Η σχεδιαστική ταυτότητα του e-tron GT ενσωματώνει στοιχεία, τόσο από το Α8, όσο και από το ΤΤ, αν και αυτό είναι σαφώς πιο επιβλητικό και πιο «πομπώδες».

Φουσκωμένοι θόλοι τροχών, και «τραβηγμένο» πίσω τμήμα. Το βάρους 2,5 τόνων κουπέ όχημα είναι πιο δυναμικό, από κάθε άλλο ηλεκτρικό μοντέλο.

Στο vegan εσωτερικό του e- tron GT το τόνο δίνουν το εξάγωνο τιμόνι Alcantara και τα εξαιρετικής ποιότητας υλικά. Στο βασικό εξοπλισμό θα βρει κανείς μεγάλη οθόνη αφής και ψηφιακό ταχύμετρο. Το χειριστήριο του κλιματισμού μεταφέρθηκε προς το πάνω μέρος του ταμπλό.

Πρώτη οδήγηση: Audi e-tron GT

Διαβάστηκε από 1801 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/1/2019

To Audi e-tron GT κυλάει ήρεμα στο δρόμο, καθότι αμιγώς ηλεκτρικό, έλκοντας παρόλα αυτά τα βλέμματα σαν μαγνήτης, χάρη στην εντυπωσιακή και φουτουριστική του σχεδίαση.

 
   

Η προσμονή μας για την ώρα και τη στιγμή που θα καθόμασταν πίσω από το τιμόνι του Audi e-tron GT, για μια σύντομη έστω βόλτα στους δρόμους του Los Angeles μεγάλη και εύλογα δικαιολογημένη, καθώς δεν δοκιμάζουμε, ούτε και αντικρίζουμε κάθε λίγο και λιγάκι τόσο ιδιαίτερα αυτοκίνητα, όπως το παραπάνω.

Μάλλον ήρθε όμως η ώρα για τις απαραίτητες συστάσεις: το Audi e-tron GT είναι ο μελλοντικός αντίπαλος του Tesla, καθότι αμιγώς ηλεκτρικό. Σχεδιαστικά το μοντέλο από το Ingolstadt μοιάζει σαν να «ξεπήδησε» από ταινία επιστημονικής φαντασίας, καθώς παραπέμπει στο Batmobil, ενώ ενσωματώνει και σχεδιαστικά στοιχεία από το Α7 και Α8, όντας όμως σε κάθε περίπτωση πιο φρέσκο, πιο στιλάτο και πιο αιχμηρό.

Η εικόνα στο εσωτερικό εναρμονίζεται πλήρως με αυτή του εξωτερικού όντας σύγχρονη, πολυτελής και φουτουριστική, ενώ τα ανοιχτόχρωμα υλικά και η ηλιοροφή, δημιουργούν μια οικεία ατμόσφαιρα. Τα καθίσματα είναι, παρά την τοποθέτηση της μπαταρίας στο δάπεδο, χαμηλά τοποθετημένα, εντείνοντας περαιτέρω τον σπορ χαρακτήρα του Audi, τονώνοντας συνάμα και τη δική μας ούτως ή άλλως καλή διάθεση. Σε επίπεδο χώρων το μεταξόνιο των 2.900 χλστ. «εγγυάται» άνεση χώρων στο εσωτερικό.

Στα της οδικής συμπεριφοράς ένα ελαφρύ πάτημα του δεξιού πεντάλ είναι αρκετό, ούτως ώστε το e-tron GT να ξεχυθεί μπροστά σαν βέλος και προπάντων αθόρυβα. Σύμφωνα με τον τεχνικό της Audi, ο οποίος κάθεται στη θέση του συνοδηγού, 360 ίπποι διοχετεύονται στους τροχούς. Στο μοντέλο παραγωγής θα είναι 590 ηλεκτρικά άλογα και το E-Audi θα είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση (0-100 χλμ.) σε 3,6 δλ., ενώ ο δείκτης του ταχύμετρου θα δείχνει 200 χλμ. μετά από 8,5 μόλις δευτερόλεπτα. Στα 240 χιλιόμετρα πια, θα αναλαμβάνει δουλειά ο κόφτης.

Οι επιδόσεις του Ε-Audi παραπέμπουν στην Porsche Taycan, με την οποία και μοιράζεται την πλατφόρμα και στην οποία θα «παραχωρήσει» ευγενικά προτεραιότητα κατά το λανσάρισμα. Η καρδιά του πρωτότυπου μοντέλου από το Ingolstadt είναι μια μπαταρία 95 kWh, η οποία διοχετεύει την ισχύ της σε δύο μοτέρ, ένα ανά άξονα, εξασφαλίζοντας απόδοση 590 ίππων και δυνατότητα τετρακίνησης.

Η μπαταρία του γερμανικού μοντέλου μπορεί να φορτιστεί σε ποσοστό 80% σε 20 μόλις λεπτά από ένα σύστημα ταχείας φόρτισης 800 Volt, κάτι που στην πράξη «μεταφράζεται» σε μια αυτονομία της τάξης των 320 χλμ. Το Audi e-tron GT θα λανσαριστεί στην αγορά το 2021.

Πρώτη εντύπωση
Τι μας άρεσε και τι όχι
Η απίστευτη σχεδίαση και ο έντονος δυναμισμός είναι το δίχως άλλο στοιχεία, τα οποία χρήζουν αναφοράς. Οι 22άρες ζάντες είναι μεν εντυπωσιακές, αποβαίνουν δε σε βάρος της παρεχόμενης άνεσης.
 
Συμπέρασμα
Η μετωπική της Audi με το Tesla είναι γεγονός. Το e- tron GT αναμένεται να μας «ηλεκτρίσει» με την ποιότητα κατασκευής του, το design και τις εκπληκτικές του επιδόσεις. Δυστυχώς όμως αυτό θα συμβεί το 2021, όταν και θα λανσαριστεί. Μέχρι τότε το Tesla θα εξακολουθεί να έχει την πρωτοκαθεδρία στα ηλεκτρικά μοντέλα.
 


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων