autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το SUV της κινέζικης Dreame είναι «αντίγραφο» της Rolls-Royce Cullinan
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το SUV της κινέζικης Dreame είναι «αντίγραφο» της Rolls-Royce Cullinan

26/9/2025

Σχεδίαση εμπνευσμένη ή καλύτερα αντιγραμμένη από την Rolls-Royce Cullinan
Άνετη και γεμάτη πολυτέλεια η καμπίνα
Τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρία 100 kWh
Στόχος να μπει στην παραγωγή το 2027

autoagora Team

Σχεδίαση εμπνευσμένη ή καλύτερα αντιγραμμένη από την Rolls-Royce Cullinan

Η Dreame Technology συνεχίζει να τραβά τα βλέμματα στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, παρουσιάζοντας το δεύτερο αυτοκίνητό της, μετά το sedan που είχε γίνει viral λόγω της ομοιότητάς του με Bugatti. Αυτήν τη φορά, οι Κινέζοι στράφηκαν στην πολυτέλεια των SUV τύπου Rolls-Royce Cullinan, επιβεβαιώνοντας ότι οι teaser εικόνες δεν ήταν τυχαίες.

Το νέο μοντέλο, του οποίου η ονομασία δεν έχει ακόμα αποκαλυφθεί, διακρίνεται για τη σχεδίαση-καρμπόν της Cullinan:

  • Μεγάλη κάθετη μάσκα εμπνευσμένη από τη Rolls-Royce.
  • Suicide doors (αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες) χωρίς μεσαία κολόνα, χαρακτηριστικό γνώρισμα της βρετανικής φίρμας.
  • Εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, με μικρές μόνο διαφοροποιήσεις, όπως η χρωμιωμένη λωρίδα που ενώνει τα πίσω φώτα.

Άνετη και γεμάτη πολυτέλεια η καμπίνα

Στην καμπίνα, οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν ένα ζευγάρι καθισμάτων-πολυθρόνων με χώρο για τα πόδια έως και 1,2 μέτρα με δυνατότητα ανάκλισης έως και 145 μοίρες, ενώ μία ευρεία κεντρική κονσόλα χωρίζει τα καθίσματα. Το μεταξόνιο εκτείνεται στα 3,2 μέτρα, γεγονός που εξηγεί τον άφθονο χώρο στο πίσω μέρος.

Τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ και μπαταρία 100 kWh

Από κει και πέρα, η Dreame αναφέρει πως εξοπλίζεται με μπαταρία 100 kWh και προαιρετικά μπορεί να συνδυαστεί  με σύστημα range extender για επέκταση αυτονομίας. Η ισχύς παρέχεται μέσω τεσσάρων ανεξάρτητων ηλεκτρικών κινητήρων. Επίσης, διαθέσιμο είναι και σύστημα τετραδιεύθυνσης, με τους πίσω τροχούς να μπορούν να περιστραφούν έως και 24 μοίρες, μειώνοντας τον κύκλο στροφής σε λιγότερο από πέντε μέτρα. Ένα ηλεκτρονικό σύστημα είναι υπεύθυνο για να ρυθμίζει την ανάρτηση εν κινήσει, αντλώντας δεδομένα από lidar, κάμερες και ραντάρ, σύμφωνα με την εταιρεία.

Στόχος να μπει στην παραγωγή το 2027

Στόχος της Dreame είναι να βάλει το πολυτελές SUV στην παραγωγή κάποια στιγμή το 2027.

CITROEN
OPEL