autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Πρώτες επίσημες εικόνες του νέου Kia EV4 GT
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρώτες επίσημες εικόνες του νέου Kia EV4 GT

30/10/2025

Προ των πυλών η κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού Kia EV4
Με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και περίπου 400 ίππους
Θα εξοπλίζεται και με το «ψεύτικο» κιβώτιο ταχυτήτων της Hyundai
Στις αγορές της Ευρώπης το 2026

autoagora Team

Στις αγορές της Ευρώπης το 2026

Η Kia αποκάλυψε τις πρώτες επίσημες εικόνες του επερχόμενου EV4 GT, ενόψει της κυκλοφορίας του στις αγορές το 2026. Η κορυφαία έκδοση της γκάμας του ηλεκτρικού μοντέλου παρουσιάζεται με ένα εντυπωσιακό καμουφλάζ, το οποίο όμως αφήνει να διακρίνουμε τη βασική εξωτερική σχεδίαση του αυτοκινήτου, υπογραμμίζοντας τον σπορ χαρακτήρα και τις μοντέρνες γραμμές του.

Η Kia δημοσίευσε τις πρώτες επίσημες εικόνες

Το επερχόμενο Kia EV4 GT διατηρεί πολλά από τα χαρακτηριστικά της σπορτίφ έκδοσης GT-Line, ενώ ταυτόχρονα εισάγει ιδιαίτερα στοιχεία για να ξεχωρίζει ως ναυαρχίδα της γκάμας. Στο μπροστινό μέρος, οι κάθετες σχισμές στη μεγάλη εισαγωγή αέρα του προφυλακτήρα ενισχύουν την δυναμική εμφάνιση του οχήματος. Στο πλάι, οι ζάντες αλουμινίου αποκαλύπτουν τις δαγκάνες των φρένων, βαμμένες σε ανοιχτό πράσινο φωσφοριζέ, ενώ το πίσω μέρος διαθέτει έναν διαφορετικό διαχύτη που τονίζει τον σπορ χαρακτήρα.
 

Αν και η Kia δεν έχει δημοσιεύσει ακόμη φωτογραφίες του εσωτερικού, οι πρώτες εικόνες αποκαλύπτουν σπορ καθίσματα τύπου μπάκετ με πινελιές σε ανοιχτό πράσινο φωσφοριζέ, ταιριαστές με τις δαγκάνες των φρένων, υπογραμμίζοντας την ενιαία σχεδιαστική φιλοσοφία του μοντέλου.

Με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και περίπου 400 ίππους

Η σημαντικότερη αλλαγή του Kia EV4 GT σε σχέση με τις χαμηλότερες εκδόσεις εντοπίζεται στο κινητήριο σύνολο. Η Kia δεν έχει αποκαλύψει επίσημα λεπτομέρειες, ωστόσο θεωρείται βέβαιο ότι το μοντέλο θα εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, προσφέροντας τετρακίνηση και αυξημένη συνδυαστική ισχύ.
 

Σχετικά με την ισχύ, οι φήμες αναφέρουν ότι θα ξεπερνά τα 400 άλογα, ενώ η πηγή ενέργειας θα είναι πιθανότατα μια μπαταρία 81,4 kWh, εξασφαλίζοντας επαρκή αυτονομία και εντυπωσιακές επιδόσεις για ένα σπορ ηλεκτρικό SUV.

Θα εξοπλίζεται και με το «ψεύτικο» κιβώτιο ταχυτήτων της Hyundai

Ένα ακόμη σημαντικό χαρακτηριστικό του Kia EV4 GT θα είναι η παρουσία ενός τεχνητού (ψεύτικου) κιβωτίου ταχυτήτων, τεχνολογίας που γνωρίσαμε αρχικά μέσω του Hyundai Ioniq 5 N. Η Hyundai ονομάζει αυτή τη λειτουργία N e-Shift, η οποία προσομοιώνει τη συμπεριφορά ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων (N DCT) σε ηλεκτρικά οχήματα, προσφέροντας μια πιο σπορ και ρεαλιστική οδηγική εμπειρία χωρίς την παραδοσιακή μηχανική σύνδεση των ταχυτήτων.