα ψηφιακή σχεδίαση.
Η Flow Display χωρίζεται σε δύο τμήματα: το μεγαλύτερο, που προβάλλει πλοήγηση, mood modes και σύνθετες λειτουργίες, και το στενότερο, που εξυπηρετεί βασικές ρυθμίσεις όπως πολυμέσα, τηλέφωνα και καθίσματα.
Το εσωτερικό συμπληρώνεται από έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 14,25 ιντσών, ο οποίος προσφέρει καθαρή και ευκρινή απεικόνιση όλων των σημαντικών πληροφοριών, καθώς και από μια προαιρετική οθόνη 14,9 ιντσών για τον συνοδηγό, η οποία υποστηρίζει video streaming και gaming χωρίς να αποσπά τον οδηγό.
Για πρώτη φορά, η Cayenne εξοπλίζεται με head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, με μέγεθος απεικόνισης 87 ιντσών, που προβάλλει οδηγίες πλοήγησης και λωρίδες κατεύθυνσης απευθείας στο παρμπρίζ.
Πιθανότατα έως 1.000 άλογα
Όσον αφορά τους κινητήρες, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα Porsche Cayenne Electric θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Cayenne, Cayenne S και Cayenne Turbo. Όλες θα εξοπλίζονται με δύο ηλεκτροκινητήρες και σύστημα τετρακίνησης, προσφέροντας υψηλές επιδόσεις και βελτιωμένη πρόσφυση.
Ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας, τοποθετημένος στον πίσω άξονα, θα παρέχει επιπλέον ισχύ στις πιο ισχυρές εκδόσεις, ενισχύοντας τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Σε ό,τι αφορά την ισχύ, το βασικό μοντέλο θα αποδίδει περισσότερους από 400 ίππους, η Cayenne S περίπου 600 ίππους, ενώ η Cayenne Turbo θα φτάνει την εντυπωσιακή ισχύ των 1.000 ίππων.
Η αυτονομία δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, ωστόσο οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για περίπου 550 χιλιόμετρα, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και τη διαμόρφωση της έκδοσης.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
