Στις αγορές το 2025.
Χωρίς πίσω παρμπρίζ.
Ίσως με 884 άλογα.
Νέα μπαταρία εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης.
Χωρίς πίσω παρμπρίζ
Σχεδιαστικά, το μπροστινό μέρος του Polestar 5 λαμβάνει χωρισμένους προβολείς παρόμοιους με εκείνους του Polestar 4, ενώ δεν υπάρχει η παραδοσιακή μάσκα. Η κεκλιμένη γραμμή της οροφής καταλήγει σε ένα πίσω μέρος όπου δεν υπάρχει παρμπρίζ. Πίσω το Polestar 5 διαθέτει μεγάλη φωτιζόμενη LED μπάρα αντί για φωτιστικά σώματα, αλλά και έναν προφυλακτήρα με μαύρο ένθετο.
Ίσως με 884 άλογα
Πληροφορίες επίσημες για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης δε δημοσιεύτηκαν από την Polestar. Από το παρελθόν όμως γνωρίζουμε όμως ότι το Polestar 5 θα εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, που συνδυαστικά θα προσφέρουν 884 άλογα και 900 Nm ροπής. Το ηλεκτρικό σεντάν θα χρησιμοποιεί ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800 volt.
Νέα μπαταρία εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης
Κλείνοντας, η Polestar γνωστοποίησε ότι εργάζεται πάνω σε μία νέα μπαταρία με εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση. Αυτή θα είναι σε θέση να να προσφέρει αυτονομία 161 χιλιομέτρων με πέντε λεπτά φόρτισης. Η νέα μπαταρία το προσεχές διάστημα θα δοκιμαστεί σε ένα πρωτότυπο του 5 για να βγουν ακόμα περισσότερα συμπεράσματα. Σε κάθε περίπτωση αυτή τη στιγμή δεν είναι σαφές εάν το μοντέλο του 2025 θα κυκλοφορήσει στην αγορά με αυτήν την τεχνολογία μπαταρίας ή θα υπάρχει κάποιο από τα υπάρχοντα πακέτα.