autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Πρεμιέρα για την Porsche Cayenne Electric με έως 1.156 ίππους
15 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρεμιέρα για την Porsche Cayenne Electric με έως 1.156 ίππους

20/11/2025

Δύο ηλεκτρικά μοτέρ έως 1.156 άλογα
Έως 642 χιλιόμετρα αυτονομία και ασύρματη φόρτιση
Με οθονάρες στην καμπίνα και Head-up Display 87 ιντσών
Ανακοινώθηκε η τιμή της στην Ελλάδα

autoagora Team

Η ισχυρότερη Porsche της ιστορίας

Την επίσημη πρεμιέρα της πραγματοποίησε η ολοκαίνουργια, ηλεκτρική Porsche Cayenne. Το εμβληματικό SUV της γερμανικής φίρμας περνά για πρώτη φορά πλήρως στην ηλεκτροκίνηση, αποτελώντας ταυτόχρονα το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρεία.
 

Η νέα PorscheCayenne Electric στηρίζεται στη σύγχρονη πλατφόρμα PPE, η οποία έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα. Το μοντέλο είναι κατά 55 χιλιοστά μακρύτερο από την έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης, φτάνοντας τα 4.985 χιλ. σε μήκος, τα 1.980 χιλ. σε πλάτος και τα 1.674 χιλ. σε ύψος. Αυτές οι νέες αναλογίες αυξάνουν το μεταξόνιο στα 3.023 χιλ., περίπου 13 εκατοστά μεγαλύτερο, προσφέροντας έτσι περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών και βελτιωμένη άνεση — στοιχεία που θα αναλυθούν στη συνέχεια.

Δύο ηλεκτρικά μοτέρ έως 1.156 άλογα

Με το λανσάρισμά της, η Porsche Cayenne Electric θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις: τη βασική Cayenne Electric και την εξαιρετικά ισχυρή Cayenne Turbo Electric, με τις δύο να προσφέρουν τετρακίνηση ως στάνταρ.
 

Η κορυφαία Cayenne Turbo Electric εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, αποδίδοντας 857 ίππους, ενώ μέσω ενός ειδικού boost –που ενεργοποιείται με κουμπί στο τιμόνι– προστίθενται επιπλέον 177 ίπποι για 10 δευτερόλεπτα. Με ενεργοποιημένο το Launch Control, η συνολική ισχύς ανεβαίνει στα 1.156 άλογα και η ροπή φτάνει έως τα 1.500 Nm. Οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα, 0-200 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 χλμ./ώρα.
 

Η βασική έκδοση της Cayenne Electric αποδίδει 408 άλογα, τα οποία αυξάνονται στους 442 ίππους και τα 835 Nm ροπής όταν χρησιμοποιείται το Launch Control. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,8 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα τα 230 χλμ./ώρα.

Ανάκτηση ενέργειας, αερανάρτηση και τετραδιεύθυνηση

Και οι δύο εκδόσεις της ηλεκτρικής Cayenne προσφέρουν υψηλού επιπέδου ανάκτηση ενέργειας, με το σύστημα πέδησης να μπορεί να επιστρέψει έως και 600 kW πίσω στην μπαταρία. Σύμφωνα με την Porsche, περίπου 97% των καθημερινών φρεναρισμάτων δεν απαιτούν καν τη χρήση του πεντάλ φρένου, ενώ για πιο απαιτητικές ανάγκες υπάρχει διαθέσιμο το σύστημα φρένων PCCB με ανθρακονημάτινους δίσκους.
 

Η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση με το Porsche Active Suspension Management (PASM) περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, ενώ η έκδοση Turbo προσθέτει και πίσω διαφορικό με κατανομή ροπής για βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά. Επιπλέον, η ηλεκτρική Cayenne μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με τετραδιεύθυνση –όπου στρίβουν και οι πίσω τροχοί– καθώς και με το σύστημα Porsche Active Ride, το οποίο διαθέτει ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς, όπως και η ηλεκτρική Taycan.

Έως 642 χιλιόμετρα αυτονομία και ασύρματη φόρτιση

Η νέα μπαταρία 113 kWh αποτελεί το κεντρικό στοιχείο και των δύο εκδόσεων, όντας κατά 13 kWh μεγαλύτερη από αυτή που χρησιμοποιεί η Macan Electric. Χάρη στην αρχιτεκτονική των 800V και το αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης, η Cayenne Electric υποστηρίζει ταχύτητες φόρτισης έως 400 kW σε ιδανικές συνθήκες. Η επαναφόρτιση από 10% σε 80% ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 16 λεπτά, σύμφωνα με την Porsche.
 

Επιπλέον, η εταιρεία προσφέρει προαιρετικά επαγωγική φόρτιση, που λειτουργεί χωρίς καλώδια και φτάνει έως τα 11 kW. Με αυτή τη νέα μπαταρία, η αυτονομία WLTP φτάνει τα 642 χλμ. για την Cayenne Electric και έως 623 χλμ. για την έκδοση Turbo.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

STOCKCENTER