autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Πρεμιέρα για τη νέα Ferrari Amalfi με 640 ίππους
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρεμιέρα για τη νέα Ferrari Amalfi με 640 ίππους

2/7/2025

Έφτασε για να διαδεχτεί τη Roma
Με το γνωστό V8 μοτέρ της μάρκας και 0-100 σε 3,3 δλ.
Σπορ σχεδίαση στο εξωτερικό μέρος
Εσωτερικό με τρεις οθόνες

Έφτασε για να διαδεχτεί τη Roma

Η νέα Ferrari Amalfi έκανε επίσημα το ντεμπούτο της, αποτελώντας τον διάδοχο της Roma. Το εντυπωσιακό ιταλικό μοντέλο παρουσιάζεται με ανανεωμένη, πιο σπορ εμφάνιση, αναβαθμισμένο εσωτερικό και αυξημένη ισχύ, προσθέτοντας ακόμη περισσότερη αίγλη στη γκάμα της Ferrari.

Με το γνωστό V8 μοτέρ της μάρκας και 0-100 σε 3,3 δλ.

Κάνοντας την αρχή από τον κινητήρα, η νέα Ferrari Amalfi εξοπλίζεται με την πιο πρόσφατη εκδοχή του 3,9 λίτρων V8 twin-turbo κινητήρα της μάρκας. Αποδίδει 640 ίππους – δηλαδή 20 περισσότερους σε σύγκριση με τη Ferrari Roma – και 760 Nm ροπής. Αυτά τα νούμερα επιτρέπουν στο μοντέλο να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, κερδίζοντας ένα δέκατο του δευτερολέπτου έναντι της Roma, ενώ η τελική ταχύτητα διατηρείται στα 320 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, 8 σχέσεων.

Σπορ σχεδίαση στο εξωτερικό μέρος

Παρότι αποτελεί τη διάδοχο της Roma, η Ferrari Amalfi διαθέτει πλήρως ανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος. Ξεχωρίζει η φαρδιά κάτω εισαγωγή αέρα, πλαισιωμένη από μια σκούρα διακοσμητική μπάρα που ενώνει τους ανασχεδιασμένους προβολείς, ενώ στο κάτω άκρο δεσπόζει ένα μεγάλο αεροδυναμικό splitter. Το πλάι του μοντέλου διατηρεί σε γενικές γραμμές τη γνώριμη σιλουέτα της Roma, ωστόσο έχουν τοποθετηθεί νέες ζάντες 20 ιντσών, διαθέσιμες με ελαστικά Bridgestone Potenza Sport ή Pirelli P Zero. Στο πίσω μέρος, η Amalfi υιοθετεί μια πιο καμπυλωτή σχεδίαση, με την πινακίδα κυκλοφορίας να έχει μετακινηθεί πιο χαμηλά, κοντά στον διαχύτη, ενώ προστέθηκαν νέοι αεραγωγοί και επανασχεδιασμένα πίσω φωτιστικά σώματα.

Εσωτερικό με τρεις οθόνες

Το εσωτερικό της Ferrari Amalfi χαρακτηρίζεται από ένα πλήρως ανασχεδιασμένο ταμπλό, το οποίο επέτρεψε την ενσωμάτωση ενός πιο παραδοσιακού και ευανάγνωστου συστήματος infotainment. Η νέα οθόνη αφής 10,25 ιντσών, με οριζόντιο προσανατολισμό, αντικαθιστά την προηγούμενη κάθετη των 8,4 ιντσών και υποστηρίζει πλήρως Android Auto και Apple CarPlay. Την ψηφιακή εμπειρία συμπληρώνει ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 15,6 ιντσών για τον οδηγό, καθώς και μια έξτρα οθόνη 8,8 ιντσών μπροστά από τον συνοδηγό, προσφέροντας μία ακόμα διάσταση στην αίσθηση πολυτέλειας και συνδεσιμότητας.

Το τιμόνι της Ferrari Amalfi έχει ανασχεδιαστεί, διατηρώντας ωστόσο τον σπορτίφ χαρακτήρα της μάρκας, με ενσωματωμένα μπουτόν και διακόπτες για άμεση πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες. Η κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει για την κομψότητά της, κατασκευασμένη από αλουμίνιο υψηλής ποιότητας, ενώ διακοσμείται με λεπτομέρειες από ανθρακονήματα που ενισχύουν τη δυναμική αισθητική του εσωτερικού. Ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός συνεχίζεται και στο υποβραχιόνιο, ολοκληρώνοντας ένα περιβάλλον που συνδυάζει την τεχνολογία με την ιταλική φινέτσα.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

OPEL
TOYOTA