.jpg)
Το αγωνιστικό Skoda Enyaq RS Race ανανεώθηκε!
Αγωνιστικό πρωτότυπο 316 κιλά πιο ελαφρύ από το Enyaq RS
Έχει υλικά/εξαρτήματα από ίνες λιναριού
Διαθέτει ηχοσύστημα για να βγάζει αγωνιστικό ήχο
Αγωνιστική καμπίνα αλλά με infotainment
Το πρωτότυπο Enyaq RS Race ανανεώθηκε μετά το Enyaq RS
Στο τέλος του 2024 το Skoda Enyaq RS Race παρουσιάστηκε, αποτελώντας επί της ουσίας ένα αγωνιστικό πρωτότυπο βασισμένο στο ηλεκτρικό Enyaq RS. Μετά λοιπόν την ανανέωση του Enyaq RS, ακολούθησε την ίδια διαδρομή. Το χαρακτηριστικό γνώρισμα του μοντέλου είναι το χαμηλότερο βάρος, το οποίο έρχεται ως αποτέλεσμα των ερευνών της Skoda για βιώσιμα και ελαφρύτερα υλικά και εξαρτήματα, τα οποία θέλει να εισάγει μελλοντικά στα μοντέλα παραγωγής.
Αγωνιστικό πρωτότυπο 316 κιλά πιο ελαφρύ από το Enyaq RS
Το Enyaq RS Race διαθέτει βιοσύνθετα εξαρτήματα κατασκευασμένα από ίνες λιναριού, τα οποία μελλοντικά ενδεχομένως θα μπουν στην παραγωγή. Μάλιστα, σύμφωνα με τη μάρκα, έχουν τα ίδια πλεονεκτήματα ακαμψίας και μείωσης βάρους με τα ανθρακονήματα. Οι προφυλακτήρες, τα φτερά, η οροφή και η αεροτομή είναι όλα κατασκευασμένα από ελαφρύ υλικό. Βιοσύνθετα εξαρτήματα βρίσκονται επίσης στο εσωτερικό και συγκεκριμένα στο ταμπλό, τα πάνελ των θυρών και τα υποπόδια, την ώρα που τα τζάμια είναι καμωμένα από πολυανθρακικό υλικό. Χάρη σε όλες αυτές τις αλλαγές, το μοντέλο ζυγίζει 316 κιλά λιγότερο από το Enyaq Coupe RS.
Επιπρόσθετα διαθέτει ένα αγωνιστικό κιτ αμαξώματος με επιθετικούς προφυλακτήρες, καθώς και νέους αεραγωγούς και φτερά. Η αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη οροφή, συνυπάρχει μαζί με έναν τεράστιο διαχύτη και μινιμαλιστικούς πλευρικούς καθρέφτες. Το Enyaq RS Race εξοπλίζεται με ζάντες 20 ιντσών και σύστημα πέδησης με κεραμικούς-ανθρακονημάτινους δίσκους.
Αγωνιστική καμπίνα αλλά με infotainment
Η καμπίνα ακολουθεί τα αγωνιστικά πρότυπα, όντας απογυμνωμένη, παρά ταύτα, υπάρχουν χαρακτηριστικά όπως ψηφιακός πίνακας οργάνων 5 ιντσών και οθόνη αφής για το infotainment 13 ιντσών. Από κει και πέρα, ένα roll cage, αγωνιστικό τιμόνι και αγωνιστικά καθίσματα Atech με ζώνες ασφαλείας έξι σημείων και ένα σύστημα πυρόσβεσης, δίνουν το παρών. Το ίδιο ισχύει και για το ηχοσύστημα Havas, το οποίο παράγει ήχο από αγωνιστικό αυτοκίνητο σε ταχύτητες άνω των 30 χλμ./ώρα.
Να σημειωθεί πως το Enyaq RS Race διαθέτει βελτιστοποιημένο πλαίσιο καθώς και ρυθμιζόμενη σπορ ανάρτηση, η οποία το φέρνει έως και 70 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος (116 χλστ. η απόσταση) απ' ότι το τυπικό Enyaq RS. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν υδραυλικό χειρόφρενο και διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης εμπρός και πίσω.
Δύο ηλεκτρικά μοτέρ και 340 άλογα
Το σύστημα κίνησης σε σχέση με αυτό του Enyaq RS δεν έχει αλλάξει. Ως εκ τούτου, υπάρχει μια μπαταρία 82 kWh που τροφοδοτεί δύο ηλεκτρικά μοτέρ, τα οποία αποδίδουν 340 ίππους. Ωστόσο, χάρη στη σημαντική μείωση βάρους, το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα, χρόνος που στο στάνταρ μοντέλο αυξάνεται στα 5,5 δευτερόλεπτα.