.jpg)
Πρεμιέρα για το νέο Toyota Hilux που έγινε και ηλεκτρικό!
Παρουσιάστηκε η 9η γενιά
Με νέα σχεδίαση και αποκλειστικά διπλοκάμπινο
Οθόνες και περισσότερες τεχνολογίες στην καμπίνα
Για πρώτη φορά ηλεκτρικό, κρατάει diesel, έρχεται και υδρογονοκίνητο
Στην Ελλάδα στο τέλος του 2026
autoagora Team
Παρουσιάστηκε η 9η γενιά
Την επίσημη παρουσίασή του έκανε το νέο Toyota Hilux, που πλέον περνά στη 9η γενιά του. Το αγροτικό όχημα της ιαπωνικής εταιρείας λανσάρεται για πρώτη φορά στην ιστορία του σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σύντομα θα ακολουθήσει και μια υδρογονοκίνητη παραλλαγή. Παράλληλα, το νέο pick-up διατίθεται αποκλειστικά ως διπλοκάμπινο, με ανανεωμένη σχεδίαση και αναβαθμισμένο εσωτερικό χώρο.
Με νέα σχεδίαση και αποκλειστικά διπλοκάμπινο
Το εξωτερικό design του νέου Toyota Hilux έχει εξελιχθεί σύμφωνα με τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Tough & Agile», αναδεικνύοντας μια δυναμική εμφάνιση στο μπροστινό μέρος και νέες αναλογίες που προσδίδουν μια ισχυρή και στιβαρή σιλουέτα. Στην πρόσοψη, ξεχωρίζουν οι λεπτοί προβολείς, οι οποίοι ενώνονται μέσω μιας κεντρικής μπάρας που φέρει το λογότυπο TOYOTA σε κλασικό ύφος. Στην ηλεκτρική έκδοση, η αεροδυναμική σχεδίαση αντικαθιστά τη συμβατική μάσκα, ενώ έχουν τοποθετηθεί ειδικές ζάντες αλουμινίου. Επιπλέον, σε όλες τις εκδόσεις συναντάμε νέο σκαλοπάτι στο πίσω μέρος για πιο εύκολη πρόσβαση, καθώς και επανασχεδιασμένα πλαϊνά σκαλοπάτια.
Οθόνες και περισσότερες τεχνολογίες στην καμπίνα
Με τη νέα γενιά, το Hilux περιορίζεται αποκλειστικά σε διπλοκάμπινη έκδοση (DoubleCab). Στο εσωτερικό, η κεντρική κονσόλα υιοθετεί νέο οριζόντιο σχεδιασμό, ενσωματώνοντας έναν προσαρμόσιμο πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών για τον οδηγό και μια κεντρική οθόνη αφής πολυμέσων, έως 12,3 ιντσών.
Όλα τα χειριστήρια τετρακίνησης (AWD) και off-road είναι συγκεντρωμένα σε κεντρική θέση για μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο εφοδιάζεται με επιλογέα shift-by-wire, που λειτουργεί με ένα μόνο άγγιγμα. Για την εξασφάλιση της συνδεσιμότητας, το Hilux διαθέτει ασύρματο φορτιστή smartphone και νέες θύρες USB στο πίσω μέρος της καμπίνας.
Οι κάτοχοι του νέου Hilux μπορούν να έχουν πρόσβαση σε απομακρυσμένες και συνδεδεμένες υπηρεσίες μέσω της εφαρμογής MyToyota, προσφέροντας έξτρα πρακτικότητα τόσο για ιδιώτες όσο και για εταιρικούς πελάτες/στόλους οχημάτων. Οι διαχειριστές στόλων μπορούν να παρακολουθούν δεδομένα έως και 10 οχημάτων, όπως θέση, στάθμη καυσίμου, κατάσταση φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων και αναλύσεις οδήγησης, περιλαμβανομένου του ιστορικού διαδρομών.
Πρόκειται επίσης για το πρώτο Hilux που εφοδιάζεται με ηλεκτρικό υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης (EPS), προσφέροντας πιο άμεση αίσθηση στο τιμόνι, μεγαλύτερη ευελιξία και μειωμένες αντιδράσεις στο τιμόνι σε ανώμαλα οδοστρώματα.
Επιπρόσθετα, το νέο Hilux θα είναι διαθέσιμο με πλήθος νέων και αναβαθμισμένων λειτουργιών υποβοήθησης του οδηγού και ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένης της διεύρυνσης του Toyota Safety Sense ώστε να περιλαμβάνει τα Low Speed Acceleration Suppression, Proactive Driving Assist και Emergency Driving Stop System. Οι νέες ενημερώσεις over-the-air θα επιτρέπουν απρόσκοπτες αναβαθμίσεις μόλις είναι διαθέσιμες στα συστήματα ασφάλειας. Μεταξύ άλλων, τα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν Σύστημα ΑνίχνευσηςΤυφλού Σημείου (BlindSpotMonitor), Σύστημα Υποβοήθησης Ασφαλούς Εξόδου (SafeExitAssist) και Κάμερα Ανίχνευσης ΚόπωσηςΟδηγού (DriverMonitorCamera).
Για πρώτη φορά ηλεκτρικό , κρατάει diesel, έρχεται και υδρογονοκίνητο
Στα συστήματα κίνησης, η σημαντικότερη είδηση είναι φυσικά η έλευση του αμιγώς ηλεκτρικού κινητήριου συνόλου. Μάλιστα, η Toyota ισχυρίζεται πως το ηλεκτρικό Hilux δεν έχει να ζηλέψει το παραμικρό από το diesel μοντέλο αναφορικά με την ποιότητα, την αντοχή και την αξιοπιστία, ενώ παράλληλα διατηρεί τις ίδιες ικανότητες εκτός δρόμου. Το ηλεκτρικό Hilux κρατάει τη χαρακτηριστική δομή αμαξώματος body-on-frame και έχει σχεδιαστεί με ειδικά μέτρα για την προστασία της μπαταρίας από ζημιές ή εισροή νερού. Σημαντικό είναι ότι το βάθος βύθισης 700 χιλιοστών παραμένει ίδιο με αυτό του τρέχοντος μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το Hilux BEV επωφελείται επιπλέον από το σύστημα Multi-TerrainSelect, που προσαρμόζει την απόδοση του οχήματος σε διαφορετικά εδάφη εκτός δρόμου μέσω ελέγχου φρένων και ροπής, προσφέροντας εμπειρία τετρακίνησης που παραπέμπει σε συμβατικό σύστημα μετάδοσης L4.
Το σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού Hilux διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου 59,2 kWh και εμπρός και πίσω e-Axles, παρέχοντας μόνιμη τετρακίνηση, με ροπή 205 Nm στον εμπρός άξονα και 268,6 Nm στον πίσω. Η τρέχουσα ενδεικτική μέτρηση προβλέπει περίπου 715 κιλά ωφέλιμου φορτίου και 1.600 κιλά ικανότητας ρυμούλκησης, με αυτονομία WLTP περίπου 240 χλμ.

