Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Toyota Yaris Cross Hybrid AWD: Κάνει πολλά, καίει λίγο
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Toyota Yaris Cross Hybrid AWD: Κάνει πολλά, καίει λίγο

Διαβάστηκε από 24068 αναγνώστες - 11/8/2022

Το τετρακίνητο Yaris Cross υπόσχεται ότι δεν θα σε προδώσει σε καμία διαδρομή και θα κάψει λιγότερο από 6λτ/100χλμ. Η υβριδική τεχνολογία στα καλύτερα της!

Τα έχουμε ξαναπεί για το νέο μέλος της Toyota, Yaris Cross! Μπορεί να άργησε να εμφανιστεί στην κατηγορία των μικρών  SUV, αλλά είχε καταφέρει πριν ακόμα το επίσημο λανσάρισμα του να κλέψει τα φώτα της δημοσιότητας. Στις δικίνητες εκδόσεις έδωσε τα διαπιστευτήρια του όσο αφορά την οδική συμπεριφορά, τις τεχνολογίες και τον ευέλικτο χαρακτήρα του, ενώ στην υβριδική εκδοχή του μας εντυπωσίασε με την οικονομία του. Τώρα έρχεται και με έξυπνη τετρακίνηση, που δεν θα του επιτρέψει να κολλήσει πουθενά και να σε πάει σε μέρη που δεν φανταζόσουν ότι θα μπορούσε να επισκεφτεί ένα μικρό SUV.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Τα logo της τετρακίνησης ξεχωρίζουν το Yaris Cross AWD από τις απλές εκδόσεις

Εξωτερικά το τετρακίνητο Toyota Yaris Cross Hybrid δεν έχει ουσιαστικές διαφορές από τις υπόλοιπες εκδόσεις, με το λογότυπο AWD-i στην πόρτα του πορτμπαγκάζ να το διαφοροποιεί από τα δικίνητα «αδέρφια» του. Συνεχίζει να ξεχωρίζει για τους τοποθετημένους ψηλά προβολείς και τα κάθετα φώτα ημέρας, ενώ στο πίσω μέρος θυμίζει έντονα RAV4. Τα περιμετρικά προστατευτικά στην συγκεκριμένη έκδοση αποδεικνύονται πολύ χρήσιμα, αφού εκτός της ενίσχυσης της περιπετειώδους εικόνα του μοντέλου, προσφέρουν extra ασφάλεια από πέτρες κι αιχμηρά αντικείμενα που μπορεί κάποιος να συναντήσει στις εκτός ασφάλτου διαδρομές.

Στιβαρό εσωτερικό με διακόπτη επιλογής προγραμμάτων

Οι δεσμοί της καμπίνας του Toyota Yaris Cross Hybrid AWD με το Yaris, όπως και στις υπόλοιπες απλές εκδόσεις, είναι παραπάνω από εμφανείς. Τα υλικά είναι ποιοτικά, αλλά ελαφρώς σκληρά, με τη συναρμογή και το φινίρισμα να είναι προσεγμένα. Η εργονομία και η πρακτικότητα της καμπίνας βοηθούν αρκετά στην τρέλα της καθημερινότητας, μιας και συναντάμε αρκετές θήκες για μικροπράγματα, ενώ οι φυσικοί διακόπτες είναι εντός των ορίων των χεριών του οδηγού. Προβληματίζουν λίγο οι «κρυμμένες»  χειρολαβές που ανοίγουν τις πόρτες, αλλά σχεδιαστικά είναι αρκετά όμορφες. Η θέση οδήγησης είναι ψηλή, προσφέροντας στον οδηγό εξαιρετική περιφερειακή όραση, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι ανασχεδιασμένος σε σχέση με το απλό Yaris. Στο ταμπλό υπάρχει μια οθόνη αφής 9 ιντσών, με το καινούργιο και πιο γρήγορο λογισμικό της Toyota. Οι διαφορές σε σχέση με τις δικίνητες εκδόσεις είναι στον περιστροφικό διακόπτη πίσω από τον λεβιέ, που επιτρέπει την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης κι η μείωση του χώρου πορτμπαγκάζ από τα 397 λίτρα στα 320 λίτρα, λόγω του επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Από εκεί και πέρα χωροταξικά δεν αλλάζει κάτι, με το πίσω κάθισμα να μπορεί να φιλοξενήσει σχετικά άνετα 2 ενήλικες!
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε