.jpg)
Πρεμιέρα στις 4 Δεκεμβρίου για το νέο supercar της Toyota
Επιβεβαίωσε την ημερομηνία ο Πρόεδρος της Toyota
Ενδεχομένως θα ονομάζεται GR GT
Θα βασίζεται στο πρωτότυπο GR GT3
Υβριδικό με V8 μοτέρ και πιθανότατα δύο ηλεκτρικά μοτέρ
autoagora Team
Επιβεβαίωσε την ημερομηνία ο Πρόεδρος της Toyota
Η Toyota προκάλεσε αίσθηση παρουσιάζοντας το νέο concept της Corolla, όμως η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει και άλλες εντυπωσιακές αποκαλύψεις στα σκαριά. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει ένα ολοκαίνουριο supercar, το οποίο θα φέρει το χαρακτηριστικό σήμα GR.
Την πληροφορία αυτή επιβεβαίωσε ο ίδιος ο Πρόεδρος της εταιρείας, Akio Toyoda, αποκαλύπτοντας και την ημερομηνία παρουσίασης: στις 4 Δεκεμβρίου. Το νέο μοντέλο θα κάνει την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο 2026, το οποίο ανοίγει τις πύλες του στις 10 Ιανουαρίου 2026.
Ενδεχομένως θα ονομάζεται GR GT
Το νέο σπορ μοντέλο της Toyota είναι προς το παρόν γνωστό ως GR GT, αν και δεν υπάρχει ακόμη επιβεβαίωση ότι αυτή η ονομασία θα παραμείνει στην τελική του μορφή. Παρ' όλα αυτά, η ιαπωνική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα μερικές teaser εικόνες, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζει μία που απεικονίζει το θρυλικό Toyota 2000GT του 1967, το εντυπωσιακό Lexus LFA του 2010, καθώς και ένα ολοκαίνουριο supercar με το χαρακτηριστικό σήμα GR στο εμπρός μέρος.
Θα βασίζεται στο πρωτότυπο GR GT3
Από εκεί και πέρα, το νέο σπορ μοντέλο της Toyota αναμένεται, όταν περάσει στη φάση παραγωγής, να διατεθεί σε εκδόσεις που θα καλύπτουν τόσο τη χρήση σε πίστα όσο και την οδήγηση στο δρόμο. Η βάση του αυτοκινήτου θα είναι το πρωτότυπο GR GT3, το οποίο λειτουργεί ως προάγγελος τόσο του εν λόγω μοντέλου όσο και του επερχόμενου Lexus LFR.
Υβριδικό με V8 μοτέρ και πιθανότατα δύο ηλεκτρικά μοτέρ
Κλείνοντας, να σημειωθεί πως το επερχόμενο supercar της Toyota θα βασίζεται σε ένα πλαίσιο από αλουμίνιο, συνδυασμένο με αμάξωμα από ανθρακονήματα, προκειμένου να εξασφαλιστεί τόσο χαμηλό βάρος όσο και υψηλή στρεπτική ακαμψία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η κίνηση θα προέρχεται από έναν V8 κινητήρα 4,0 λίτρων με διπλό turbo, ο οποίος θα συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρες, στο πλαίσιο ενός αυτοφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος.