autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Πρεμιέρα για το Plug-in υβριδικό smart #5 EHD
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρεμιέρα για το Plug-in υβριδικό smart #5 EHD

3/11/2025

Το smart #5 αποκαλύφθηκε και ως Plug-in υβριδικό με έως και 1.615 χιλιόμετρα αυτονομία
Νέα έκδοση μετά το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο
Ίδια εμφάνιση με το ηλεκτρικό μέσα και έξω
Ενδεχομένως δε θα προσφερθεί στην Ευρώπη

autoagora Team

Το smart #5 αποκαλύφθηκε και ως Plug-in υβριδικό

Η πληροφορία ότι η smart προετοίμαζε μια Plug-in υβριδική εκδοχή του μοντέλου #5 ήταν γνωστή εδώ και αρκετό καιρό. Πλέον, η νέα αυτή έκδοση παρουσιάστηκε επίσημα με την ονομασία #5 EHD, πραγματοποιώντας το ντεμπούτο της στην αγορά της Κίνας, όπου και θα είναι διαθέσιμη αρχικά.

Ενδεχομένως δε θα προσφερθεί στην Ευρώπη

Αν και προς το παρόν η smart δεν έχει ανακοινώσει επίσημα αν σκοπεύει να φέρει τη συγκεκριμένη έκδοση στην Ευρώπη, οι πληροφορίες από τα διεθνή Μέσα αναφέρουν πως κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί. Ο λόγος είναι ότι η smart παραμένει προσηλωμένη στην αμιγώς ηλεκτρική γκάμα της για την ευρωπαϊκή αγορά, την οποία επιθυμεί να διατηρήσει χωρίς την προσθήκη άλλων τεχνολογιών ή υβριδικών συστημάτων κίνησης.

Με Plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο για έως 1.615 χιλιόμετρα αυτονομία

Το νέο smart #5 EHD ενσωματώνει την πιο σύγχρονη τεχνολογία του συστήματος Thor, η οποία έχει ήδη χρησιμοποιηθεί σε νεότερα μοντέλα άλλων εταιρειών του ομίλου Geely. Η Geely κατέχει το 50% της smart, ενώ το υπόλοιπο 50% ανήκει στη Mercedes-Benz.
 

Το λεγόμενο NordThor Hybrid 2.0 σύστημα κίνησης συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με ένα αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων DHT και έναν ηλεκτροκινητήρα 268 ίππων, ο οποίος κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Ο ηλεκτρικός κινητήρας αντλεί ενέργεια από μπαταρία 20 kWh ή 41,46 kWh. Η μεγαλύτερη μπαταρία εξασφαλίζει αυτονομία άνω των 240 χιλιομέτρων μόνο με ηλεκτρική λειτουργία, ενώ η συνδυαστική αυτονομία του νέου smart #5 EHD φτάνει τα 1.615 χιλιόμετρα.
 

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλα τα στοιχεία αυτονομίας και απόδοσης του #5 EHD βασίζονται στον κινεζικό κύκλο δοκιμών CLTC, και όχι στο αυστηρότερο πρότυπο WLTP που εφαρμόζεται στην Ευρώπη.

Ίδια εμφάνιση με το ηλεκτρικό μέσα και έξω

Εξωτερικά αλλά και στο εσωτερικό, το νέο smart #5 EHD παραμένει σχεδόν πανομοιότυπο με το αμιγώς ηλεκτρικό #5 που ήδη γνωρίζουμε. Παρ’ όλα αυτά, εισάγει μικρές σχεδιαστικές λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει διακριτικά.
 

Για παράδειγμα, στο εξωτερικό, το μοντέλο διατηρεί την ίδια σχεδίαση και τις ίδιες αναλογίες του αμαξώματος, όμως διαθέτει ένα επιπλέον καπάκι για τη δεξαμενή καυσίμου.
 

Στο εσωτερικό, το smart #5 EHD προσφέρεται σε δύο χρωματικούς συνδυασμούςObsidian Black και Light Honey Brown — ενώ οι λεπτομέρειες χρωμίου προσθέτουν μια πιο εκλεπτυσμένη εμφάνιση, διαφοροποιώντας το από το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.

BYD