
Toyota Sienta Juno: Γραφείο, lounge ή room to let;
Μίνιβαν με πίσω χώρο που διαμορφπωνεται
Μπορείς να το κάνεις δωμάτιο, χώρο εργασίας ή καθιστικό.
Σε μέγεθος Yaris Cross και υβριδικό.
Δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμο στην Ευρώπη
autoagora Team
Η Toyota παρουσιάζει στην Ιαπωνία μια ξεχωριστή έκδοση του δημοφιλούς minivan Sienta, με την ονομασία Juno, η οποία επαναπροσδιορίζει πλήρως τη χρήση του πίσω χώρου. Αντί για συμβατικά καθίσματα, το Juno προσφέρει έναν ευέλικτο, διαμορφώσιμο εσωτερικό χώρο, σχεδιασμένο για να καλύπτει πολλαπλές ανάγκες — από εργασία εν κινήσει έως στιγμές χαλάρωσης.
Διαμόρφωση για κάθε τρόπο ζωής
Ο πίσω χώρος της καμπίνας εξοπλίζεται με πέντε αρθρωτά εξαρτήματα, που μπορούν να συνδυαστούν ελεύθερα ή να διαμορφωθούν με βάση ένα από τα τέσσερα προκαθορισμένα πακέτα:
· Chill: ιδανικό για ξεκούραση ή σύντομους υπνάκους
· Refresh: για αναζωογόνηση και χαλάρωση
· Focus: δημιουργία compact χώρου εργασίας
· Comfort: για άνεση στην καθημερινότητα ή στις μετακινήσεις
Αυτή η modular προσέγγιση στοχεύει ψηφιακούς νομάδες, νέους επαγγελματίες και αστικούς χρήστες που χρειάζονται ένα αυτοκίνητο που προσαρμόζεται στον τρόπο ζωής τους — όχι το αντίθετο.
Εσωτερικό με έξυπνες και πρακτικές λύσεις
Η Toyota έχει προχωρήσει σε αναβάθμιση των υλικών στο εσωτερικό, χρησιμοποιώντας ανθεκτικά και αποσμητικά υφάσματα σε τρεις αποχρώσεις: μαύρο, χακί και την ιδιαίτερη μπεζ-κρεμ «fromage».
Προστίθενται επίσης:
· Πατάκια δαπέδου με ρέλια
· Έξι LED φώτα οροφής για ευχάριστο φωτισμό
· Έξυπνοι αποθηκευτικοί χώροι και πρακτικές επιφάνειες
Η συνολική αισθητική προάγει την άνεση και την προσαρμοστικότητα, με στόχο τη χρήση του χώρου πέρα από τα παραδοσιακά πρότυπα των minivan.
Διαθέσιμο αποκλειστικά στην Ιαπωνία, προς το παρόν
Εξωτερικά, η έκδοση Juno παραμένει σχεδόν απαράλλακτη σε σχέση με τη βασική Sienta, με μοναδική διαφορά ένα διακριτικό σήμα στο πορτμπαγκάζ. Δεν υπάρχουν αλλαγές στο αμάξωμα, τις διαστάσεις (παραμένει στα 4,26 μ. το μήκος, περίπου όσο το Yaris Cross) ή τα μηχανικά μέρη — το Juno βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα και διατηρεί τα υπάρχοντα συστήματα κίνησης. Διατίθεται δηλαδή με τον κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων, ο οποίος ωστόσο μπορεί να λάβει βοήθεια από ένα ή δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου για την υβριδική έκδοση του μοντέλου. Η ισχύς μεταδίδεται είτε στους εμπρός είτε στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός CVT κιβωτίου ταχυτήτων 10 σχέσεων.
Η νέα έκδοση είναι ήδη διαθέσιμη στην Ιαπωνία μέσω των επίσημων αντιπροσωπειών της Toyota, με την τελική τιμή να εξαρτάται από το επιλεγμένο πακέτο εξοπλισμού και τα πρόσθετα αξεσουάρ.Αν και δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ανακοίνωση για διάθεση εκτός Ιαπωνίας, η Juno ενσωματώνει τάσεις που κερδίζουν διαρκώς έδαφος παγκοσμίως: ευελιξία, εργονομία, υβριδικές χρήσεις και έξυπνη αξιοποίηση του εσωτερικού χώρου.