
Τι γίνεται τελικά με το Tesla Roadster;
Η Tesla αποκάλυψε πως δεν έχει εγκαταλείψει το project και πως θα είναι το τελευταίο «Best Driver's Car».
Δηλώσεις για 1.000 χλμ. αυτονομία, 0-100 σε λιγότερο από 2" και πυραυλοκίνητη έκδοση.
Θα γίνει παρουσίαση του μοντέλου στο τέλος του έτους, ενώ η τιμή του υπολογίζεται στα 200-250 χιλιάδες δολάρια.
Παράλληλα, οι πωλήσεις της εταιρίας φθίνουν και το κοινό ζητάει ένα πραγματικά προσιτό μοντέλο.
autoagora Team
Η Tesla αποκάλυψε πως δεν έχει εγκαταλείψει το project και πως θα είναι το τελευταίο «Best Driver’s Car»
Οκτώ χρόνια μετά την πρώτη του αποκάλυψη, το Roadster της Tesla παραμένει ένα πολλά υποσχόμενο αλλά άφαντο μοντέλο. Παρά τα συνεχή εμπόδια και καθυστερήσεις, η Tesla δεν έχει εγκαταλείψει το project. Αντίθετα, στο event «X Takeover» στην Καλιφόρνια, ο Lars Moravy – αντιπρόεδρος μηχανολογίας της εταιρείας – αποκάλυψε ότι το επερχόμενο Roadster στοχεύει να είναι το απόλυτο αυτοκίνητο για τον οδηγό. Ο ίδιος μίλησε για ένα «τελευταίο Best Driver’s Car» πριν η πλήρως αυτόνομη οδήγηση ο αλλάξει οριστικά το τοπίο της αυτοκίνησης, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «η οδήγηση σύντομα θα είναι προνόμιο».
Δηλώσεις για 1.000 χλμ. αυτονομία, 0-100 σε λιγότερο από 2” και πυραυλοκίνητη έκδοση
Το νέο Roadster, ένα 4θέσιο κουπέ με αποσπώμενη γυάλινη οροφή, υπόσχεται επιδόσεις που αγγίζουν το φανταστικό. Με τελική ταχύτητα που θα ξεπερνά τα 400 χλμ./ώρα και αυτονομία κοντά στα 1.000 χλμ., η Tesla τοποθετεί το μοντέλο αυτό πολύ πάνω από τα συμβατικά supercars. Η επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα είναι απλώς η αρχή, αφού ο Elon Musk έχει αφήσει να εννοηθεί ότι μια έκδοση με μικρούς πυραυλοκινητήρες της SpaceX θα ρίχνει το χρόνο αυτό κάτω και από το ένα δευτερόλεπτο.
Θα γίνει παρουσίαση του μοντέλου στο τέλος του έτους, ενώ η τιμή του υπολογίζεται στα 200-250 χιλιάδες δολάρια
Μια εντυπωσιακή παρουσίαση του νέου Roadster έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του 2025, σύμφωνα με τον Moravy. Ο ίδιος ο Musk υπόσχεται ένα show «χωρίς προηγούμενο», χωρίς ωστόσο να έχουν αποκαλυφθεί συγκεκριμένες λεπτομέρειες. Το μόνο βέβαιο είναι ότι το project προχωρά και η Tesla συνεχίζει να δέχεται παραγγελίες με προκαταβολή 5.000 δολαρίων και επιπλέον 45.000 μέσα σε 10 ημέρες για να κατοχυρωθεί η παραγγελία. Η τελική τιμή του μοντέλου υπολογίζεται από 200.000 έως 250.000 δολάρια.
Παράλληλα, οι πωλήσεις της εταιρίας φθίνουν και το κοινό ζητάει ένα πραγματικά προσιτό μοντέλο
Παρά τις φιλόδοξες προδιαγραφές, το ερώτημα παραμένει αν υπάρχει πραγματικό αγοραστικό ενδιαφέρον για ένα τέτοιο ηλεκτρικό hypercar. Η αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων εξακολουθεί να ευνοεί μοντέλα με θερμικούς κινητήρες, έντονο ήχο και «αναλογική» εμπειρία. Ο ίδιος ο Mate Rimac έχει παραδεχτεί ότι το Nevera δεν είναι εύκολο να πουληθεί, παρά τις δυνατότητές του. Ίσως, την ώρα που οι πωλήσεις της Tesla φθίνουν και η εταιρεία ετοιμάζει μια πιο «οικονομική» εκδοχή του Model Y, να ήταν προτιμότερο να επικεντρωθεί σε ένα πραγματικά προσιτό μικρό ηλεκτρικό μοντέλο, αντί να επενδύει σε ένα εξειδικευμένο και πολυτελές Roadster.