.jpg)
Πρεμιέρα για την Ferrari 849 Testarossa με 1.050 άλογα
Plug-in υβριδική με 1.050 ίππους και 0-100 σε 2,2 δλ.
Αεροδυναμική σχεδίαση και σε έκδοση Assetto Fiorano
Σπορ καμπίνα με έξτρα επιλογές εξατομίκευσης
Ξεκινούν οι παραδόσεις από το 2026
autoagora Team
Η Testarossa επέστρεψε με νέα μορφή
Η Ferrari Testarossa μετά το 1996 όταν και τερμάτισε την παραγωγής της επέστρεψε στη δράση! Η ιταλική μάρκα αποκάλυψε τη νέα Ferrari 849 Testarossa όντας η νέα της ναυαρχίδα. Ένα μοντέλο που έρχεται για να αντικαταστήσει τις SF90 Stradale και Spider. Θα κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο τόσο σε coupe όσο και σε spider έκδοση και όπως η SF90 Stradale, έτσι και αυτή εξοπλίζεται από ένα Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.
Plug-in υβριδική με 1.050 ίππους και 0-100 σε 2,2 δλ.
Η νέα Ferrari 849 Testarossa συνδυάζει έναν V8 twin-turbo 4,0 λίτρων με τρεις ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολικά 1.050 ίππους. Το κιβώτιο είναι ένα οκτατάχυτο διπλού συμπλέκτη, εξελιγμένο απευθείας από την F1.
Σε σχέση με το σύστημα της SF90, οι μηχανικοί της Ferrari το αναβάθμισαν, εξοπλίζοντάς το με νέες κυλινδροκεφαλές, ανασχεδιασμένες πολλαπλές εξαγωγής και βελτιωμένα τούρμπο. Έτσι, ο θερμικός κινητήρας φτάνει μόνος του τα 830 άλογα, ενώ οι τρεις ηλεκτροκινητήρες (δύο στον μπροστινό άξονα και ένας ανάμεσα στο μοτέρ και το κιβώτιο) προσθέτουν 163 ίππους.
Όντας Plug-in υβριδική, η 849 Testarossa μπορεί να κινείται και αποκλειστικά ηλεκτρικά, λειτουργώντας τότε ως εμπροσθιοκίνητη με τελική 130 χλμ./ώρα. Η μπαταρία 7,45 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 25 χιλιομέτρων.
Με όλα τα συστήματα σε πλήρη λειτουργία, το supercar επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,2 δευτερόλεπτα και φτάνει τα 200 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα.
Αεροδυναμική σχεδίαση και σε έκδοση Assetto Fiorano
Από πλευράς σχεδίασης, η Ferrari 849 Testarossa δεν χρειάζεται πολλές λέξεις – οι εικόνες μιλούν από μόνες τους. Η ιταλική φίρμα αναφέρει πως άντλησε έμπνευση από αγωνιστικά πρωτότυπα της δεκαετίας του ’70 αλλά και από τον κόσμο της αεροναυπηγικής. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η χαρακτηριστική «μύτη», που θυμίζει τις Ferrari των ’80s, με μια οριζόντια «γέφυρα» να ενώνει τους προβολείς. Οι μεγάλες πλευρικές εισαγωγές αέρα έχουν ενσωματωθεί στις πόρτες, ενώ πίσω κυριαρχούν τα λεπτά LED φώτα, οι δύο κεντρικές στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης και τα αεροδυναμικά πτερύγια στις άκρες. Στην ειδική έκδοση Assetto Fiorano, τα πτερύγια αυτά μοιάζουν με «χερούλια», προσδίδοντας ακόμη πιο αγωνιστικό χαρακτήρα.
Η συγκεκριμένη έκδοση είναι επίσης ελαφρύτερη κατά 30 κιλά, χάρη στη χρήση υλικών όπως τιτάνιο και ανθρακονήματα. Εξοπλίζεται με νέα αμορτισέρ, ελαστικά Michelin Cup R2, ενώ η καμπίνα μπορεί να εξατομικευτεί ακόμη περισσότερο, σύμφωνα με τις επιθυμίες του οδηγού.
Σπορ καμπίνα με έξτρα επιλογές εξατομίκευσης
Στο εσωτερικό, η Ferrari 849 Testarossa διαφοροποιείται αισθητά από την SF90 Stradale, υιοθετώντας μια σχεδίαση που συνδυάζει τεχνολογία και παραδοσιακά στοιχεία. Ο επιλογέας ταχυτήτων, εμπνευσμένος από την F80, θυμίζει μικροσκοπικό χειροκίνητο κιβώτιο, ενισχύοντας την αίσθηση μηχανικής αυθεντικότητας. Το τιμόνι φιλοξενεί τα γνώριμα μπουτόν της μάρκας, ενώ οι ψηφιακές οθόνες προσθέτουν τον απαραίτητο high-tech χαρακτήρα. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ άνετων ή αγωνιστικών καθισμάτων, με την κεντρική κονσόλα να εκτείνεται έως και πίσω, δημιουργώντας μια σαφή διάκριση ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο