Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
SU7: Tο αυτοκίνητο της Xiaomi παρκάρει μόνο του
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

SU7: Tο αυτοκίνητο της Xiaomi παρκάρει μόνο του

2/1/2024

Το σύστημα ενεργοποιείται από την οθόνη του infotainment.
Με lidar, κάμερες και ραντάρ ο εξοπλισμός του SU7.
Με οθόνη 16,1 ιντσών και μεγάλο χώρο αποσκευών.
Ηλεκτρικό με ισχύ έως 673 άλογα.

Το σύστημα ενεργοποιείται από την οθόνη του infotainment

Το πρώτο αυτοκίνητο της Xiaomi παρουσιάστηκε όντας εξαιρετικά hi-tech. Μία από τις τεχνολογίες που διαθέτει του επιτρέπει να παρκάρει μόνο του, όπως παρουσιάζεται και σε ένα σχετικό βίντεο. Με οθόνη 16,1 ιντσών, μεγάλο χώρο αποσκευών και ισχύ έως 673 ηλεκτρικούς ίππους το μοντέλο.

Όπως μπορούμε να δούμε στο τέλος του κειμένου, το βίντεο δείχνει τον οδηγό του SU7 να κατεβαίνει από το αυτοκίνητο στην είσοδο του γκαράζ εφόσον νωρίτερα έχει πατήσει ένα κουμπί στην οθόνη του infotainment για να ενεργοποιηθεί το σύστημα παρκαρίσματος. Στη συνέχεια, το αυτοκίνητο εισέρχεται στο γκαράζ και αφού ανεβαίνει τους ορόφους, φτάνει στη θέση όπου και σταθμεύει, κάνοντας επιτυχημένα όλους τους απαραίτητους ελιγμούς.

Με lidar, κάμερες και ραντάρ ο εξοπλισμός του SU7

Αυτό που δεν είναι σαφές είναι εάν το γκαράζ που χρησιμοποιήθηκε στην επίδειξη ήταν ειδικά εξοπλισμένο για να επιτρέπει στα οχήματα να σταθμεύουν μόνα τους με αυτόν τον τρόπο ή εάν το λογισμικό του SU7 ήταν προ-χαρτογραφημένο πριν από τη δοκιμή. Όπως και να έχει το SU7 είναι εξοπλισμένο με lidar, κάμερες και ραντάρ, ενώ η Xiaomi ανέφερε πως θα κυκλοφορήσει με ημιαυτόνομες λειτουργίες οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο και  στάθμευση.

Με οθόνη 16,1 ιντσών και μεγάλο χώρο αποσκευών

Από κει και πέρα στο εσωτερικό του μοντέλου, την παράσταση κλέβει η κεντρική οθόνη των 16,1 ιντσών. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7,1 ιντσών αλλά και ένα τεράστιο Heads-Up Display, ενώ πίσω από τα μπροστινά καθίσματα βρίσκονται ακόμη δύο οθόνες με όνομα Mi Pads. Όσον αφορά στο πορτ-μπαγκάζ, η Xiaomi κάνει λόγο πως αυτό χωράει 517 λίτρα για αποσκευές, ωστόσο μπροστά στο καπό, υπάρχει και το λεγόμενο «frunk», το οποίο χωράει ακόμη 105 λτ. 

Ηλεκτρικό με ισχύ έως 673 άλογα

Το SU7 θα προσφέρεται με δύο κινητήρια σύνολα, τουλάχιστον αρχικά. Η πρώτη έκδοση είναι πισωκίνητη, αποδίδει 299 άλογα και 400 Nm ροπής και για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 5,28 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 73,6 kWh και προσφέρει αυτονομία 668 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τον κινεζικό κύκλο μετρήσεων CTLC (China Light-Duty Vehicle Test Cycle). Η δεύτερη και πιο ισχυρή έκδοση έχει όνομα Max, εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινήτηρες που στέλνουν ενέργεια και στους 4 τροχούς και αποδίδει συνδυαστικά 673 άλογα και 838 Nm ροπής. To SU7 Max επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,78 δευτερόλεπτα και η αυτονομία, κατά CTLC, φτάνει τα 800 χιλιόμετρα, χάρη στην μπαταρία των 101 kWh. Με 5 λεπτά φόρτισης, η μπαταρία γεμίζει με 220 χλμ. Για να φτάσει σε αυτονομία τα 390 χλμ. χρειάζεται 10 λεπτά φόρτιση και 510 χλμ. με μόλις 15 λεπτά.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις