σχόλια

Τι δεν σας έχουν πει για το VW T-Roc
Τα 7 κόκκινα του VW T-Roc
Το VW T-Roc είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές μικρό SUV στην Ελλάδα όσον αφορά στις πωλήσεις λιανικής, με 1.215 ταξινομήσεις από τον Ιανουάριο μέχρι τώρα. Συνεχίζοντας τη νέα σειρά άρθρων μας, αναλύουμε τα θετικά και τα αρνητικά του γερμανικού μικρού SUV και σας τα παρουσιάζουμε.
Τι δεν σας έχουν πει για το VW T-Roc
Το VW T-Roc είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ελλάδα και για το 2023 βρίσκεται στη δεύτερη θέση των πωλήσεων λιανικής της κατηγορίας των μικρών SUV, με 1.215 ταξινομήσεις. Ήρθε η ώρα να αναλύσουμε τα πολύ δυνατά και τα πολύ αδύναμα σημεία του VW T-Roc, όπως κάνουμε με όλα τα best sellers σύμφωνα με τη νέα σειρά άρθρων μας, και να δούμε πόσο καλό είναι στην πραγματικότητα το γερμανικό μοντέλο.
Επιλέξαμε την βασική έκδοση του VW T-Roc που έχει χιλιάρη TSI βενζινοκινητήρα με 110 ίππους, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και στην εισαγωγική έκδοση εξοπλισμού «Life» κοστίζει 27.200 ευρώ.
Τα κόκκινα σημεία του VW T-Roc
Είναι το πιο ακριβό μη υβριδικό (27.300 ευρώ) σε όλη την κατηγορία στις βασικές εκδόσεις
Το VW T-Roc είναι το μη υβριδικό βενζινοκίνητο μικρό SUV με την υψηλότερη τιμή βασικής έκδοσης, αφού ξεκινά από τα 27.300 ευρώ. Παρά τα σχεδόν 30 χιλιάρικα, από τον εξοπλισμό λείπει η camera οπισθοπορείας, κάτι που μπορεί να θεωρηθεί επιπλέον αρνητικό.

Έχει μόνο 2 χρόνια εγγύηση, όταν π.χ το Puma έχει 8
Η εγγύηση της VW διαρκεί 2 χρόνια, όταν για παράδειγμα η Ford δίνει 8 χρόνια εγγύηση στο Puma και η Kia 7 στο Stonic.

Καίει 9,2 λτ. στην πόλη, όταν το Yaris Cross Hybrid καίει 4,5 και είναι και 4 χιλιάρικα φθηνότερο
Ο βενζινοκινητήρας των 110 ίππων που έχει το συγκεκριμένο VW T-Roc έχει υψηλή κατανάλωση στην πόλη, και πιο συγκεκριμένα 9,2 λτ/100 χλμ, ακριβώς την ίδια που έχει το αρκετά ισχυρότερο T-Roc με τα 150 άλογα. Το υβριδικό Toyota Yaris Cross έχει 4,5 κατανάλωση στην πόλη και μάλιστα κοστίζει 3.970 ευρώ λιγότερα.

Σε δυσκολεύει στο παρκάρισμα, αφού έχει το χειρότερο κύκλο στροφής της κατηγορίας και δεν έχει camera οπισθοπορείας
Από τη στιγμή που τα μικρά SUV είναι δημιουργημένα για να κυκλοφορούν στην πόλη, οφείλουμε να αναλύσουμε και την αστική ευελιξία τους. Το VW T-Roc έχει το μεγαλύτερο κύκλο στροφής στην κατηγορία (11,1 μέτρα) και ως εκ τούτου δυσκολεύει στις μανούβρες και στο παρκάρισμα. Αυτό κάνει την έλλειψη κάμερας οπισθοπορείας που αναφέραμε νωρίτερα ακόμα πιο σημαντική.

Οι μετρήσεις δείχνουν ότι δεν είναι καλό στους ελιγμούς αποφυγής κινδύνων
Σύμφωνα με τις μετρήσεις, το VW T-Roc είναι αρκετά κάτω από το μέσο όρο του ανταγωνισμού στην ικανότητα αποφυγής κινδύνου και στο κράτημα. Για να έχουμε μέτρο σύγκρισης, το T-Roc έπιασε 71,5 χλμ/ώρα στον ελιγμό αποφυγής κινδύνου, όταν για παράδειγμα το «αδελφό» Taigo ολοκλήρωσε τη διαδικασία με 77 χλμ/ώρα.

Ούτε συζήτηση για διαδρομές σε χώμα με την μικρή απόσταση του από το έδαφος (16 εκ.)
Το VW T-Roc δεν τα καταφέρνει ιδιαίτερα καλά εκτός δρόμου, αφού έχει 16 εκατοστά απόσταση από το έδαφος και γωνία προσέγγισης (η γωνία που μπορείς να ανέβεις χωρίς να χτυπήσεις τον εμπρός προφυλακτήρα) 16,4 μοίρες. Το Seat Arona για παράδειγμα έχει 19 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, ενώ υπάρχουν SUV που μπορούν να ανέβουν χωρίς πρόβλημα και σε κλίσεις 30 μοιρών.

Τα πράσινα σημεία του VW T-Roc
Έχει καλά φρένα
Το VW T-Roc με τα 110 άλογα χρειάζεται 36,9 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα, όταν π.χ το Hyundai Bayon των 84 ίππων χρειάζεται 40,6 μέτρα.

Έχει καλό χώρο αποσκευών
Το πορτ-μπαγκάζ του VW T-Roc είναι το τρίτο μεγαλύτερο της κατηγορίας και έχει ωφέλιμο όγκο 445 λίτρα. Για παράδειγμα το Kia Stonic έχει πορτ-μπαγκάζ 352 λίτρων, δηλαδή χωράει μια βαλίτσα λιγότερο. Αν βάλουμε στη σύγκριση και τα υβριδικά μικρά SUV, εκεί η διαφορά γίνεται ακόμα μεγαλύτερη, αφού για παράδειγμα το Renault Captur hybrid χώρο αποσκευών 305 λίτρων.

Έχει φαρδύ πίσω κάθισμα
Το VW T-Roc έχει το δεύτερο φαρδύτερο πίσω κάθισμα της κατηγορίας, το οποίο έχει πλάτος 1,37 μέτρα, όταν π.χ το Nissan Juke έχει πλάτος καθίσματος 1,27 μέτρα.

Έχει καλό «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών
Ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι 6 εκατοστά, όταν για παράδειγμα ο αντίστοιχος του Suzuki Vitara είναι 2,1 εκατοστά. Παρόλα αυτά, ενώ ο χώρος για τα γόνατα είναι 11,4 εκατοστά, το Skoda Kamiq που βασίζεται στην μικρότερη πλατφόρμα MQB A0 (A1 αυτή του T-Roc) έχει 7 εκατοστά περισσότερα.
Εσεις τι λέτε; Αξίζει να είναι τόσο μπροστά στις πωλήσεις το VW T-Roc; Θα το αγόραζαν αν ήξεραν όλα αυτά;
Δείτε στη συνέχεια του άρθρου μας αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του VW T-Roc των 110 ίππων και τη σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας.
Σχολιάστε |
- Xristos Kampas
Δεν μέ νοιάζει ποσο βενζίνη καίει, αλλά πόσο λάδι, για αυτό φημίζεται η vw.
Giorgos KaravasilakisXristos Kampas και σε 3κυλινδρο μοτεράκι έτσι? Λες να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού απ' ότι καυσίμου?
Xristos KampasGiorgos Karavasilakis το μόνο σίγουρο, ειλικρινά δεν μπορώ νά καταλάβω δεν υπάρχει ένας κινητήρας τής vw που να μην καίει ένα κάρο λάδι? Και υπάρχει ακόμα κόσμος που τά αγοράζει.?
Giorgos KaravasilakisXristos Kampas νομίζω είναι ένα διαχρονικό πρόβλημα αυτό της VW. Τώρα προσθεσανε και την κατανάλωση!! Και ο 1.5 διάβαζα πρόσφατα πως καίει πολύ.. Έχουν καλό marketing όμως ρε συ ...
Xristos KampasGiorgos Karavasilakis ναι είναι, για τον 1,5 που λές και γώ δεν έχω ακούσει τά καλυτερα, μόνο μάρκετινγκ έχουν καλό, γιατί από εγγύηση, αξιοπιστία και εξοπλισμό είναι απαράδεκτη η vw. Ελα τώρα ο ψωνισμενος ο Έλληνας θέλει γερμανικό αμάξι αλλά επειδή δεν του φτάνουν για bmw η Mercedes καταλήγει στήν σαβουρα.
Giorgos KaravasilakisXristos Kampas εγώ έχω καταλάβει πως όσοι γνωρίζουν καλά από αυτοκίνητα τα αποφεύγουν τα vag. Οι υπόλοιποι τρώνε την παραμυθά και αγοράζουν, αλλά ούτε ένας δεν έχει ακούσει πως δεν είναι αξιόπιστα και ρουφάνε καύσιμο φουλ και λάδι?? Λες να είναι κατάλοιπο γερμανικό και πηγαίνουν τελικά στα vag αντί για τα άλλα? 🤣
Xristos KampasGiorgos Karavasilakis μάλλον, δέν εξηγείται διαφορετικά, όσους γνωστούς και συγγενείς είχα μέ αμάξι vw η vw group, από έναν δεν άκουσα καλά λόγια και ότι έμεινε ευχαριστημένος, και χάρηκαν όταν το δώσανε και είπαν ποτε ξανά vw.
Giorgos KaravasilakisXristos Kampas μα είναι και ζημιαρικα και καίνε πιο πολύ από τον ανταγωνισμό τους. Διάβασα τιμή 27 χιλιάρικα για 1.000 κυβικά και μου έφυγε το καφάσι!! Βγάζουν ρε συ τρικυλινδρο το 2023 οι άνθρωποι, τι να λέμε...
Xristos KampasGiorgos Karavasilakis κοίτα ο τρικυλινδρος είναι τής μόδας, και Toyota έχει βγάλει και η Ford και σχεδόν όλες,η vw σταμάτησε νά βγάζει αυτοκίνητα καλά και αξιόπιστα από το golf 3, από εκεί και μετά άστο τά έκανε σκ@τα, άστο φίλε, θες 30χιλ για 1000αρι, μετά σου λέει ο κόσμος γιατί πήγε στά κορεατικα, καλά έκανε, τίμια με πολλα χρονια εγγύηση και αξιόπιστα, το ταμπού νά λές έχω Hyundai η Kia έχει εξαφανιστεί, πλεον ο καταναλωτής κοίτα τήν τσέπη και το value for money όπως λένε στο χωριό μου, όποιος θέλει "σήμα" μονο άς το πληρώνει. Μετά να μήν κλαιγεται όμως... μα έδωσα τόσα λεφτά είναι και vw.
Giorgos KaravasilakisXristos Kampas οι κορεάτες έχουν ανέβει πάρα πολύ είναι αλήθεια! Αλλά η vw μοιάζει να πουλάει μόνο λόγω φήμης..
Billis DaskaloGiorgos Karavasilakis δηλαδή ρε φίλε αν δεν πάρει ο Έλληνας BMW h mercedes τα οποια δεν φτάνονται λόγο τιμής οι άλλες μάρκες είναι σαβούρες? Με λιγότερα χρήματα? Δεν το βρίσκω λογικό
Xristos KampasBillis Daskalo λάθος κατάλαβες, τά vw είναι σαβούρες σέ σχέση με τά υπόλοιπα γερμανικά, και με τά υπόλοιπα αυτοκίνητα, εννοείται ο καθένας αγοράζει μέχρι εκεί που φτάνει η τσέπη του. Απλά δεν αξίζουν τά λεφτά τους μέ τήν καμία.
Προβολή περισσότερων σχολίων
- Εμμ Τζιακης
Τυπικο κουvag
- Panos Panoni
Μονο κ μονο πουναι vw αστο σμαινει αγκαλια τα συνεργεία
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςPanos Panoni το θέμα είναι γιατί τόσα χρόνια δεν κάνουν κάτι για να διορθωθούν.. αυτό δεν καταλαβαίνω.
Panos PanoniΟδυσσέας Μαυρομάτης ανταλλακτικά κ εργασια κόστος εχουν εσοδα
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςPanos Panoni και δεν ανησυχουν για το καλό όνομα που βγάζουν? Περίεργο δεν είναι?
Panos PanoniΟδυσσέας Μαυρομάτης οχι γιατί πολλοι θεωρούν οτι ειναι γαματα κ γερμανικα ασχετα αν μονο το golf φτιάχνεται στη Γερμανία
Οδυσσέας ΜαυρομάτηςPanos Panoni μα και αυτό θέματα έχει! Άσε που πλέον οι κινητήρες τους είναι κοινοί και θα έλεγα ξεπερασμένοι! 1300 κιλά αμάξι τώρα με 1000 κυβικά... Εε δεν θα κάψει αβερτα βενζίνες ρε μάγκες??
Dimitris MasalasΟδυσσέας Μαυρομάτης Αφού υπάρχουν 🐑 που πάνε και αγοράζουν-προσκυνάνε τους γερμανούς λες και είναι οι μεσσίες, γιατί να τα φτιάξουν και να τα φθηνήνουν??
Βασίλης ΘαλήςDimitris Masalas δεν είναι τραγικό ρε φίλε, να έχει τιμή 27.000 ένα αυτοκίνητο που δεν στρίβει, καταπίνει την βενζίνη και έχει 1.0 κινητήρα??
Dimitris MasalasDimitris Masalas Από την στιγμή που υπάρχουν αδαείς που τα δίνουν, ο κατασκευαστής δεν έχει λόγο να δει την τραγικότητα. Όλα έχουν να κάνουν με το πόσο ξύπνιος είναι ο αγοραστής και σε αυτή τη χώρα ψωνίζουμε ότι γυαλίζει και σφυρίζει!!
Βασίλης ΘαλήςDimitris Masalas εγώ ξέρω πως όποιος ψάχνει σοβαρά για αυτοκίνητο δεν μπορεί να μην ακούσει από κάποιον για τα θέματα των VW. Δεν μπορεί να τα αγοράζουν μόνο άσχετοι. Εκτός αν οι πιο πολλοί είναι τέτοιοι τελικά..
Dimitris MasalasΒασίλης Θαλής Ίσως δεν ξέρεις αρκετά καλά τον μέσο άνθρωπο της σημερινής κοινωνίας μας.
Βασίλης ΘαλήςDimitris Masalas μπορεί, αλλά σκέφτομαι με την δική μου λογική, πως ένα αυτοκίνητο στα λεφτά που ζητάνε, είναι μια σοβαρή επένδυση. Είναι δυνατόν να αγοράζουν έτσι στα κουτουρού και να πετάνε δεκάδες χιλιάδες ευρώ..
Dimitris MasalasΒασίλης Θαλής Εδώ πετάνε λεφτά για ένα σωρό άχρηστα και άσχετα πράγματα, έτσι για τη μόδα, είτε γιατί ο γείτωνας το αγόρασε, που είναι το περίεργο?
Βασίλης ΘαλήςDimitris Masalas δεν έχεις άδικο ρε φίλε..
- Savvas Kofidis
Αν θέλετε δωρεάν καινούργιο το περνώ με κλειστά τα μάτια
- Giannis Papadopoulos
Βρε εσείς πρέπει να σας προσλάβει η vag τα έχετε βρει όλα τα καλά Και τα καλά.. Η πρώην δομή είστε η η νυν τεχνική νοημοσύνη . Καλό σας βράδυ κυριοι
- George Zamanis
Το αν είναι υπερτιμημένη εταιρεία το Vw group θα το δεις Σε περιπτώσεις σύγκρουσης . Μέχρι τότε μακρια από εμάς το κακο αλλά τότε δείτε τι σημαίνει επίπεδα ασφαλείας .
- Petros Bouzegregos
Εμ , για αυτό και δεν θα ανοίξει το καινούργιο της εργοστάσιο...τα κορόιδα πέθαναν...
Βασίλης ΘαλήςPetros Bouzegregos δεν ξέρω αν πέθαναν κ.Πετρο γιατί όπως λένε και εδώ, πουλάει! Άρα τι μπορεί να συμβαίνει?
Petros BouzegregosΒασίλης Θαλής Περί ορεξεως κολοκυθόπιτα. Το εάν οι Έλληνες αρέσκονται στο να αγοράζουν WV , δεν σημαίνει ότι αυτό συμβαίνει και στα υπόλοιπα κράτη.
- Αλεξανδρος Σταματοπουλος
Το πήρες το σιβικ σου? Άντε στον Σαρακάκη τώρα να σου πιάσει το πορτοφόλι και να στο κάνει καλοκαιρινό
Thanos KakkosΑλεξανδρος Σταματοπουλος το σιβικ μου μια χαρα ειναι οσο για τον σαρακακη μια φορα τον χρονο παω για αλλαγη λαδιων και φιλτρο ευτυχως δεν πηρα φαβε να πηγαινω μια φορα την εβδομαδα
- Φον Κολιόπουλος
Τό t roc τά σπάει
Giorgos KaravasilakisΦον Κολιόπουλος τα νεύρα των ιδιοκτητών του? 😅
- Giorgos Karavasilakis
Η VW τα τελευταία 10 χρόνια!! 🤣
Αλεξανδρος ΣταματοπουλοςGiorgos Karavasilakis Άνθρωπος με κουβά γιαρις που το έχει η κάθε θεία και ο κάθε παππούς χλευάζει διότι γνωρίζει από αυτοκίνητα 🤣🤣🤣
Giorgos KaravasilakisΑλεξανδρος Σταματοπουλος ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του φίλε μου. Αλλά τουλάχιστον με ένα υβριδικό yaris και yaris cross δεν πληρώνεις ένα νεφρό σε βενζίνες. Με ένα T-Roc όμως?
Αλεξανδρος ΣταματοπουλοςGiorgos Karavasilakis Ε ναι προφανώς δεν καίει λάδια το είπαμε αυτό? Ότι αμάξι έχει άμα κάποιος είναι παντοφλακιας θα καίει τα άντερα του, και μην μου πεις τώρα ότι τα toyota δεν καίνε? Γιατί ότι αμάξι πάτας τραβάει ότι θες, παίζει ρόλο η βενζίνη που βάζεις πως το δουλεύεις ένα αμάξι και χίλια δυο! Άμα είναι να βγάζουμε συμπέρασμα από μια δοκιμη μιας αμφιλεγόμενης σελίδας που κάνει διαφήμιση και δεν τα βλέπουμε επί του πεδίου, τότε τι να πω καλά μας μεσάνυχτα
Giorgos KaravasilakisΑλεξανδρος Σταματοπουλος ρε φίλε, τα πρώτα που έχουν κράξει ήταν τα toyota... Επίσης, πραγματικά πιστεύεις πως ένα υβριδικό καίει τα ίδια με οποιοδήποτε κανονικό μέσα στην πόλη? 🤔
Αλεξανδρος ΣταματοπουλοςGiorgos Karavasilakis Όχι βέβαια καμοια σχέση αλλά προφανώς σε ένα υβριδικό ανεβαίνει το κόστος και η ενεργητική του ασφάλεια πέφτει λόγο βάρους, οπότε ένα υβριδικό θα σου βγάλει περισσότερα στο service και θα κοστίσει αρκετά! Τώρα όμως εδώ κάνουν ανομίες συγκρίσεις, το yaris cross με το tiguan που δείχνουν στην φώτο είναι εντελώς άλλη κατηγορία, λάθος έκαναν? Η επίτηδες το άφησαν να πέσει? Διότι το t roc δεν κάνει 27.000€
Giorgos KaravasilakisΑλεξανδρος Σταματοπουλος το T-Roc είναι στην φώτο να ξέρεις, κι επειδή και εμένα μου έκανε εντύπωση και το πάτησα να δω, δίκιο έχουν αυτή είναι η τιμή του. Και μάλιστα για 1.000 κυβικά κινητήρα, όχι τον 1.500 που είναι ακόμα πιο ακριβό...
Αλεξανδρος ΣταματοπουλοςGiorgos Karavasilakis Τραγικες τιμές έχουν πλέον όλοι! Μιλάμε για κλέψιμο όταν ένα corolla η ένα golf το αγοράζεις καινούργιο με 20.000 καλά εξοπλισμένο πλέον σου λένε δώσε 5000€ πάνω χωρίς καμοια σοβαρή δικαιολογία, απλά επειδή οι εταιρίες χάνουν ελέω της ευρωπαϊκής ξεφτιλας να στραγγαλίσουν τον κόσμο με το άπιαστο euro 7 δυστηχως.....
Giorgos KaravasilakisΑλεξανδρος Σταματοπουλος βάλε και στην κουβέντα ότι εκμεταλλεύονται και την μόδα των suv για να πληρώνουν τα θύματα...
Αλεξανδρος ΣταματοπουλοςGiorgos Karavasilakis Ισχύει απόλυτα
Giorgos KaravasilakisΑλεξανδρος Σταματοπουλος το κακό είναι πως τα πληρώνει όλα ο κοσμάκης μάγκα μου..
- Dimitris Racer
Το κάθε αμάξι είναι τη χρήση του δεν μπορείς να το συγκρίνεις με ένα yaros aygo up και τέτοιο στυλ που είναι καθαρά πόλης αμαξια
Βασίλης ΘαλήςDimitris Racer δλδ ποια είναι η χρήση ενός μικρού suv?
Dimitris RacerΒασίλης Θαλής τι το θες το suv στην πόλη απορία το έχω τι μεγάλο τι μικρό
Βασίλης ΘαλήςDimitris Racer δεν διαφωνώ αλλά τα suv ειδικά αυτά τα μικρά, δεν είναι για τίποτα άλλο εκτός από πόλη..
Dimitris RacerΒασίλης Θαλής καλα ετσι οπως εχουν γινει ολα κυριως suv κυκλοφορουν
Βασίλης ΘαλήςDimitris Racer ισχύει, αλλά έτσι μόδα που έγιναν, τα μικρά suv τα παίρνουν αυτοί που σε άλλη περίπτωση θα τσιμπαγανε ένα μικρό. Και το δουλεύουν για καθημερινό αυτοκίνητο, με κατανάλωση υπερωκεάνιου...
Dimitris RacerΒασίλης Θαλής βρες εσυ λογικη σε αυτο λοιπον
Βασίλης ΘαλήςDimitris Racer Συμφωνώ φίλε δεν υπάρχει καμία λογική. Αλλά έχει λογική να βάζει η μάρκα σε ένα αμάξι τέτοιου βάρους 1.000ρι κινητήρα?🤔
Dimitris RacerΒασίλης Θαλής δεν καταλαβαίνω που οφελει ένα τέτοιο μέγεθος για την πόλη κι από τη στιγμή που δε θα είναι οικονομικό λόγω βάρους τι το θες στην πόλη δεν ξέρω γτ τέτοιο σκεπτικό δεν ξέρω κάποιον που να θέλει χώρους στην πόλη άσε που είναι πιεσμένα τα μοτέρ και βγάζουν θέματα
Βασίλης ΘαλήςDimitris Racer αδερφέ μιλάμε για χαζομάρα! Απλά ακολουθούν την μόδα και πάνε και παίρνουν όλοι κάτι που δεν έχουν ανάγκη. Και μετά σου λέει καίει πολύ το ρημάδι..
- Panos Poulios
χαλια τα wv
Giannis PapadopoulosPanos Poulios Ποιος σου είπε να αγοράσεις .. Γνώμη σου είναι. Σεβαστή..
Giorgos KaravasilakisGiannis Papadopoulos εε δεν έχουν και την καλύτερη φήμη, η αλήθεια είναι..
Giannis PapadopoulosGiorgos Karavasilakis Σεβαστή η γνώμη σου. Εγώ έχω αντίθετη γνώμη. Δεν θέλω να σε πείσω. Ένα όμως σου αναφέρω. Πώς οδηγείτε ένα αυτοκίνητο Πώς γίνονται τα σέρβις και που. Πώς σέβεται ο οδηγός το αυτοκίνητο του. Καλό βράδυ
Giorgos KaravasilakisGiannis Papadopoulos καλό βράδυ και σε εσάς, αλλά δεν μπορεί το μεγαλύτερο κομμάτι των κατόχων της vw να είναι άσχετοι, και να μην τα συντηρούν, κλπ κλπ... Σίγουρα κάτι υπάρχει από πίσω!
Giannis PapadopoulosGiorgos Karavasilakis Είναι αφραγκος ο κόσμος φίλε. Κοίταξε πόσα αυτοκίνητα .. οι οδηγοι πληρώνουν τα ΚΤΕΟ. Το ένα κομμάτι είναι αυτό Το άλλο πάλι έχει σχέση με το χρήμα, δεν το πάνε στην γνήσια αντιπροσωπεία ..το πάνε στην γειτονιά ούτε καν σε εξουσιοδοτημένο. Τα ανταλλακτικά και εργασία είναι πανάκριβα . Τώρα διάβασα για το λάδι 180 τα 17 κιλά . 15 ευρώ το λίτρο στο σούπερ . Τι να κοιτάξει ο κόσμος το αυτοκίνητο η την καθημερινότητα . Άστο μην το πω φίλε. Ντρέπομαι και εγώ Πώς φτάσαμε εδω
Giorgos KaravasilakisGiannis Papadopoulos δεν διαφωνώ σε όσα λέτε, ίσα ίσα. Αλλά η κατανάλωση λαδιού στους tsi είναι διαχρονικό τους πρόβλημα. Πλέον στο manual το αναγράφουν και ως φυσιολογικό να καταναλωνει λόγο με την χρήση.. 🫣
Giannis PapadopoulosGiorgos Karavasilakis 100.000 χιλιομετρα Έχω και λάδι σταγόνα δεν καίει. Αλλά δεν το Τσιτωνω . Νορμάλ .οι τσίτες δημιουργούν Προβλήματα . Τι να σου πω . Ίσως και να έχεις δικιο
Billis DaskaloGiorgos Karavasilakis ακούω συνέχεια από πολλά άτομα για τα vw ότι χαλάνε είναι κουβάδες συνέχεια συνεργείο χωρίς παρεξήγηση έιχατε ποτέ αμάξι του ομίλου vw και σας βγήκε σκάρτο?
Billis DaskaloGiannis Papadopoulos πολύ σωστά!
Giorgos KaravasilakisBillis Daskalo έχω αρκετούς ανθρώπους του κύκλου μου, που μετάνιωσαν πικρά. Εσύ δεν έχεις ακούσει ποτέ κανέναν δυσαρεστημένο?
Billis DaskaloGiorgos Karavasilakis σεβαστή η γνώμη σου εγώ προσωπικά περσυ πήρα το 2ο Σκόντα με το πρώτο να γράφει 425.000 32 χρόνων αμάξι και συνεχίζει απροβληματηστο τώρα το συμπέρασμα δικό σου!
Giorgos KaravasilakisBillis Daskalo δεν διαφωνώ πως μπορεί φίλε μου να σου βγήκε καλό ένα vag. Αλλά πιστεύεις πως όλοι όσοι κάνουν έντονα παραπονα για βλάβες, για λάδια, για τσεκ, όλοι δεν ξέρουν από αυτοκίνητα ας πούμε?
Billis DaskaloGiorgos Karavasilakis όχι βέβαια σε καμία περίπτωση σίγουρα υπάρχουν λάθη εργοστασίου που κάποια τα πληρώνουμε εμείς με την αγορά τους αλλά υπάρχει και ο ανθρώπινος παράγοντας πάντα!
Giorgos KaravasilakisBillis Daskalo μιλάμε για την εταιρεία που λίγο καιρό πριν έτρεχε στα δικαστήρια για απάτη προς τους πελάτες της. Ναι συμφωνώ πως υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας όπως λες, αλλά έχουν σοβαρές βλάβες, και καταναλώνουν απίστευτα πολύ σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους. Εσύ θα αγόραζες ποτέ 1.000 κυβικά σε 1300 κιλά αμάξι?
Billis DaskaloGiorgos Karavasilakis όχι βέβαια.. Σε πληροφορω ότι στα λεφτά που ήμουν διατεθημενος να δώσω για 4κυλινδρο υπήρχαν μόνο το Σκόντα octavia και το c180 τις Mercedes όλοι οι αντιπρόσωποι είχαν τρικιλυνδρα κανένα άλλο όλα ήταν 1000 κυβικά σε όλες τις μάρκες! Και σκέψου ότι με πίεσαν να πάρω 1000αρι με extra παροχές αλλα πηγα διαβασμένος διαφορετικά σε άλλη περίπτωση θα πήγαινα σε Raptor! Τα 1000αρια που έκανα κάνα 2-3 test drive μετα Τα 100 χίλιομετρα ουδέν σχόλιο..
Giorgos KaravasilakisBillis Daskalo άρα ουσιαστικά συμφωνούμε πως δεν είναι καθόλου επιλογή ένας τέτοιος κινητήρας και μάλιστα σε ένα SUV.. εγώ προσωπικά δεν θα έπαιρνα ποτέ ένα τέτοιο..
Billis DaskaloGiorgos Karavasilakis προφανώς .. δεν ήμουν ποτέ υπέρ τον 1000αριδων και ούτε θα είμαι οποίος έχει την δυνατότητα να πάρει 4κυλινδρο καλός αν μπορεί και 5κυλινδρο ακόμα καλύτερα αλλά όχι 3αρι! Θα μου πεις τι θα κάνει μετά.. Ε αυτό είναι άλλο ζήτημα!
Giorgos KaravasilakisBillis Daskalo καταρχάς είναι πολύ ζημιαρικα. Κατά δεύτερον είναι πιεσμένα με τούρμπο, και καίνε αβαρτα καύσιμο.. μόνο στους ρύπους ίσως είναι καλό.
Billis DaskaloGiorgos Karavasilakis ισχύει.. Πλέον όλα γινονται για τους ρύπους! Green energy μας μάρανε τα λύσαμε όλα και έμεινε αυτό!
Giorgos KaravasilakisBillis Daskalo ο πλανήτης δεν θα σωθεί έτσι παντως, και ο κόσμος έχει φορτωθεί αναξιόπιστα αυτοκίνητα... Κι όταν το καταβαινουν είναι ήδη αργά γιατί πληρώνουν την λυπητερή των συνεργείων!
- Γιαννης Στεφανιδης
Πωλείται καράβι
- Μακης Δεντες
Για τα σκουπίδια. Όπως όλα τα WV υπέρ τιμημένα.....
- Xenophon Papadopoulos
Άλλη κατηγορία το puma και το Yaris cross, πολύ μικρότερα σε χώρους.. Μεικτή κατανάλωση το 1.5 έχει 6-6,5 λ/100χλμ μέσα στην πόλη δεν περνάς τα 7,5.. Αμα δεν ξέρεις να παρκάρεις όλα δύσκολα θα σου φαίνονται πάντως στον στάνταρ εξοπλισμο παρκάρει και μόνο του.. Ότι δεν στρίβει, δεν στρίβει όπως και όλα τα ψηλά.
Μηνάς ΑποστόλουXenophon Papadopoulos ίδια κατηγορία είναι και το yaris cross και το puma και το T-Roc φίλε μου.
Kwstas LampropoulosXenophon Papadopoulos ίδια κατηγορία είναι και τα τρία αυτοκίνητα αυτά που είπες.
Στέργιος ΠιγκαςΜηνάς Αποστόλου σε αυτήν την κατηγορία είναι κ το Mokka τής Opel
Μηνάς ΑποστόλουΣτέργιος Πιγκας είναι καλύτερη επιλογή λες?
Xenophon PapadopoulosKwstas Lampropoulos αν είναι ίδια κατηγορία τότε οι άλλοι έχουν κάνει κάτι πολύ λάθος με τους χώρους τους, γιατί μέσα τα αυτοκίνητα έχουν τους χώρους του T-cross..
Kwstas LampropoulosXenophon Papadopoulos δεν ξέρω ποιοι είναι οι άλλοι που έχουν κάνει λάθος που λες, αλλά είναι ίδια κατηγορία στο ξαναλέω. Με διαστάσεις βγαίνουν αυτά...
Xenophon PapadopoulosKwstas Lampropoulos t-cross: μηκος 4,11, πλάτος 1,76 Yaris cross: 4,17 με 1,765 Puma: 4,18 με 1,80 T-roc: 4,235 με 1,82 T-cross βασισμένο στο polo, Yaris cross βασισμένο στο Yaris, Puma βασισμένο στο fiesta, T-roc βασισμένο στο golf.. Η αίσθηση που σου δίνουν το Yaris και το puma σε χώρους είναι παρόμοια με του T-cross
Kwstas LampropoulosXenophon Papadopoulos όλα αυτά τα suvακια είναι βασισμένα σε μικρά αυτοκίνητα. Μπορεί εσωτερικά να έχουν διαφορές, αλλά οι εξωτερικές διαστάσεις είναι σχεδόν ίδιες, για αυτό σου είπα πως είναι όλα στην ίδια κατηγορία...
- Βασιλης Μαλτεζος
Τρέχα γυρευε
- Paris KParasxos
Υπερτιμημένη εταιρεία!!
- Spyros Antzoulatos
Εργαλείο. Φτανει να το οδηγήσεις για να μη θελήσεις τίποτα αλλο. Τα υπόλοιπα ειναι αστεία.
Giorgos KaravasilakisSpyros Antzoulatos δεν υπερβαλεις καθόλου ρε αδερφέ?
- Kostas Mparmpatis
11.09.2023....Σαρώνουν στις ευρωπαϊκές πωλήσεις τα SUV Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα SUV πουλάνε σαν ζεστό ψωμί, όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και στην Ευρώπη συνολικά. Πλέον όμως, ξεπερνούν το 51% των συνολικών πωλήσεων!.Εξετάζοντας τα δέκα πιο δημοφιλή SUV του πρώτου εξαμήνου του 2023, το Tesla Model Y ήταν πρώτο με 138.152 μονάδες. Κι αν αυτός ο αριθμός δεν σας λέει κάτι, το ποσοστό της αύξησης αγγίζει το 207% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Το αμέσως επόμενο (που κατάφερε να σημειώσει πάνω από 100.000 πωλήσεις) ήταν το VW T-Roc με 104.465 (αύξηση 32%). To βάθρο των νικητών συμπληρώνει η Toyota, με τις σχεδόν εξαψήφιες πωλήσεις του Yaris Cross (96.849 μονάδες), το οποίο ανέβασε τις πωλήσεις του κατά 49%.Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν τα VW Tiguan, Dacia Duster, Hyundai Tucson, Peugeot 2008, Kia Sportage, Renault Captur και το Ford Puma. Συνολικά, τα μικρά SUV ήταν τα πιο δημοφιλή στη Γηραιά Ήπειρο το πρώτο εξάμηνο του 2023, με 1.133.822 πωλήσεις, ακολουθούμενα από τα C-SUV με 999.568 πωλήσεις και τα αυτοκίνητα πόλης με 913.571 πωλήσεις.....Αν κρίνω από το άρθρο και τα σχόλια....τι να ξέρουν οι άλλοι στην Ευρώπη από εμάς εδώ που τα "ξέρουμε όλα"....και για αυτό είμαστε εδώ που είμαστε 😂
Kwstas LampropoulosKostas Mparmpatis εγώ ρε man είμαι fan των αυτοκινήτων VAG και δεν το κρύβω. Αλλά είναι γεγονός πως το συγκεκριμένο έχει αρκετά ελαττώματα.. δεν ξέρω λοιπόν το copy paste που έκανες τι νόημα έχει.. Θα έπρεπε να μας γράφουν μόνο τα καλά δλδ?
- Fotios Papavassiliou
Το κάθε αυτοκίνητο έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτηματα ο καθένας επιλέγει με την τσέπη και το γούστο
- Οδυσσέας Μαυρομάτης
Ακόμα ένα SUV με μικρό κινητήρα, που θέλει ιδιόκτητο βενζινάδικο για να το κυκλοφορείς...
- Μηνάς Αποστόλου
ρα έχει χώρους να φορτώσεις πράμα, αλλά αν καίει 9 λίτρα μόνο με τον οδηγό, με φόρτωμα θα καίει 19??? 😅😅
- Jim Polykarpou
Για πέταμα το πήρε η αδερφή μου και το πούλησε σε ένα χρόνο
Kwstas LampropoulosJim Polykarpou από περιέργεια ρε αδερφέ, με ποιον κινητήρα το είχατε αγοράσει?
- Βασίλης Θαλής
27.000 για 1.000 κυβικά και ρουφάει 9 λίτρα στην πόλη?? 😤😤
Kwstas LampropoulosΒασίλης Θαλής εντάξει δεν είναι και το μόνο που καίει πολύ.
Βασίλης ΘαλήςKwstas Lampropoulos όχι δεν είναι, αλλά και τι σημαίνει αυτό?
Kwstas LampropoulosΒασίλης Θαλής σημαίνει πως για ακόμα μια φορά οι μάρκες, τους νοιαζανε τα πρόστιμα και όχι ο κόσμος..
Βασίλης ΘαλήςKwstas Lampropoulos ποια πρόστιμα ρε φίλε?
Kwstas LampropoulosΒασίλης Θαλής που θα πλήρωναν για τους τύπους, και επέλεξαν να βάλουν σε SUV κινητήρα με χίλια κυβικά. Πως να μην καίει λοιπόν?
Βασίλης ΘαλήςKwstas Lampropoulos δεν βγαίνει μόνο με αυτόν τον κινητήρα. Βγαίνει και με 1.5 TSI που καίει κι αυτός πολύ!!
Kwstas LampropoulosΒασίλης Θαλής η αλήθεια είναι πως με τρικυλινδρο κινητήρα δεν μπορείς να περιμένεις και πολλά..
Βασίλης ΘαλήςKwstas Lampropoulos ο 1.5 είναι τετρακύλινδρος αλλά ο 1.0 χορεύει με 3. Μεγαλύτερο χορό βέβαια κάνουν τα βενζινάδικα.. 😅😅
- Panagiotis Madoglou
Με 9 λίτρα κατανάλωση δεν πας πουθενά...
Giorgos KaravasilakisPanagiotis Madoglou πας, πως δεν πας ρε φίλε! Πας 2 φορές τη μέρα σε βενζινάδικο...
Xenophon PapadopoulosPanagiotis Madoglou 9 κατανάλωση δεν έχει ουτε με 2 ώρες μποτιλιάρισμα
Giorgos KaravasilakisXenophon Papadopoulos το μποτιλιάρισμα με start stop δεν θα αυξήσει την κατανάλωση φίλε. Με 1.000 όμως, καίει σίγουρα τόσα λίτρα μέσα στην πόλη. Που να το κουνήσει όλο αυτό το βάρος?
Xenophon PapadopoulosGiorgos Karavasilakis 1300 κιλα είναι.. δεν το λες και βαρύ και με 1.0 σε t-cross και polo που ξέρω και κινούνται περισσότερο σε πόλη είναι στα 7-7,5
Giorgos KaravasilakisXenophon Papadopoulos 1350 κιλά είναι, κι όχι 1200, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Το θέμα είναι πως σε πραγματική κατανάλωση είναι πολύ κακός ο κινητήρας σε πόλη φίλε. Μην μασάς από αυτά που γράφει το trip, υπολογίστε λίτρα, χλμ και ρεζερβουάρ και δείτε πάντα διάφορες..
Xenophon PapadopoulosGiorgos Karavasilakis 1300 ειπα όχι 1200.. εγώ με το 1.5 έχω απόκλιση 0.1-0.2λ/100 σε αυτό που δείχνει με αυτό που βγαίνει με τη διαίρεση λίτρων που έβαλα με χιλιόμετρα που έκανα.
Giorgos KaravasilakisXenophon Papadopoulos κι αυτό σε όλες τις μετρήσεις, βγαίνει από τα αυτοκίνητα που ρουφάνε πιο πολύ! Αλήθεια γιατί δεν βγάζει κάνα plug in να βοηθήσει την φάση στις πόλεις?
Xenophon PapadopoulosGiorgos Karavasilakis γιατί είναι βασισμένο στην παλιότερη πλατφόρμα του golf 7, αν θες plug in πας σε formentor, που είναι καλύτερο αμάξι σε όλα, ή περιμένεις να αλλάξει μοντέλο, αλλά τα λεφτά που θα δώσεις θα αργήσεις να τα κάνεις απόσβεση..
Giorgos KaravasilakisXenophon Papadopoulos γι'αυτό τον λόγο λοιπόν βάζουν 3κυλινδρο κινητήρα σε αμάξι με 1300 κιλά? Για να τους αναγκάσουν να πάνε σε Cupra?🤔
Xenophon PapadopoulosGiorgos Karavasilakis υπάρχει και ο 1,5 με ελάχιστα χρήματα παραπάνω.. αν και ο 1,0 είναι πολύ τίμιος και οικονομικός κινητήρας για κάποιον που δεν θέλει πολλά.
- Makis Vergoudis
1000 κυβ.και 27 συν... 🤣δεν έκανα τον κόπο να δω το υπόλοιπο άρθρο 😁😁😂