σχόλια
Τι δεν σας έχουν πει για το VW T-Roc
σχόλια
Volkswagen T-roc 1.0 TSI 110 PS, Τιμή 05/10/2024: 25 600€
Τα 7 κόκκινα του VW T-Roc
Το VW T-Roc είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές μικρό SUV στην Ελλάδα όσον αφορά στις πωλήσεις λιανικής, με 1.215 ταξινομήσεις από τον Ιανουάριο μέχρι τώρα. Συνεχίζοντας τη νέα σειρά άρθρων μας, αναλύουμε τα θετικά και τα αρνητικά του γερμανικού μικρού SUV και σας τα παρουσιάζουμε.
Τι δεν σας έχουν πει για το VW T-Roc
Το VW T-Roc είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ελλάδα και για το 2023 βρίσκεται στη δεύτερη θέση των πωλήσεων λιανικής της κατηγορίας των μικρών SUV, με 1.215 ταξινομήσεις. Ήρθε η ώρα να αναλύσουμε τα πολύ δυνατά και τα πολύ αδύναμα σημεία του VW T-Roc, όπως κάνουμε με όλα τα best sellers σύμφωνα με τη νέα σειρά άρθρων μας, και να δούμε πόσο καλό είναι στην πραγματικότητα το γερμανικό μοντέλο.
Επιλέξαμε την βασική έκδοση του VW T-Roc που έχει χιλιάρη TSI βενζινοκινητήρα με 110 ίππους, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και στην εισαγωγική έκδοση εξοπλισμού «Life» κοστίζει 27.200 ευρώ.
Τα κόκκινα σημεία του VW T-Roc
Είναι το πιο ακριβό μη υβριδικό (27.300 ευρώ) σε όλη την κατηγορία στις βασικές εκδόσεις
Το VW T-Roc είναι το μη υβριδικό βενζινοκίνητο μικρό SUV με την υψηλότερη τιμή βασικής έκδοσης, αφού ξεκινά από τα 27.300 ευρώ. Παρά τα σχεδόν 30 χιλιάρικα, από τον εξοπλισμό λείπει η camera οπισθοπορείας, κάτι που μπορεί να θεωρηθεί επιπλέον αρνητικό.Έχει μόνο 2 χρόνια εγγύηση, όταν π.χ το Puma έχει 8
Η εγγύηση της VW διαρκεί 2 χρόνια, όταν για παράδειγμα η Ford δίνει 8 χρόνια εγγύηση στο Puma και η Kia 7 στο Stonic.Καίει 9,2 λτ. στην πόλη, όταν το Yaris Cross Hybrid καίει 4,5 και είναι και 4 χιλιάρικα φθηνότερο
Ο βενζινοκινητήρας των 110 ίππων που έχει το συγκεκριμένο VW T-Roc έχει υψηλή κατανάλωση στην πόλη, και πιο συγκεκριμένα 9,2 λτ/100 χλμ, ακριβώς την ίδια που έχει το αρκετά ισχυρότερο T-Roc με τα 150 άλογα. Το υβριδικό Toyota Yaris Cross έχει 4,5 κατανάλωση στην πόλη και μάλιστα κοστίζει 3.970 ευρώ λιγότερα.Σε δυσκολεύει στο παρκάρισμα, αφού έχει το χειρότερο κύκλο στροφής της κατηγορίας και δεν έχει camera οπισθοπορείας
Από τη στιγμή που τα μικρά SUV είναι δημιουργημένα για να κυκλοφορούν στην πόλη, οφείλουμε να αναλύσουμε και την αστική ευελιξία τους. Το VW T-Roc έχει το μεγαλύτερο κύκλο στροφής στην κατηγορία (11,1 μέτρα) και ως εκ τούτου δυσκολεύει στις μανούβρες και στο παρκάρισμα. Αυτό κάνει την έλλειψη κάμερας οπισθοπορείας που αναφέραμε νωρίτερα ακόμα πιο σημαντική.Οι μετρήσεις δείχνουν ότι δεν είναι καλό στους ελιγμούς αποφυγής κινδύνων
Σύμφωνα με τις μετρήσεις, το VW T-Roc είναι αρκετά κάτω από το μέσο όρο του ανταγωνισμού στην ικανότητα αποφυγής κινδύνου και στο κράτημα. Για να έχουμε μέτρο σύγκρισης, το T-Roc έπιασε 71,5 χλμ/ώρα στον ελιγμό αποφυγής κινδύνου, όταν για παράδειγμα το «αδελφό» Taigo ολοκλήρωσε τη διαδικασία με 77 χλμ/ώρα.Ούτε συζήτηση για διαδρομές σε χώμα με την μικρή απόσταση του από το έδαφος (16 εκ.)
Το VW T-Roc δεν τα καταφέρνει ιδιαίτερα καλά εκτός δρόμου, αφού έχει 16 εκατοστά απόσταση από το έδαφος και γωνία προσέγγισης (η γωνία που μπορείς να ανέβεις χωρίς να χτυπήσεις τον εμπρός προφυλακτήρα) 16,4 μοίρες. Το Seat Arona για παράδειγμα έχει 19 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, ενώ υπάρχουν SUV που μπορούν να ανέβουν χωρίς πρόβλημα και σε κλίσεις 30 μοιρών.Τα πράσινα σημεία του VW T-Roc
Έχει καλά φρένα
Το VW T-Roc με τα 110 άλογα χρειάζεται 36,9 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα, όταν π.χ το Hyundai Bayon των 84 ίππων χρειάζεται 40,6 μέτρα.Έχει καλό χώρο αποσκευών
Το πορτ-μπαγκάζ του VW T-Roc είναι το τρίτο μεγαλύτερο της κατηγορίας και έχει ωφέλιμο όγκο 445 λίτρα. Για παράδειγμα το Kia Stonic έχει πορτ-μπαγκάζ 352 λίτρων, δηλαδή χωράει μια βαλίτσα λιγότερο. Αν βάλουμε στη σύγκριση και τα υβριδικά μικρά SUV, εκεί η διαφορά γίνεται ακόμα μεγαλύτερη, αφού για παράδειγμα το Renault Captur hybrid χώρο αποσκευών 305 λίτρων.Έχει φαρδύ πίσω κάθισμα
Το VW T-Roc έχει το δεύτερο φαρδύτερο πίσω κάθισμα της κατηγορίας, το οποίο έχει πλάτος 1,37 μέτρα, όταν π.χ το Nissan Juke έχει πλάτος καθίσματος 1,27 μέτρα.Έχει καλό «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών
Ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι 6 εκατοστά, όταν για παράδειγμα ο αντίστοιχος του Suzuki Vitara είναι 2,1 εκατοστά. Παρόλα αυτά, ενώ ο χώρος για τα γόνατα είναι 11,4 εκατοστά, το Skoda Kamiq που βασίζεται στην μικρότερη πλατφόρμα MQB A0 (A1 αυτή του T-Roc) έχει 7 εκατοστά περισσότερα.Εσεις τι λέτε; Αξίζει να είναι τόσο μπροστά στις πωλήσεις το VW T-Roc; Θα το αγόραζαν αν ήξεραν όλα αυτά;
Δείτε στη συνέχεια του άρθρου μας αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του VW T-Roc των 110 ίππων και τη σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας.
Σελ. 2 | Το VW T-Roc απέναντι από το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του |
Σελ. 3 | Volkswagen T-Roc: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 4 | Volkswagen T-Roc. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |
Δεν μέ νοιάζει ποσο βενζίνη καίει, αλλά πόσο λάδι, για αυτό φημίζεται η vw.
Προβολή περισσότερων σχολίων