autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Skoda Favorit: Ηλεκτρική επιστροφή για το τσέχικο hatchback
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Skoda Favorit: Ηλεκτρική επιστροφή για το τσέχικο hatchback

29/5/2025

Tο τελευταίο αυτοκίνητο της Skoda πριν περάσει στα χέρια της VW, αναγεννήθηκε
Σχεδιαστής της τσεχικής φίρμας χρειάστηκε 120 ώρες για να του δώσει νέα οπτική
Οραματίστηκε και αγωνιστική έκδοση

Tο τελευταίο αυτοκίνητο της Skoda πριν περάσει στα χέρια της VW, αναγεννήθηκε

Το Skoda Favorit, αποτέλεσε το τελευταίο αυτοκίνητο της τσεχικής μάρκας πριν περάσει στην ιδιοκτησία του Ομίλου Volkswagen το 1991. Σήμερα, ένας από τους σχεδιαστές της τσεχικής φίρμας αποφάσισε να τους δώσει μία νέα μορφή και το ανασχεδίασε, μετατρέποντάς το σε ηλεκτρικό.

Ο σχεδιαστής της τσεχικής φίρμας χρειάστηκε 120 ώρες για να ολοκληρώσει το έργο του

Ο σχεδιαστής της Skoda, Ljudmil Slavov, είναι αυτός που δημιούργησε τη μοντέρνα εκδοχή του Favorit. Μάλιστα, όπως επισημαίνεται χρειάστηκε περίπου 120 ώρες. Όπως βλέπουμε βασίστηκε στη σχεδίαση του κλασικού Favorit, ωστόσο προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές. Υπάρχουν νέοι λεπτοί προβολείς LED που συνοδεύονται από μερικώς ημιδιαφανή καλύμματα. Τα τελευταία έχουν σκοπό να θυμίζουν τους μεγάλους προβολείς που χρησιμοποιούνται στο κλασικό μοντέλο. Από κει και πέρα  βλέπουμε τις νέες χειρολαβές στις πόρτες, ενώ οι «κλειστοί» τροχοί του κλασικού Favorit παραμένουν και στο νέο, αλλά με νέα σχεδίαση. Πίσω, τα φωτιστικά σώματα έχουν αλλάξει εμφάνιση, αποκτώντας και αυτά LED τεχνολογία, ενώ φωτιζόμενο είναι και το λογότυπο της μάρκας, αντικαθιστώντας το κλασικό στρογγυλό σήμα της Skoda.

Ο σχεδιαστής ετοίμασε και αγωνιστική έκδοση

Εκτός από το τυπικό μοντέλο ο Ljudmil Slavov οραματίστηκε επίσης και ένα αγωνιστικό πρωτότυπο, που διαθέτει σπορ προφυλακτήρες, ευρύτερα φτερά, αεροδυναμικό διαχύτη, μεγαλύτερη αεροτομή και ένα τρίτο φως φρένου α λα F1.

Το Skoda Favorit έκανε πρεμιέρα το 1987

Για την ιστορία να πούμε πως το Skoda Favorit έκανε το ντεμπούτο του το καλοκαίρι του 1987 και εξοπλίζονταν με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρων που απέδιδε μόλις 63 ίππους.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

OPEL
TOYOTA